Witam, mam problem gdyż mam wyświetlane 2 hud oryginalne cod moda i drugi od questów i mam takie pytanie czy jest możliwość aby hud można było włączać/wyłączać za pomocą komendy jeśli tak to możecie mi podać gotowy kod na coś takiego? Będę wdzięczny .
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jaki kod na wyłączanie hud z questów za pomocą komendy. (Cod mod)
Temat rozp. aRrOw, 22.04.2016 19:08
2 odpowiedzi w tym temacie
#3
Napisano 23.04.2016 10:53
Musisz przerobić funkcje huda tak by była zalezna od zmiennej ktorą zmieniasz po wpisaniu komendy.
Załóżmy że mam taki cod to jak go przerobić ?
public HudInfo() { new Msg[1024]; new Float:HUD_X new Float:HUD_Y new HEX_COLOR_1 new HEX_COLOR_2 new HEX_COLOR_3 new Msg2[512] for(new id; id<MAX_PLAYER+1; id++){ if( ! is_user_connected(id) ) continue; if( ! is_user_alive(id) ) continue; if( ! iPlayerHudType[id] ) continue; HEX_COLOR_1 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][0]; HEX_COLOR_2 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][1]; HEX_COLOR_3 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][2]; HUD_X = HudType[iPlayerHudType[id] - 1][0]; HUD_Y = HudType[iPlayerHudType[id] - 1][1]; if( ! ePlayerQuestType[id] ) Msg = "||Misja : Obecnie nie wykonujesz Misji! ^n||Cel misji : Wpisz /ruszam lub /misje aby rozpoczac ^n||Postep : 0/0 "; else{ formatex(Msg2, charsmax(Msg2), QuestInfoMessage[ePlayerQuestType[id]], (get_user_progress_need(id)-get_user_progress(id))); formatex(Msg, charsmax(Msg), "[Cel Misji: %s]^n[Postep: %i/%i]^n[Rozdzial: %s]", Msg2, get_user_progress(id), get_user_progress_need(id), QuestRozdzial[iPlayerPrzedzial[id]]); } set_hudmessage(HEX_COLOR_1, HEX_COLOR_2, HEX_COLOR_3, HUD_X, HUD_Y, 0, 1.0, 0.8) ShowSyncHudMsg(id, HudObj, Msg); }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych