Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

client_cmd w menu nie wykonuje polecenia


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 aSik

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:449
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 14.05.2016 22:23

Cześć,

część kodu;

	menu_additem(menu, "\r[\w Czapki \r]", 		"1");
		case 0:  
		{
			client_cmd(id, "say /czapki")
		}

Jest poprawna, ale pomimo tego, nie działa.

 

Menu, bez względu na to jaką funkcję wykonuje dany case, bez względu w jakim miejsu jest umieszczony plugin, czy użyta funkcja z engine'a, czy amxmodx, nie wykonuje czynności; samo menu się tworzy, ale funkcja case'a się nie wykonuje.

 

Czyli jeżeli mam tak jak wyżej polecenie say /czapki, to plugin tej funkcji nie wykona na graczu, ale gdy gracz wpisze na sayu /czapki, już zadziała, stąd wiem że problem w menu, a nie w pluginach.

 

0 błędów przy kompilacji, czy w konsoli. Zero logów, zero informacji. Plugin tworzy menu tak jak było w założeniu, ale nadal nie wykonuje polecenia client_cmd i innych.

 

 

Przy okazji;

menu_additem(menu, "\r[\w Czapki \r]",         "1");

co oznacza ta 1-dynka? Bo według składni;

menu_additem(menu, const name[], const info[], paccess, callback)

będzie to callback, ale do czego jest on wykorzystywany/jak powinien być poprawnie wykorzystywany?


  • +
  • -
  • 0

Odszedłem.

 

Nadal wchodzę na forum, ale nie piszę postów.


#2 Master Yoga

    Support Team | Mocarz

  • Support Team

Reputacja: 115
Zaawansowany

  • Postów:250
  • GG:
  • Lokalizacja:Magistrala Adresowa
Offline

Napisano 14.05.2016 22:50

menu_additem(menu, "\r[\w Czapki \r]",         "1");
co oznacza ta 1-dynka? Bo według składni;
menu_additem(menu, const name[], const info[], paccess, callback)
będzie to callback, ale do czego jest on wykorzystywany/jak powinien być poprawnie wykorzystywany?

 


Jest już prawie północ, więc lecimy na szybko.

Jesteś w błędzie składnia wskazuje jednoznacznie, że jest to parametr "info". W skrócie opcja ta pozwala ci nadać jakieś dodatkowe informacje dotyczące itemu, które nie są widoczne w menu. Callbacki mają całkiem inne zastosowanie. Jest to bowiem funkcja kontrolna. Aby ci to zobrazować posłużę się takim przykładem:

Jeżeli chcesz by jakaś opcja była np wyłączona dla nieżywych graczy to właśnie dla tej opcji tworzysz callback, w którym poprzez zwrócenie wartość ( ITEM_DISABLE/ENABLE ) możesz włączyć bądź wyłączyć opcję w menu ( domyślnie dla wyłączonej opcji jest to kolor szary ). Dam sobie paznokcie obciąć, że na pewno spotkałeś się z takim menu gdzie jakaś opcją była dla ciebie niedostępna  :giggle:.

 


Cześć,
część kodu;
menu_additem(menu, "\r[\w Czapki \r]", "1");
case 0:
{
client_cmd(id, "say /czapki")
}
Jest poprawna, ale pomimo tego, nie działa.

 

Podrzuć kod całej funkcji. Coś mi się wydaje, że to właśnie tam jest pies pogrzebany  ;P


  • +
  • -
  • 0

HTML      ★ CSS       ★ JAVASCRIPT       ★ AJAX       ★ JQUERY       ★ PHP       ★ C++       ★ PAWN      ★ SQL       ★ Objective-C++


#3 aSik

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:449
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 14.05.2016 23:25

 

menu_additem(menu, "\r[\w Czapki \r]",         "1");
co oznacza ta 1-dynka? Bo według składni;
menu_additem(menu, const name[], const info[], paccess, callback)
będzie to callback, ale do czego jest on wykorzystywany/jak powinien być poprawnie wykorzystywany?

 


Jest już prawie północ, więc lecimy na szybko.

Jesteś w błędzie składnia wskazuje jednoznacznie, że jest to parametr "info". W skrócie opcja ta pozwala ci nadać jakieś dodatkowe informacje dotyczące itemu, które nie są widoczne w menu. Callbacki mają całkiem inne zastosowanie. Jest to bowiem funkcja kontrolna. Aby ci to zobrazować posłużę się takim przykładem:

Jeżeli chcesz by jakaś opcja była np wyłączona dla nieżywych graczy to właśnie dla tej opcji tworzysz callback, w którym poprzez zwrócenie wartość ( ITEM_DISABLE/ENABLE ) możesz włączyć bądź wyłączyć opcję w menu ( domyślnie dla wyłączonej opcji jest to kolor szary ). Dam sobie paznokcie obciąć, że na pewno spotkałeś się z takim menu gdzie jakaś opcją była dla ciebie niedostępna  :giggle:.

 

 

 


Cześć,
część kodu;
menu_additem(menu, "\r[\w Czapki \r]", "1");
case 0:
{
client_cmd(id, "say /czapki")
}
Jest poprawna, ale pomimo tego, nie działa.

 

Podrzuć kod całej funkcji. Coś mi się wydaje, że to właśnie tam jest pies pogrzebany  ;P

 

Kodzik na pw ;P

 

a co do składni, to rzeczywiście ;> I dzięki, bo rzeczywiście się z tym spotkałem, ale nie wiedziałaem że zrobione jest to w ten sposób  :giggle:


  • +
  • -
  • 0

Odszedłem.

 

Nadal wchodzę na forum, ale nie piszę postów.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych