Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Asysty - error native "set_user_frags" + nie dziala informacja o asyście!


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 LulzSec.

    Nie, nie wiem, ani on nie wie, nie pomoge !

  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:242
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 04.05.2016 14:20

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <ColorChat>

#define VERSION "0.1"

#define MAX 32
#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= MAX && is_user_connected(%1))

new g_bAsysta[MAX+1][MAX+1];

public plugin_init() {
    register_plugin("Dodatkowy Exp", VERSION, "DarkGL")
    
    register_event("DeathMsg", "eventDeath", "a");
    register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0")
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwDamage", 1);
}

public newRound()
{
    for(new i = 0;i <= MAX;i++){
        for(new j = 0;j <= MAX;j++)
            g_bAsysta[i][j] = 0;
    }
}

public client_connect(id){
    for(new j = 0;j <= MAX;j++)    g_bAsysta[id][j] = 0;
}

public fwDamage(iVictim, iInflicter, iAttacker, Float:fDamage, iBitDamage){
    if( (IsPlayer(iAttacker) && IsPlayer(iVictim)) && get_user_team(iVictim) != get_user_team(iAttacker) && iVictim != iAttacker)
        g_bAsysta[iAttacker][iVictim] += floatround(fDamage);
    
    return HAM_IGNORED;
}

public eventDeath(){
    new iKiller = read_data(1);
    new iVictim = read_data(2);
    
    if(IsPlayer(iKiller) && IsPlayer(iVictim) && iKiller != iVictim)
    {
        new sName[32];
        get_user_name(iVictim, sName, sizeof sName - 1);
        
        for(new i = 0 ; i <= MAX; i ++){
            if(is_user_connected(i) || i == iKiller)    continue;
            
            if(g_bAsysta[i][iVictim] >= 50){        
                
                ColorChat(i, GREEN, "[*]^x01 Asystowales w zabiciu gracza^x04 %s^x01 (^x03 + 1 Frag^x01 )", sName);
                
                set_user_frags(i, get_user_frags(i)+1)
            }
            
            g_bAsysta[i][iVictim] = false;
        }
    }
}

Co zostało zmienione?

if(i == iKiller)    continue;

Na:

if(is_user_connected(i) || i == iKiller)    continue;

I została dodana informacja na say o asyście..

 

Dlaczego nie działają poprawnie? Wie ktoś?

 

 

 


  • +
  • -
  • 0

- Only DD2 | Asysty ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

- 4 Maps | Skiny | Asysty ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

- Cod Mod 401 LvL ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

 

Zapraszam na CSowicze.pl


#2 Master Yoga

    Support Team | Mocarz

  • Support Team

Reputacja: 115
Zaawansowany

  • Postów:250
  • GG:
  • Lokalizacja:Magistrala Adresowa
Offline

Napisano 07.05.2016 09:02

if(is_user_connected(i) || i == iKiller) continue;
:facepalm2:

Dzięki tej zmianie nie wykona ci się funkcja.
Instrukcja continue służy do pomijania reszty kodu.
Z racji tego że u ciebie prawie zawsze zostanie spełniony warunek funkcja się nie wykonuje ( w pełni ).
Zrób warunek taki jaki był wczesniej i dodaj sobie gdzieś niżej.
  • +
  • -
  • 0

HTML      ★ CSS       ★ JAVASCRIPT       ★ AJAX       ★ JQUERY       ★ PHP       ★ C++       ★ PAWN      ★ SQL       ★ Objective-C++





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych