Jak w temacie jak zastosowac ten kod w pluginie:
potrzebuje przerobić ten kod na mod inny niż codmod przykład :
cod_inflict_damage(id,pHit,DAMAGE,1.0)zamienic na np jailbreak ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 18.05.2016 08:01
Jak w temacie jak zastosowac ten kod w pluginie:
potrzebuje przerobić ten kod na mod inny niż codmod przykład :
cod_inflict_damage(id,pHit,DAMAGE,1.0)zamienic na np jailbreak ?
Napisano 20.05.2016 11:12
Jak w temacie jak zastosowac ten kod w pluginie:
potrzebuje przerobić ten kod na mod inny niż codmod przykład :
cod_inflict_damage(id,pHit,DAMAGE,1.0)zamienic na np jailbreak ?
Co za różnica? W kod nikt Ci przecież nie patrzy, a tak samo podziała przez cod_inflict_damage, jak jail_inflict_damage po zmianie ._.
Chyba że chcesz stworzyć nowy natyw, to:
Możesz użyć funkcji:
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, 0, attacker, damage , 1);
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Napisano 20.05.2016 11:52
Możesz użyć funkcji:
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, 0, attacker, damage , 1);myslisz ze nie próbowalem ?
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pHit, id, 1);
Użytkownik qrNt edytował ten post 20.05.2016 11:55
Napisano 20.05.2016 11:57
powiem tak przerobiłem zabawę Palec Zeusa by DarkGL na swiat magii nowe byty itp ale jak ustawie
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pHit, id, 1);
to tt nie moze bic tt
Napisano 20.05.2016 12:02
O to kod do poprawy
if(is_user_alive(pHit) && get_user_team(pHit) == 1){
message_begin(MSG_ONE, gmsgShake, {0,0,0}, pHit)
write_short(255<< 14 ) //ammount
write_short((1<<12)) //lasts this long
write_short(255<< 14) //frequency
message_end()
new bool:bAttacked[33];
bAttacked[pHit] = true;
ExecuteHam(Ham_Killed, pHit, id, 1);
Display_Fade(pHit,(1<<12),(1<<12),0x0000,0,127,255,200);
new Array:iFinded = ArrayCreate(1,1);
ArrayPushCell(iFinded,pHit);
new iPos = 0;
while(ArraySize(iFinded) > iPos){
new Float:fOriginTmp[3];
pev(ArrayGetCell(iFinded,iPos),pev_origin,fOriginTmp);
new iEnt = -1
while((iEnt = find_ent_in_sphere(iEnt,fOriginTmp,RANGE)) != 0){
if(is_user_alive(iEnt) && get_user_team(iEnt) == 1 && !bAttacked[iEnt]){
bAttacked[iEnt] = true;
ArrayPushCell(iFinded,iEnt);
ExecuteHam(Ham_Killed, iEnt, id, 1);
Użytkownik qrNt edytował ten post 20.05.2016 12:04
Napisano 20.05.2016 21:29
Palec Zeusa by DarkGL na swiat magii
To w takie rzeczy się teraz bawicie
to tt nie moze bic tt
A normalnie mogą się naparzać?
Znalazłem taki kod:
to chyba da efekt, że każdy może naparzać w każdego, przetestuj, ja nie mam gdzie.
Napisano 20.05.2016 22:00 Najlepsza odpowiedź
Już nie aktualne ale dzięki za pomoc
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych