Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

[CoD Nowy] Przypisanie umiejetnosci uzycia klasy oraz itemu pod E

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 19.05.2016 10:15

W tym prostym tutorialu pokaże w jaki sposób przypisać użycie umiejętności klasy i itemu po naciśnięciu przycisku E.

 

Na początku otwieramy nasz silnik a następnie przechodzimy do public Action:UsunZadania(client) i gdzieś pod nim dodajemy:

public Action:OnPlayerRunCmd(client, &buttons, &impulse, Float:vel[3], Float:angles[3], &weapons)
{
	if(!IsValidClient(client) || !IsPlayerAlive(client))
		return Plugin_Continue;

	static bool:oldbuttons[65];
	if(!oldbuttons[client] && buttons & IN_USE)
	{
		UzyjKlasy(client, 0); // wymusza public odpowiadający za funkcje wywołującą forward użycia klasy
		UzyjItemu(client, 0); // wymusza public odpowiadający za funkcje wywołującą forward użycia itemu

		oldbuttons[client] = true;
	}
	else if(oldbuttons[client] && !(buttons & IN_USE))
		oldbuttons[client] = false;

	return Plugin_Continue;
}

teraz wystarczy już zapisać i ponownie skompilować silnik by cieszyć się dodatkiem.

 

 

 

Silnik wraz z paczką modyfikacji, można nabyć wyłącznie poprzez kontakt ze mną. Więcej o tym w sygnaturze.


  • +
  • -
  • 3

b35020692_qesnxqa.png


#2 andrzejkarakan

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 07.04.2018 13:52

Jest możliwość przypisania użycia umiejętności i perku na różne przyciski? Np. umiejętność klasy pod E, a perk pod H, chyba, że jest lepsze rozwiązanie :)


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych