W tym tutorialu opisze w jak prosty sposób możemy ustawić bonusowe bronie w wybranym przez nas itemie. Na poczatku musimy posiadać gotowy item, następnie pod zmienną String:opis dodajemy:
new const String:bronie[] = "#bronie";
a następnie uzupełniamy. Wpisujemy nazwy broni, które muszą być poprzedzone #, by były prawidłowo zczytywane przez silnik. Teraz do public cod_item_enabled(client) dodajemy ustawianie nowych bonusowych broni:
new String:weapons[256]; cod_get_user_bonus_weapons(client, weapons, sizeof(weapons)); new String:weapons2[256]; Format(weapons2, sizeof(weapons2), "%s%s", weapons, bronie); cod_set_user_bonus_weapons(client, weapons2);
oraz do public cod_item_disabled(client) resetowanie broni:
new String:weapons[256]; cod_get_user_bonus_weapons(client, weapons, sizeof(weapons)); ReplaceString(weapons, sizeof(weapons), bronie, ""); cod_set_user_bonus_weapons(client, weapons);
I to by było na tyle, pożniej to kompilujemy i wrzucamy. Niżej gotowy kod itemu, który daje ak47 oraz he:
#include <sourcemod>
#include <sdkhooks>
#include <sdktools>
#include <cstrike>
#include <codmod>
new const String:nazwa[] = "Zestaw alkaida";
new const String:opis[] = "Dostajesz ak47 oraz he";
new const String:bronie[] = "#weapon_ak47#weapon_hegrenade";
public OnPluginStart()
{
CreateConVar(nazwa, "1.0", "Linux`");
cod_register_item(nazwa, opis, 0, 0);
}
public cod_item_enabled(client)
{
new String:weapons[256];
cod_get_user_bonus_weapons(client, weapons, sizeof(weapons));
new String:weapons2[256];
Format(weapons2, sizeof(weapons2), "%s%s", weapons, bronie);
cod_set_user_bonus_weapons(client, weapons2);
}
public cod_item_disabled(client)
{
new String:weapons[256];
cod_get_user_bonus_weapons(client, weapons, sizeof(weapons));
ReplaceString(weapons, sizeof(weapons), bronie, "");
cod_set_user_bonus_weapons(client, weapons);
}
Silnik wraz z paczką modyfikacji, można nabyć wyłącznie poprzez kontakt ze mną. Więcej o tym w sygnaturze.


Dodatki SourceMod















