Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

[CoD Nowy] Jak ustawiac bonusowe bronie w wybranym przez nas itemie

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 489
Wszechobecny

  • Postów:1426
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 21.04.2016 13:43

W tym tutorialu opisze w jak prosty sposób możemy ustawić bonusowe bronie w wybranym przez nas itemie. Na poczatku musimy posiadać gotowy item, następnie pod zmienną String:opis dodajemy:

new const String:bronie[] = "#bronie";

a następnie uzupełniamy. Wpisujemy nazwy broni, które muszą być poprzedzone #, by były prawidłowo zczytywane przez silnik. Teraz do public cod_item_enabled(client) dodajemy ustawianie nowych bonusowych broni:

new String:weapons[256];
cod_get_user_bonus_weapons(client, weapons, sizeof(weapons));

new String:weapons2[256];
Format(weapons2, sizeof(weapons2), "%s%s", weapons, bronie);

cod_set_user_bonus_weapons(client, weapons2);

oraz do public cod_item_disabled(client) resetowanie broni:

new String:weapons[256];
cod_get_user_bonus_weapons(client, weapons, sizeof(weapons));
ReplaceString(weapons, sizeof(weapons), bronie, "");

cod_set_user_bonus_weapons(client, weapons);

I to by było na tyle, pożniej to kompilujemy i wrzucamy. Niżej gotowy kod itemu, który daje ak47 oraz he:

#include <sourcemod>
#include <sdkhooks>
#include <sdktools>
#include <cstrike>
#include <codmod>

new const String:nazwa[] = "Zestaw alkaida";
new const String:opis[] = "Dostajesz ak47 oraz he";
new const String:bronie[] = "#weapon_ak47#weapon_hegrenade";

public OnPluginStart()
{
	CreateConVar(nazwa, "1.0", "Linux`");
	cod_register_item(nazwa, opis, 0, 0);
}
public cod_item_enabled(client)
{
	new String:weapons[256];
	cod_get_user_bonus_weapons(client, weapons, sizeof(weapons));

	new String:weapons2[256];
	Format(weapons2, sizeof(weapons2), "%s%s", weapons, bronie);

	cod_set_user_bonus_weapons(client, weapons2);
}
public cod_item_disabled(client)
{
	new String:weapons[256];
	cod_get_user_bonus_weapons(client, weapons, sizeof(weapons));
	ReplaceString(weapons, sizeof(weapons), bronie, "");

	cod_set_user_bonus_weapons(client, weapons);
}

Silnik wraz z paczką modyfikacji, można nabyć wyłącznie poprzez kontakt ze mną. Więcej o tym w sygnaturze.


  • +
  • -
  • 0

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych