RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "PlayerSpawn", 1);
Czyli funkcja "PlayerSpawn". Rozpisałem Ci 
public PlayerSpawn(id)
{
if(is_user_alive(id)) //Jezeli user zyje
{
Choosen[id] = 0; //ustawia Choosen dla konkretnego gracza na 0(nie wiem do czego jest ta zmienna bo sie nie zaglebialem wiec ja zostawilem) :D
//USUWASZ ODTAD
if(user_has_weapon(id, CSW_C4)) //Jezeli gracz posiada c4 to wykonuje to:
{
strip_user_weapons(id); //zabierz bronie graczowi
give_item(id, "weapon_c4"); //daj c4
give_item(id, "weapon_knife"); //daj noz
return PLUGIN_HANDLED; //zatrzymaj
} //dotad jezeli gracz nie posiada paki to pomija i wykonuje dalej
strip_user_weapons(id); //zabiera wszystkie bronie
give_item(id, "weapon_knife"); //daje noz
//USUWASZ Dotad
//To nizej mozesz zostawic dodaje defa
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) //jezeli team gracza to CT to:
{
cs_set_user_defuse(id, 1); //dodaje graczowi defa.
}
}
return PLUGIN_CONTINUE; //kontynuuje
}
Nie pamiętam czy wywaliłem dodawanie defa. Masz rozpisane możesz sobie sam poprawić 
Użytkownik Nodi edytował ten post 25.04.2016 19:19