Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

CS:GO MOD

inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Hiko

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:76
Offline

Napisano 24.04.2016 18:02

Witam.

Mam problem z cs:go mod od Deroid. Mianowicie to że jak runda się skończy to bronie się resetują i mamy tylko nóż i tak co rundę nawet jak przeżyjemy. 

Jest może ktoś tak miły i przerobi mi ten plugin by tak nie było ? 

Nagrodzę plusem

Pozdrawiam.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Nodi

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:RaDoM
Offline

Napisano 25.04.2016 12:25

Wypróbuj :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 Hiko

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:76
Offline

Napisano 25.04.2016 16:04

dzięki wszystko idealnie działa. 

 

Mógłbyś mi powiedzieć co zmieniłeś jak możesz ? bym na przyszłość wiedzieć ? :)

+ oczywiscie leci !


  • +
  • -
  • 0

#4 Nodi

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:RaDoM
Offline

Napisano 25.04.2016 19:17

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "PlayerSpawn", 1);

Czyli funkcja "PlayerSpawn". Rozpisałem Ci :)

public PlayerSpawn(id) 
{
	if(is_user_alive(id)) //Jezeli user zyje
	{
		Choosen[id] = 0; //ustawia Choosen dla konkretnego gracza na 0(nie wiem do czego jest ta zmienna bo sie nie zaglebialem wiec ja zostawilem) :D
		//USUWASZ ODTAD
		if(user_has_weapon(id, CSW_C4)) //Jezeli gracz posiada c4 to wykonuje to:
		{ 
			strip_user_weapons(id); //zabierz bronie graczowi
			give_item(id, "weapon_c4"); //daj c4
			give_item(id, "weapon_knife"); //daj noz
			return PLUGIN_HANDLED; //zatrzymaj
		} //dotad jezeli gracz nie posiada paki to pomija i wykonuje dalej
		
		strip_user_weapons(id); //zabiera wszystkie bronie
		give_item(id, "weapon_knife"); //daje noz
		//USUWASZ Dotad
                //To nizej mozesz zostawic dodaje defa
		if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) //jezeli team gracza to CT to:
		{
			cs_set_user_defuse(id, 1); //dodaje graczowi defa.
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE; //kontynuuje
}

Nie pamiętam czy wywaliłem dodawanie defa. Masz rozpisane możesz sobie sam poprawić :)


Użytkownik Nodi edytował ten post 25.04.2016 19:19

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych