Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z pustą opcją w menu misji cod mod.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 aRrOw

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:196
  • Imię:Luk
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 05.05.2016 10:18

Witam, mam problem z misjami od ghost o ile się nie mylę po przerobieniu jest pewien problem a dokładnie w menu misji gdy wybieramy jedną z opcji żeby włączyć misje jest jedna opcja pusta podpisana pod "1."

Pokaże wam o co dokładnie mi chodzi jest coś takiego:

 

Wybierz misje aby rozpocząć:

 

1.

2. Zabij 4 osoby

3. Podłóż 4 bomby

itp.

chodzi mi o tą jedynkę na początku jak ją usunąć o to kod:

public menu_first_handle(id, menu, item)
{

    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select2");
    
    if(item == MENU_EXIT){
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }

    
    new menu2 = menu_create("Wybierz Misje:","menu_handle")
    new formats[128]
    for(new i = 0;i<MaxQuest;i++)
    {    
        if(ArrayGetCell(gPrzedzial, i) == item)
        {
                        
            switch(ArrayGetCell(gTyp, i))
            {
                case KILL: formatex(formats, 127, "\yCel: \r[Zabij \w%i \rosob/y] \y | \r[Nagroda: \w- %i - \rexpa]", ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i))
                case HEADSHOT: formatex(formats, 127, "\yCel: \r[Jebnij \w%i \rHeadShotow] \y | \r[Nagroda: \w- %i - \rexpa]",  ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i))
                case SUBSTRATES: formatex(formats, 127, "\yCel: \r[Podloz \w%i \rbomb/y] \y | \r[Nagroda: \w- %i - \rexpa]",  ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i))
                case RESUCE_HOSTAGES: formatex(formats, 127, "\yCel : \r[Uratuj \w%i \rrazy hosty] \y| \r[Nagroda: \w- %i - \rexpa]",  ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i))
                case DISARM: formatex(formats, 127, "\yCel: \r[Rozbroj \w%i \rbomb/y] \y | \r[Nagroda: \w- %i - \rexpa]",  ArrayGetCell(gIleRazy, i),  ArrayGetCell(gNagroda, i))
                case DMG: formatex(formats, 127, "\yCel: \r[Zadaj \w%i \robrazen] \y | \r[Nagroda: \w- %i - \rexpa]",  ArrayGetCell(gIleRazy, i),  ArrayGetCell(gNagroda, i))
	       case MAGIK: formatex(formats, 127, "\yCel: \r[Zabij \w%i \rklas/y Magik] \y | \r[Nagroda: \w- %i - \rexpa]",  ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i))
	       case PIROMAN: formatex(formats, 127, "\yCel: \r[Zabij \w%i \rklas/y PiroMan] \y | \r[Nagroda: \w- %i - \rexpa]",  ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i))
	       case POLAK: formatex(formats, 127, "\yCel: \r[Zabij \w%i \rklas/y Polak]\y | \r[Nagroda: \w- %i - \rexpa]",  ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i))
	       case RAMBO: formatex(formats, 127, "\yCel: \r[Zabij \w%i \rklas/y Rambo] \y | \r[Nagroda: \w- %i - \rexpa]",  ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i))
	       case MAGNETIC: formatex(formats, 127, "\yCel: \r[Zabij \w%i \rklas/y Magnetic] \y | \r[Nagroda: \w- %i - \rexpa]",  ArrayGetCell(gIleRazy, i), ArrayGetCell(gNagroda, i))
            }
            menu_additem(menu2, formats);
        }
    }
    iPlayerPrzedzial[id] = item;
    menu_setprop(menu2, MPROP_PERPAGE, 6);
    menu_display(id,menu2,0)
    menu_destroy(menu);
    
    return PLUGIN_HANDLED
}
public menu_handle(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT){
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
        
    new ile = 0;
    for(new i = 0;i<MaxQuest;i++){
        if(ArrayGetCell(gPrzedzial, i) != iPlayerPrzedzial[id])
        continue;
        
        if(ile == item)
        {
            item = i;
            break;
        }
        
        ile++;
    }

    if(LoadQuest(id, item)){
        QuestMessage(id, "Juz wykonywales ta Misje!. Wybierz Inna.");
        Menu_Questow(id);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    
    ResetQuest(id)
    
    iPlayerQuestID[id] = item;
    ePlayerQuestType[id] = ArrayGetCell(gTyp, item)
    
    QuestMessage(id, "\yRozpoczales Misje. \rPowodzenia!");
    
    menu_destroy(menu)
    return PLUGIN_HANDLED
}

Drugi problem mam z wyświetleniem hud cod moda z informacją o VIPie. Chodzi mi tu dokładnie o to że jak jestem żywy w hud wyświetla mi się dobrze że mam vipa lub nie ale jeśli zginąłem i patrze na jakiegoś gracz to zawsze ma informacje że ma vipa nawet jeśli go nie ma. Oto kod:

public PokazInformacje(id)
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
		new bool:pytajvip = bool:(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H);
	
		if(!is_user_connected(id))
		{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
		}	
	
		new name[32];
	
		new target = pev(id, pev_iuser2);		
		
		if(!is_user_alive(id))
		{
		if(!target)
		return PLUGIN_CONTINUE;
			
		new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0;
		new Float:fProcent = 0.0;
		fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
		
		get_user_name(target, name, 31);
		
		if(get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_H)
		{	
			new hp = get_user_health(target);
			
			set_hudmessage(255, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
			ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "*Zapraszamy* na | www |^n^n    INFO:^n|Gracz: %s^n|Klasa : %s^n|ExP : %i / %i | -%0.1f%%-^n|Poziom : %i^n|Perk : %s^n|Perk2 : %s^n|HP : %d^n|Monety : %i^n^n    STATY:^n|Inteligencja : %i^n|Zycie : %i^n|Wytrzymalosc : %i^n|Kondycja : %i^n^n||VIP : %s||",
			name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]], hp, cod_get_user_coins(target), inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], pytajvip ? "TAK" : "NIE");
		}
		else
		{
			new hp = get_user_health(target);
			
			set_hudmessage(255, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
			ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "*Zapraszamy* na | www |^n^n    INFO:^n|Gracz: %s^n|Klasa : %s^n|ExP : %i / %i | -%0.1f%%-^n|Poziom : %i^n|Perk -1- : %s | Perk -2- !TYLKO dla VIP!^n|HP : %d ^n|Monety : %i^n^n    STATY:^n|Inteligencja : %i^n|Zycie : %i^n|Wytrzymalosc : %i^n|Kondycja : %i^n^n||VIP : %s||",
			name, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], hp, cod_get_user_coins(target), inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], pytajvip ? "TAK" : "NIE");
         
		}
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0
	new Float:fProcent = 0.0;
	fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
	
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
	{
		new hp = get_user_health(id);
		
		set_hudmessage(255,255,0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[CoD 401]|[Nocny Exp]|[Awanse]|[CoD MoD]^n^n[Klasa : %s] || [Monety : %i]^n[ExP : %i / %i -%0.1f%%-] || [LvL : %i]^n[Perk -1- : %s] || [Perk -2- : %s]^n^n[HP : %d] || [VIP: %s]",
		nazwy_klas[klasa_gracza[id]], cod_get_user_coins(id), doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], get_user_health(id), pytajvip ? "TAK" : "NIE");
	}
	else
	{
		new hp = get_user_health(id);
		
		set_hudmessage(255,255,0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[CoD 401]|[Nocny Exp]|[Awanse]|[CoD MoD]^n^n[Klasa : %s] || [Monety : %i]^n[ExP : %i / %i -%0.1f%%-] || [LvL : %i]^n[Perk -1- : %s] || Perk -2- !Tylko dla VIP!^n^n[HP : %d] || [VIP: %s]",
		nazwy_klas[klasa_gracza[id]], cod_get_user_coins(id), doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], get_user_health(id), pytajvip ? "TAK" : "NIE");
	}

	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik aRrOw edytował ten post 05.05.2016 10:20

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych