Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Model postaci na wybraną flagę.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 JodaTM

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:23
  • Imię:Joda
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.05.2016 17:17

A więc tak czy mógłby mi ktoś dodać do tego pluginu na flagę A model postaci ---> http://gamebanana.com/skins/144434

Nie wiem za bardzo jak to zrobić :<

Jest to klasa kobiety dlatego chciałem aby miała ona własny model

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>

new const nazwa[] = "[Kobieta]Karolajn";
new const opis[] = "1/9 na strzelenie HS,1/10 z przypisanej broni, mniejsza grawitacja, 2 skoki, 2 apteczki, 1/10 na wyrzucenie broni przeciwinika";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 50;
new const wytrzymalosc = 50;

new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];


new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

    register_think("medkit", "Think_Apteczki");

    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);


    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");


    register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "SzansaNaHeadshot_TakeDamage");
}

public plugin_precache()
{

    sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
    precache_model("models/w_medkit.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

    new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
    while(entApteczki > 0)
    {
        if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
            remove_entity(entApteczki);
        entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
    }

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
    {
        client_print(id, print_chat, "[[Kobieta]Karolajn] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }

    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200);

    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);

    ilosc_apteczek_gracza[id] = 3;
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_smokegrenade");
    ma_klase[id] = true;

    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

    if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Masz tylko 3 apteczki na runde!");
    }
    else
    {

        ilosc_apteczek_gracza[id]--;

        new Float:origin[3];
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

        new ent = create_entity("info_target");
        entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
        entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
        entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
        entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
        entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


        entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
        set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ;
        drop_to_floor(ent);


        entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
    }
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
}


public fwSpawn_Apteczki(id)
{
    if(is_user_alive(id))
        ilosc_apteczek_gracza[id] = 3;
}


public Think_Apteczki(ent)
{
    if(!is_valid_ent(ent))
        return PLUGIN_CONTINUE;

    new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
    new dist = 300;
    new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

    if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
    {
        new Float:forigin[3];
        entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

        new entlist[33];
        new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

        for (new i=0; i < numfound; i++)
        {
            new pid = entlist[i];

            if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
                continue;

            new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
            new zdrowie = get_user_health(pid);
            new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
            if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
        }

        entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
        entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

        return PLUGIN_CONTINUE;
    }

    if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
    {
        remove_entity(ent);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }

    if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
        set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );

    new Float:forigin[3];
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

    new iOrigin[3];
    for(new i=0;i<3;i++)
        iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);

    message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
    write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
    write_coord( iOrigin[0] );
    write_coord( iOrigin[1] );
    write_coord( iOrigin[2] );
    write_coord( iOrigin[0] );
    write_coord( iOrigin[1] + dist );
    write_coord( iOrigin[2] + dist );
    write_short( sprite_white_apteczki );
    write_byte( 0 ); // startframe
    write_byte( 0 ); // framerate
    write_byte( 10 ); // life
    write_byte( 10 ); // width
    write_byte( 255 ); // noise
    write_byte( 255 ); // r, g, b
    write_byte( 100 );// r, g, b
    write_byte( 100 ); // r, g, b
    write_byte( 128 ); // brightness
    write_byte( 0 ); // speed
    message_end();

    entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
    entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);


    return PLUGIN_CONTINUE;

}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 2;

    return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 10) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}

public Damage_Wyrzucenie(id)
{
    new idattacker = get_user_attacker(id);

    if(!is_user_alive(idattacker))
        return;

    if(!ma_klase[idattacker])
        return;

    if(random_num(1, 10) != 1)
        return;

    client_cmd(id, "drop");
}

public SzansaNaHeadshot_TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_alive(idattacker) || !ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;

    if(get_user_hitzones(idattacker, this) != 2 && !random(1))
    {
        set_user_hitzones(idattacker, this, 2);
    }
    
    return HAM_IGNORED;
}
 

 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych