Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

[CoD Nowy] Przypisanie umiejetnosci uzycia klasy oraz itemu do komend

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 489
Wszechobecny

  • Postów:1426
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 19.05.2016 10:15

W tym prostym tutorialu pokaze w jaki sposob przypisac uzycie umiejetnosci klasy i itemu dla roznych komend, standardowo uzycie zostalo przypisane pod in_use.

 

Na poczatku otwieramy nasz silnik i szukamy zmiennej oldbuttons[65], ktora usuwamy. Nastepnie przechodzimy do public OnPluginStart() i gdzies pod:

RegConsoleCmd("reset", ResetujPunkty);

dodajemy:

RegConsoleCmd("useclass", UzyjKlase);
RegConsoleCmd("useitem", UzyjItem);

Nastepnie szukamy i usuwamy caly public:

public Action:OnPlayerRunCmd(client, &buttons, &impulse, Float:vel[3], Float:angles[3], &weapons)

a w jego miejsce wklejamy:

public Action:UzyjKlase(client, args)
{
	if(!IsPlayerAlive(client) || freezetime)
		return;

	new Function:target = GetFunctionByName(pluginy_klas[klasa_gracza[client]], "cod_class_skill_used");
	if(target != INVALID_FUNCTION)
	{
		Call_StartFunction(pluginy_klas[klasa_gracza[client]], target);
		Call_PushCell(client);
		Call_PushCell(klasa_gracza[client]);
		Call_Finish();
	}
}
public Action:UzyjItem(client, args)
{
	if(!IsPlayerAlive(client) || freezetime)
		return;

	new Function:target = GetFunctionByName(pluginy_itemow[item_gracza[client]], "cod_item_used");
	if(target != INVALID_FUNCTION)
	{
		Call_StartFunction(pluginy_itemow[item_gracza[client]], target);
		Call_PushCell(client);
		Call_PushCell(item_gracza[client]);
		Call_Finish();
	}
}

Od teraz mozemy uzywac umiejetnosci klasy i itemu za pomoca komend: useclass oraz useitem.

 

Silnik wraz z paczką modyfikacji, można nabyć wyłącznie poprzez kontakt ze mną. Więcej o tym w sygnaturze.


  • +
  • -
  • 3

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych