Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jaki kod na wyłączanie hud z questów za pomocą komendy. (Cod mod)
Temat rozp. aRrOw, 22.04.2016 19:08
2 odpowiedzi w tym temacie
#3
Napisano 23.04.2016 10:53
Musisz przerobić funkcje huda tak by była zalezna od zmiennej ktorą zmieniasz po wpisaniu komendy.
Załóżmy że mam taki cod to jak go przerobić ?
public HudInfo()
{
new Msg[1024];
new Float:HUD_X
new Float:HUD_Y
new HEX_COLOR_1
new HEX_COLOR_2
new HEX_COLOR_3
new Msg2[512]
for(new id; id<MAX_PLAYER+1; id++){
if( ! is_user_connected(id) ) continue;
if( ! is_user_alive(id) ) continue;
if( ! iPlayerHudType[id] ) continue;
HEX_COLOR_1 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][0];
HEX_COLOR_2 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][1];
HEX_COLOR_3 = HudColor[iPlayerHudType[id]-1][2];
HUD_X = HudType[iPlayerHudType[id] - 1][0];
HUD_Y = HudType[iPlayerHudType[id] - 1][1];
if( ! ePlayerQuestType[id] )
Msg = "||Misja : Obecnie nie wykonujesz Misji! ^n||Cel misji : Wpisz /ruszam lub /misje aby rozpoczac ^n||Postep : 0/0 ";
else{
formatex(Msg2, charsmax(Msg2), QuestInfoMessage[ePlayerQuestType[id]], (get_user_progress_need(id)-get_user_progress(id)));
formatex(Msg, charsmax(Msg), "[Cel Misji: %s]^n[Postep: %i/%i]^n[Rozdzial: %s]", Msg2, get_user_progress(id), get_user_progress_need(id), QuestRozdzial[iPlayerPrzedzial[id]]);
}
set_hudmessage(HEX_COLOR_1, HEX_COLOR_2, HEX_COLOR_3, HUD_X, HUD_Y, 0, 1.0, 0.8)
ShowSyncHudMsg(id, HudObj, Msg);
}
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod














