Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

inteligencje


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ` ManieK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:194
  • GG:
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 12.10.2009 20:34

Dalem w inteligencjach wartość 150 i gdy gracz doszedl chyba do 100 na magu i łowcy spamuje kulami i strzalami jedna za druga. Jak to ograniczyć zeby było tak jak przy inteligencji 50

#2 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 12.10.2009 21:09

if((bowdelay[id] + 4.5 - float(player_intelligence[id]/50))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)

Linijka odpowiadająca za kuszę


=====
else if(player_class[id] == Mag)
			{
				time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)
				if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0))
			}


Za kulę



================
Jak chcesz idealniej jak przy 50 to sobie policz ;)
  • +
  • -
  • 0

#3 ` ManieK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:194
  • GG:
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 11.11.2009 11:00

ale jak policzyc. to te 4.5 sie mozy czy jak :F




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych