Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

CoD Weapon Zoom - Tworzenie nowych celownikow modeli

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 488
Wszechobecny

  • Postów:1425
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 08.06.2016 14:02

opis

Jest to prosty tut obrazujacy, sposob w jaki mozemy zmieniac weaponorigin w modelach broni. Przydaje nam sie to jezeli chcemy np dodac celowniki do pluginu cwz: https://amxx.pl/topi...weapon-zoom-15/.

 

konfiguracja

A wiec na poczatku musimy posiadac jakis model z przedrostkiem v_. Otwieramy go za pomoca programu Jed's Half-Lie Model Viewer a nastepnie decompilujemy nasz model. By to zrobic, musimy pierw skonfigurowac w poprawny sposob program, wskazujac lokalizacje do compilatora oraz decompilatora (Tools>Configure Tools i wskazujemy sciezki).

 

Okej, jezeli posiadamy juz zdekompilowany model, otwieramy jego plik .qc (Tools>Edit QC File, badz otwieramy go po prostu notatnikiem). Klikamy teraz w programie na zakladke "Weapon Origin" i zaznaczamy ptaszkiem "Show Crosshair". Nastepnie zmieniamy weaponorigin X/Y/Z na nasze wlasne. Po tej edycji musimy zapisac zmiany w naszym otwartym pliku qc. A wiec gdzies na gorze dodajemy $origin i wpisujemy wartosc x/y/z (np $origin 2.800000 1.000000 -1.000000). Juz wystarczy tylko nadpisac zmiany w pliku a nastepnie skompilowac plugin (Tools>Compile Model).

 

Jezeli zrobilismy wszystko w prawidlowy sposob, od teraz bedziemy mogli cieszyc sie naszym nowym celownikiem. Nizej wersja ilustrowana.

 

screenshot

Spoiler

 

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych