client_cmd w menu nie wykonuje polecenia
Robiin
14.05.2016
Cześć,
część kodu;
menu_additem(menu, "\r[\w Czapki \r]", "1");
case 0: { client_cmd(id, "say /czapki") }
Jest poprawna, ale pomimo tego, nie działa.
Menu, bez względu na to jaką funkcję wykonuje dany case, bez względu w jakim miejsu jest umieszczony plugin, czy użyta funkcja z engine'a, czy amxmodx, nie wykonuje czynności; samo menu się tworzy, ale funkcja case'a się nie wykonuje.
Czyli jeżeli mam tak jak wyżej polecenie say /czapki, to plugin tej funkcji nie wykona na graczu, ale gdy gracz wpisze na sayu /czapki, już zadziała, stąd wiem że problem w menu, a nie w pluginach.
0 błędów przy kompilacji, czy w konsoli. Zero logów, zero informacji. Plugin tworzy menu tak jak było w założeniu, ale nadal nie wykonuje polecenia client_cmd i innych.
Przy okazji;
menu_additem(menu, "\r[\w Czapki \r]", "1");
co oznacza ta 1-dynka? Bo według składni;
menu_additem(menu, const name[], const info[], paccess, callback)
będzie to callback, ale do czego jest on wykorzystywany/jak powinien być poprawnie wykorzystywany?
Master Yoga
14.05.2016
menu_additem(menu, "\r[\w Czapki \r]", "1");co oznacza ta 1-dynka? Bo według składni;menu_additem(menu, const name[], const info[], paccess, callback)będzie to callback, ale do czego jest on wykorzystywany/jak powinien być poprawnie wykorzystywany?
Jest już prawie północ, więc lecimy na szybko.
Jesteś w błędzie składnia wskazuje jednoznacznie, że jest to parametr "info". W skrócie opcja ta pozwala ci nadać jakieś dodatkowe informacje dotyczące itemu, które nie są widoczne w menu. Callbacki mają całkiem inne zastosowanie. Jest to bowiem funkcja kontrolna. Aby ci to zobrazować posłużę się takim przykładem:
Jeżeli chcesz by jakaś opcja była np wyłączona dla nieżywych graczy to właśnie dla tej opcji tworzysz callback, w którym poprzez zwrócenie wartość ( ITEM_DISABLE/ENABLE ) możesz włączyć bądź wyłączyć opcję w menu ( domyślnie dla wyłączonej opcji jest to kolor szary ). Dam sobie paznokcie obciąć, że na pewno spotkałeś się z takim menu gdzie jakaś opcją była dla ciebie niedostępna .
Cześć,
część kodu;
menu_additem(menu, "\r[\w Czapki \r]", "1");
case 0:
{
client_cmd(id, "say /czapki")
}
Jest poprawna, ale pomimo tego, nie działa.
Podrzuć kod całej funkcji. Coś mi się wydaje, że to właśnie tam jest pies pogrzebany
Robiin
14.05.2016
menu_additem(menu, "\r[\w Czapki \r]", "1");co oznacza ta 1-dynka? Bo według składni;menu_additem(menu, const name[], const info[], paccess, callback)będzie to callback, ale do czego jest on wykorzystywany/jak powinien być poprawnie wykorzystywany?
Jest już prawie północ, więc lecimy na szybko.
Jesteś w błędzie składnia wskazuje jednoznacznie, że jest to parametr "info". W skrócie opcja ta pozwala ci nadać jakieś dodatkowe informacje dotyczące itemu, które nie są widoczne w menu. Callbacki mają całkiem inne zastosowanie. Jest to bowiem funkcja kontrolna. Aby ci to zobrazować posłużę się takim przykładem:Jeżeli chcesz by jakaś opcja była np wyłączona dla nieżywych graczy to właśnie dla tej opcji tworzysz callback, w którym poprzez zwrócenie wartość ( ITEM_DISABLE/ENABLE ) możesz włączyć bądź wyłączyć opcję w menu ( domyślnie dla wyłączonej opcji jest to kolor szary ). Dam sobie paznokcie obciąć, że na pewno spotkałeś się z takim menu gdzie jakaś opcją była dla ciebie niedostępna
.
Cześć,
część kodu;
menu_additem(menu, "\r[\w Czapki \r]", "1");
case 0:
{
client_cmd(id, "say /czapki")
}
Jest poprawna, ale pomimo tego, nie działa.
Podrzuć kod całej funkcji. Coś mi się wydaje, że to właśnie tam jest pies pogrzebany
Kodzik na pw
a co do składni, to rzeczywiście I dzięki, bo rzeczywiście się z tym spotkałem, ale nie wiedziałaem że zrobione jest to w ten sposób