Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

Nie działa mi exp na COD.

cs:go cmod core cmod_core

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 rekowiesz

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:47
  • Imię:Rafik
Offline

Napisano 01.06.2016 22:32

Witam.

 

Tak jak w temacie. Nie działa mi exp na cod, nie dodaje ludziom expa za nic.

Zapodaję tutaj jak wygląda mój kod od expa:

#define XP_SYS

stock Module:g_moduleXpSys;

enum {exp_zabojstwo = 1, exp_hosty, exp_paka_podlozona, exp_paka_rozbrojona, exp_asysta, exp_wygrana_runda, exp_zabojstwo_bota, exp_paka_asysta_TT, exp_paka_asysta_CT, exp_hosty_asysta};
new String:exp_info[] = {"losowanie", "zabojstwo", "podlozenie bomby", "rozbrojenie bomby", "uratowanie zakladnika", "asyste w zabojstwie", "wygrana runde", "zabojstwo bota", "podlozenie bomby przez twoj team", "rozbrojenie bomby przez twoj team", "uratowanie zakladnika przez twoj team"};

public XpSys_OnPluginStart()
{

	new moduledata[ModuleData];

	moduledata[ModuleData_Disabled] = false;
	moduledata[ModuleData_Hidden] = true;
	strcopy(moduledata[ModuleData_FullName], MM_DATA_FULLNAME, "[Cmod:core] Xp system");
	strcopy(moduledata[ModuleData_ShortName], MM_DATA_SHORTNAME, "XpSys");
	strcopy(moduledata[ModuleData_Description], MM_DATA_DESCRIPTION, "Basic Xp and Lvl system");
	moduledata[ModuleData_Dependencies][0] = INVALID_MODULE;

	g_moduleXpSys = ModuleMgr_Register(moduledata);

	EventMgr_RegisterEvent(g_moduleXpSys, "Event_OnEventsRegister", "XpSys_OnEventsRegister");

	g_hCmodExpKill = CreateConVar("cmod_expkill", "10", "Kill exp");
	g_hCmodExpAsist = CreateConVar("cmod_expasist", "3", "Kill for asist");
	g_hCmodExpWin = CreateConVar("cmod_expwin", "20", "Win exp");
	g_hCmodExpBomb = CreateConVar("cmod_expbomb", "30", "Bomb exp");
	g_hCmodExpHost = CreateConVar("cmod_exphost", "30", "Host exp");
	g_hCmodBotExpKill = CreateConVar("cmod_botexpkill", "10", "Kill bot exp");
	g_hCmodVipBonusExp = CreateConVar("cmod_vipbonusexp", "10", "Ile wiecej w % expa ma dosttawac vip");
	g_hCmodMaxLvl = CreateConVar("cmod_maxlvl", "200", "Max lvl");
	g_hCmodLvlRatio = CreateConVar("cmod_lvlratio", "35", "exp for 1st lvl");
	g_hCmodMinPlayers = CreateConVar("cmod_min_players", "1", "Minimalna liczba graczy aby przyznawany byl exp");
	AutoExecConfig(true, "cmod");
}

public XpSys_OnEventsRegister()
{
	#if defined EVENT_MANAGER

		#if defined PROJECT_GAME_CSGO
			EventMgr_RegisterEvent(g_moduleXpSys, "Event_OnClientPutInServer", "XpSys_OnClientPutInServer");
			EventMgr_RegisterEvent(g_moduleXpSys, "Event_PlayerDeath", "XpSys_PlayerDeath");
			EventMgr_RegisterEvent(g_moduleXpSys, "Event_RoundEnd", "XpSys_RoundEnd");
			EventMgr_RegisterEvent(g_moduleXpSys, "Event_PlantBomb", "XpSys_PlantBomb");
			EventMgr_RegisterEvent(g_moduleXpSys, "Event_DefuseBomb", "XpSys_DefuseBomb");
			EventMgr_RegisterEvent(g_moduleXpSys, "Event_RescueHost", "XpSys_RescueHost");
		#endif

	#endif
}
public XpSys_OnClientPutInServer(client)
{
	g_iCmodLvl[client] = 1;
	g_iCmodExp[client] = 0;
}

#if defined PROJECT_GAME_CSGO
public XpSys_PlayerDeath(victim, attacker, String:weapon[], headshoot){
	if(/*!IsFakeClient(attacker) && */(attacker != victim)){
		new _iExp = GetConVarInt(g_hCmodExpKill) + g_iCmodBonusExp[attacker];
		if(!IsFakeClient(victim)){
			if(g_iCmodLvl[victim] > g_iCmodLvl[attacker])
				_iExp += (g_iCmodLvl[victim] - g_iCmodLvl[attacker])*(GetConVarInt(g_hCmodExpKill)/10);

		}else{
			_iExp = GetConVarInt(g_hCmodBotExpKill);
		}
		XpSys_GiveExp(attacker, _iExp, _:exp_zabojstwo);
	}
}
public XpSys_RoundEnd(winner)
{
	new i, team;
	new _iExp = GetConVarInt(g_hCmodExpWin);
	for(i = 1; i <= MAXPLAYERS-1; i++)
	{
		if(!IsClientInGame(i))
			continue;
		if(!IsFakeClient(i))
		{
			team = GetClientTeam(i);
			if(team == winner)
			{
				XpSys_GiveExp(i, _iExp, exp_wygrana_runda);
			}
		}
	}
}
public XpSys_PlantBomb(client)
{
	new i, team, team_planted;
	team_planted = GetClientTeam(client);
	new _iExp_planted = GetConVarInt(g_hCmodExpBomb);
	new _iExp = GetConVarInt(g_hCmodExpKill);
	XpSys_GiveExp(client, _iExp_planted, exp_paka_podlozona);
	for(i = 1; i <= MAXPLAYERS-1; i++)
	{
		if(!IsClientInGame(i))
			continue;
		if(!IsFakeClient(i) && i != client)
		{
			team = GetClientTeam(i);
			if(team == team_planted)
			{
				XpSys_GiveExp(i, _iExp, exp_paka_asysta_TT);
			}
		}
	}
}
public XpSys_DefuseBomb(client)
{
	new i, team, team_defused;
	team_defused = GetClientTeam(client);
	new _iExp_defused = GetConVarInt(g_hCmodExpBomb);
	new _iExp = GetConVarInt(g_hCmodExpKill);
	XpSys_GiveExp(client, _iExp_defused, exp_paka_rozbrojona);
	for(i = 1; i <= MAXPLAYERS-1; i++)
	{
		if(!IsClientInGame(i))
			continue;
		if(!IsFakeClient(i) && i != client)
		{
			team = GetClientTeam(i);
			if(team == team_defused)
			{
				XpSys_GiveExp(i, _iExp, exp_paka_asysta_CT);
			}
		}
	}
}
public XpSys_RescueHost(client)
{
	new _iExp = GetConVarInt(g_hCmodExpHost);
	if(!IsFakeClient(client))
	{
		XpSys_GiveExp(client, _iExp, exp_hosty);
	}
}
#endif

XpSys_GiveExp(client, value, info){
	if(!(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && IsClientInGame(client)))
		return 0;
    if(g_iCmodPlayerClass[client])
        return 0;

	new ilosc_graczy = GetClientCount(true), min_graczy = GetConVarInt(g_hCmodMinPlayers);
	if(ilosc_graczy < min_graczy)
	{
		PrintToChat(client, "\x01\x0B\x01 \x07%s Min ilosc graczy aby przyznawany byl exp to %i", MOD_TAG, min_graczy);
		return 0;
	}
	if(GetAdminFlag(GetUserAdmin(client), Admin_Custom6))
	{
		new Float:_iExp_bonus = GetConVarFloat(g_hCmodVipBonusExp);
		value += RoundFloat(value * _iExp_bonus);
	}
	g_iCmodExp[client] += value;
	
	PrintToChat(client, "\x01\x0B\x01 \x07%s \x06Otrzymujesz \x03+%dxp \x06za %s!", MOD_TAG, value, exp_info[info]);
	
	XpSys_CheckLvl(client);

	return 1;
}

XpSys_CheckLvl(client){
	new bool:_bLvlUp = false;
	new bool:_bLvlDown = false;

	if(!IsClientConnected(client))
		return;

	while(g_iCmodExp[client] >= XpSys_GetXpForLvl(g_iCmodLvl[client]) && g_iCmodLvl[client] < GetConVarInt(g_hCmodMaxLvl)){
		g_iCmodLvl[client]++;

		#if defined STATS_SYS
			//g_iStatsSysPoints[client] = (g_iXpSysLvl[client]-1)*2-g_iStatsSysINT[client]-g_iStatsSysCON[client]-g_iStatsSysSTR[client]-g_iStatsSysDEX[client];
		#endif

		_bLvlUp = true;
	}
	while(g_iCmodExp[client] < XpSys_GetXpForLvl(g_iCmodLvl[client]-1)){
		g_iCmodLvl[client]--;
		_bLvlDown = true;
	}

	if(g_iCmodLvl[client] > GetConVarInt(g_hCmodMaxLvl)){
		g_iCmodLvl[client] = GetConVarInt(g_hCmodMaxLvl);

		#if defined STATS_RESET
			Stats_Reset_Start(client);
		#endif

	}

	if(_bLvlDown){
		#if defined STATS_RESET
			Stats_Reset_Start(client);
		#endif
		PrintToChat(client, "\x01\x0B\x01 \x07%s \x06Spadłeś na \x03%d \x06poziom!", MOD_TAG, g_iCmodLvl[client]);
	}else if(_bLvlUp){

		#if defined STATS_MENU
			g_iCmodPlayerPoint[client] = (g_iCmodLvl[client]-1)*2-g_iCmodPlayerINT[client]-g_iCmodPlayerCON[client]-g_iCmodPlayerSTR[client]-g_iCmodPlayerDEX[client];
//			Stats_Menu_Show(client);
		#endif

		PrintToChat(client, "\x01\x0B\x01 \x07%s \x06Awansowałeś na \x03%d \x06poziom!", MOD_TAG, g_iCmodLvl[client]);
		EmitSoundToClient(client, "*cod_csnabani/skills/csnajper_up.mp3");
		g_player_class_lvl[client][g_iCmodPlayerClass[client]] = g_iCmodLvl[client];
	}
}

stock XpSys_GetXpForLvl(lvl){
	return lvl*lvl*GetConVarInt(g_hCmodLvlRatio);
}


  • +
  • -
  • 0

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 08.06.2016 08:33

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go, cmod, core, cmod_core

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych