Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jaki kod na wyłączanie hud z questów za pomocą komendy. (Cod mod)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 aRrOw

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:196
  • Imię:Luk
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 22.04.2016 19:08

Witam, mam problem gdyż mam wyświetlane 2 hud oryginalne cod moda i drugi od questów i mam takie pytanie czy jest możliwość aby hud można było włączać/wyłączać za pomocą komendy jeśli tak to możecie mi podać gotowy kod na coś takiego? Będę wdzięczny :) .
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 488
Wszechobecny

  • Postów:1425
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 22.04.2016 19:17

Musisz przerobić funkcje huda tak by była zalezna od zmiennej ktorą zmieniasz po wpisaniu komendy.


  • +
  • -
  • 0

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.


#3 aRrOw

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:196
  • Imię:Luk
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 23.04.2016 10:53

Musisz przerobić funkcje huda tak by była zalezna od zmiennej ktorą zmieniasz po wpisaniu komendy.

Załóżmy że mam taki cod to jak go przerobić ?

public HudInfo()
{

    new Msg[1024];

    new Float:HUD_X
    new Float:HUD_Y
    
    new HEX_COLOR_1
    new HEX_COLOR_2
    new HEX_COLOR_3
    new Msg2[512]
    
    for(new id; id<MAX_PLAYER+1; id++){
        if( ! is_user_connected(id) ) continue;
        if( ! is_user_alive(id) ) continue;
        if( ! iPlayerHudType[id] ) continue;
    
        HEX_COLOR_1 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][0];
        HEX_COLOR_2 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][1];
        HEX_COLOR_3 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][2];
        HUD_X = HudType[iPlayerHudType[id] - 1][0];
        HUD_Y = HudType[iPlayerHudType[id] - 1][1];
        
    
        if( ! ePlayerQuestType[id] )
            Msg = "||Misja : Obecnie nie wykonujesz Misji! ^n||Cel misji : Wpisz /ruszam lub /misje aby rozpoczac ^n||Postep : 0/0 ";
        else{
            formatex(Msg2, charsmax(Msg2), QuestInfoMessage[ePlayerQuestType[id]], (get_user_progress_need(id)-get_user_progress(id)));    
            formatex(Msg, charsmax(Msg), "[Cel Misji: %s]^n[Postep: %i/%i]^n[Rozdzial: %s]", Msg2, get_user_progress(id), get_user_progress_need(id), QuestRozdzial[iPlayerPrzedzial[id]]);        
        }
        set_hudmessage(HEX_COLOR_1, HEX_COLOR_2, HEX_COLOR_3, HUD_X, HUD_Y, 0, 1.0, 0.8)
        ShowSyncHudMsg(id, HudObj, Msg);
    }

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych