Witam,
Mam pewne pytanie, chcę dodać wybór skinów w menu, skiny ustawiają / pobierają się w taki sposób :
public WeaponModel(Weapon, id) {
new Player = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 4);
new WeaponID = cs_get_weapon_id(Weapon);
if(Player > 32 || Player < 1
|| WeaponID < 1 || WeaponID > 30)
{
return HAM_SUPERCEDE;
}
for(new Num = 1; Num < MAXWEAPONS; Num++)
{
if(Num == WeaponID)
{
for(new x; x < Already[WeaponID]; x++)
{
if(KillPoints[WeaponID][Player] >= Skin[WeaponID][x])
{
if(containi(vSkinMdl[WeaponID][x], ".mdl") != -1)
{
set_pev(Player, pev_viewmodel2, vSkinMdl[WeaponID][x]);
}
if(containi(pSkinMdl[WeaponID][x], ".mdl") != -1)
{
set_pev(Player, pev_weaponmodel2, pSkinMdl[WeaponID][x]);
}
}
}
}
}
return HAM_IGNORED;
}
public LoadSkins() {
new File;
File = fopen(SkinsFile, "rt");
if(File)
{
new Line[256], Type[32], Data[5][64];
while(!feof(File))
{
fgets(File, Line, 255);
if(Line[0] == ';' || strlen(Line) < 5)
continue;
parse(Line, Type, 31);
for(new Num = 1; Num < MAXWEAPONS+1; Num++)
{
if(Already[Num] >= SKINSPERWEAPONS)
continue;
if(equali(Type, WeaponNames[Num]))
{
parse(Line, Data[0], 63, Data[1], 63, Data[2], 63, Data[3], 63, Data[4], 63);
copy([Num][Already[Num]], 63, Data[1]);
copy(pSkinMdl[Num][Already[Num]], 63, Data[2]);
copy(SkinName[Num][Already[Num]], 31, Data[4]);
Skin[Num][Already[Num]] = str_to_num(Data[3]);
Already[Num]++;
}
}
}
fclose(File);
}
}
Jak zrobić do tego menu, aby można było wybrać model z nazwą wpisaną w SkinName i modelem pSkinmdl / vSkinMdl?
+ żeby najlepiej to było w osobnej funkcji i blokowało funkcję "WeaponModel"? najlepiej poprzez zmienną dla gracza blokuj 0/1 przypisaną po id
Jeżeli znajdzie się ktoś chętny do pomocy to dziękuję


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









