←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Jaki kod na wyłączanie hud z questów za po...

  • +
  • -
aRrOw - zdjęcie aRrOw 22.04.2016

Witam, mam problem gdyż mam wyświetlane 2 hud oryginalne cod moda i drugi od questów i mam takie pytanie czy jest możliwość aby hud można było włączać/wyłączać za pomocą komendy jeśli tak to możecie mi podać gotowy kod na coś takiego? Będę wdzięczny :) .
Odpowiedz

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 22.04.2016

Musisz przerobić funkcje huda tak by była zalezna od zmiennej ktorą zmieniasz po wpisaniu komendy.

Odpowiedz

  • +
  • -
aRrOw - zdjęcie aRrOw 23.04.2016

Musisz przerobić funkcje huda tak by była zalezna od zmiennej ktorą zmieniasz po wpisaniu komendy.

Załóżmy że mam taki cod to jak go przerobić ?

public HudInfo()
{

    new Msg[1024];

    new Float:HUD_X
    new Float:HUD_Y
    
    new HEX_COLOR_1
    new HEX_COLOR_2
    new HEX_COLOR_3
    new Msg2[512]
    
    for(new id; id<MAX_PLAYER+1; id++){
        if( ! is_user_connected(id) ) continue;
        if( ! is_user_alive(id) ) continue;
        if( ! iPlayerHudType[id] ) continue;
    
        HEX_COLOR_1 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][0];
        HEX_COLOR_2 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][1];
        HEX_COLOR_3 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][2];
        HUD_X = HudType[iPlayerHudType[id] - 1][0];
        HUD_Y = HudType[iPlayerHudType[id] - 1][1];
        
    
        if( ! ePlayerQuestType[id] )
            Msg = "||Misja : Obecnie nie wykonujesz Misji! ^n||Cel misji : Wpisz /ruszam lub /misje aby rozpoczac ^n||Postep : 0/0 ";
        else{
            formatex(Msg2, charsmax(Msg2), QuestInfoMessage[ePlayerQuestType[id]], (get_user_progress_need(id)-get_user_progress(id)));    
            formatex(Msg, charsmax(Msg), "[Cel Misji: %s]^n[Postep: %i/%i]^n[Rozdzial: %s]", Msg2, get_user_progress(id), get_user_progress_need(id), QuestRozdzial[iPlayerPrzedzial[id]]);        
        }
        set_hudmessage(HEX_COLOR_1, HEX_COLOR_2, HEX_COLOR_3, HUD_X, HUD_Y, 0, 1.0, 0.8)
        ShowSyncHudMsg(id, HudObj, Msg);
    }
Odpowiedz