Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

C4


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 SmileY-

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:23
  • Imię:Michal
  • Lokalizacja:Rypin
Offline

Napisano 27.04.2016 19:35

Jak edytować licznik c4 żeby pisało "Wielkie BOOM za 40sec."? 
Daje +.


  • +
  • -
  • 0

#2 Epal

    I love Virtus.pro

  • Power User

Reputacja: 219
Profesjonalista

  • Postów:517
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 27.04.2016 19:38

Daj sma to ci napisze
  • +
  • -
  • 0

Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:

Spoiler

                            Posiadam unikalną paczke Paintball mod dla Cs Go Zainteresowani pisać Pw lub gg                          

 

#3 vanillah

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:175
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Online

Napisano 27.04.2016 19:45

następnym razem użyj opcji szukaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

Wykonam pluginy, paczki (amxx) kontakt GG: 32263742


#4 SmileY-

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:23
  • Imię:Michal
  • Lokalizacja:Rypin
Offline

Napisano 27.04.2016 19:52

#include <amxmodx>

 
#define PLUGIN "c4 timer"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "cheap_suit"
 
new g_c4timer
new mp_c4timer
 
new cvar_showteam
new cvar_flash
new cvar_sprite
new cvar_msg
 
new g_msg_showtimer
new g_msg_roundtime
new g_msg_scenario
 
#define MAX_SPRITES 2
new const g_timersprite[MAX_SPRITES][] = { "bombticking", "bombticking1" }
new const g_message[] = "Detonation time intiallized....."
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_cvar(PLUGIN, VERSION, FCVAR_SPONLY|FCVAR_SERVER)
 
cvar_showteam = register_cvar("amx_showc4timer", "3")
cvar_flash = register_cvar("amx_showc4flash", "0")
cvar_sprite = register_cvar("amx_showc4sprite", "1")
cvar_msg = register_cvar("amx_showc4msg", "0")
mp_c4timer = get_cvar_pointer("mp_c4timer")
 
g_msg_showtimer = get_user_msgid("ShowTimer")
g_msg_roundtime = get_user_msgid("RoundTime")
g_msg_scenario = get_user_msgid("Scenario")
 
register_event("HLTV", "event_hltv", "a", "1=0", "2=0")
register_logevent("logevent_plantedthebomb", 3, "2=Planted_The_Bomb")
}
 
public event_hltv()
g_c4timer = get_pcvar_num(mp_c4timer)
 
public logevent_plantedthebomb()
{
new showtteam = get_pcvar_num(cvar_showteam)
 
static players[32], num, i
switch(showtteam)
{
case 1: get_players(players, num, "ace", "TERRORIST")
case 2: get_players(players, num, "ace", "CT")
case 3: get_players(players, num, "ac")
default: return
}
for(i = 0; i < num; ++i) set_task(1.0, "update_timer", players[i])
}
 
public update_timer(id)
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msg_showtimer, _, id)
message_end()
 
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msg_roundtime, _, id)
write_short(g_c4timer)
message_end()
 
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msg_scenario, _, id)
write_byte(1)
write_string(g_timersprite[clamp(get_pcvar_num(cvar_sprite), 0, (MAX_SPRITES - 1))])
write_byte(150)
write_short(get_pcvar_num(cvar_flash) ? 20 : 0)
message_end()
 
if(get_pcvar_num(cvar_msg))
{
set_hudmessage(255, 180, 0, 0.44, 0.87, 2, 6.0, 6.0)
show_hudmessage(id, g_message)
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0

#5 SmileY-

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:23
  • Imię:Michal
  • Lokalizacja:Rypin
Offline

Napisano 27.04.2016 19:52

#include <amxmodx>
 
#define PLUGIN "c4 timer"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "cheap_suit"
 
new g_c4timer
new mp_c4timer
 
new cvar_showteam
new cvar_flash
new cvar_sprite
new cvar_msg
 
new g_msg_showtimer
new g_msg_roundtime
new g_msg_scenario
 
#define MAX_SPRITES 2
new const g_timersprite[MAX_SPRITES][] = { "bombticking", "bombticking1" }
new const g_message[] = "Detonation time intiallized....."
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_cvar(PLUGIN, VERSION, FCVAR_SPONLY|FCVAR_SERVER)
 
cvar_showteam = register_cvar("amx_showc4timer", "3")
cvar_flash = register_cvar("amx_showc4flash", "0")
cvar_sprite = register_cvar("amx_showc4sprite", "1")
cvar_msg = register_cvar("amx_showc4msg", "0")
mp_c4timer = get_cvar_pointer("mp_c4timer")
 
g_msg_showtimer = get_user_msgid("ShowTimer")
g_msg_roundtime = get_user_msgid("RoundTime")
g_msg_scenario = get_user_msgid("Scenario")
 
register_event("HLTV", "event_hltv", "a", "1=0", "2=0")
register_logevent("logevent_plantedthebomb", 3, "2=Planted_The_Bomb")
}
 
public event_hltv()
g_c4timer = get_pcvar_num(mp_c4timer)
 
public logevent_plantedthebomb()
{
new showtteam = get_pcvar_num(cvar_showteam)
 
static players[32], num, i
switch(showtteam)
{
case 1: get_players(players, num, "ace", "TERRORIST")
case 2: get_players(players, num, "ace", "CT")
case 3: get_players(players, num, "ac")
default: return
}
for(i = 0; i < num; ++i) set_task(1.0, "update_timer", players[i])
}
 
public update_timer(id)
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msg_showtimer, _, id)
message_end()
 
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msg_roundtime, _, id)
write_short(g_c4timer)
message_end()
 
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msg_scenario, _, id)
write_byte(1)
write_string(g_timersprite[clamp(get_pcvar_num(cvar_sprite), 0, (MAX_SPRITES - 1))])
write_byte(150)
write_short(get_pcvar_num(cvar_flash) ? 20 : 0)
message_end()
 
if(get_pcvar_num(cvar_msg))
{
set_hudmessage(255, 180, 0, 0.44, 0.87, 2, 6.0, 6.0)
show_hudmessage(id, g_message)
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0

#6 WeBsteR

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:297
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 28.04.2016 14:24

new const g_message[] = "Detonation time intiallized....."

Tutaj :)

 


  • +
  • -
  • 0
Zabijaka Gryps to mój autorytet!

#7 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 29.04.2016 00:11


następnym razem użyj opcji szukaj

Jaja sobie robisz? Człowiek prosi o przerobienie pluginu to ma podać sma, a nie ja będę tracił czas na szukanie...a jak znajdę inną wersję, przerobię a on mi powie, że ta wersja jest zła? I co, przerabiać od nowa inną?


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych