W tym prostym tutorialu pokaże w jaki sposób przypisać użycie umiejętności klasy i itemu po naciśnięciu przycisku E.
Na początku otwieramy nasz silnik a następnie przechodzimy do public Action:UsunZadania(client) i gdzieś pod nim dodajemy:
public Action:OnPlayerRunCmd(client, &buttons, &impulse, Float:vel[3], Float:angles[3], &weapons)
{
	if(!IsValidClient(client) || !IsPlayerAlive(client))
		return Plugin_Continue;
	static bool:oldbuttons[65];
	if(!oldbuttons[client] && buttons & IN_USE)
	{
		UzyjKlasy(client, 0); // wymusza public odpowiadający za funkcje wywołującą forward użycia klasy
		UzyjItemu(client, 0); // wymusza public odpowiadający za funkcje wywołującą forward użycia itemu
		oldbuttons[client] = true;
	}
	else if(oldbuttons[client] && !(buttons & IN_USE))
		oldbuttons[client] = false;
	return Plugin_Continue;
}
teraz wystarczy już zapisać i ponownie skompilować silnik by cieszyć się dodatkiem.
Silnik wraz z paczką modyfikacji, można nabyć wyłącznie poprzez kontakt ze mną. Więcej o tym w sygnaturze.


 
Dodatki SourceMod







				
				







