Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Tworzenie czegoś na odosobnioną walutę


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 aSik

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:449
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 19.04.2016 01:01

Cześć,

chciałem zrobić sklepik, za inną walutę, niż $/JBpacki itp. nie do końca wiem jak się za to zabrać, bo na początku miałem na myśli użycie monet z cod moda, ale nie wiem czy to wypali.

 

 

Dla przykładu (żebym łatwiej zrozumiał, i miał wzór)

Tak na szybko napisane, nawet nie patrze czy działa, załóżmy że waluta jest wykorzystana przez codmoda, czyli monety. chciałbym aby waluta nosiła nazwę kasa_poprawna, ale to już zmienię sam, jeżeli będzie trzeba ^^

 

Prosiłbym tylko o przykładzik ;>

Aha, no i oczywiście jakieś wytłumaczenie, co do zarabiania kasy, a dokładniej za fragi ;>

 

Spoiler

Użytkownik asik edytował ten post 19.04.2016 01:09

  • +
  • -
  • 0

Odszedłem.

 

Nadal wchodzę na forum, ale nie piszę postów.


#2 rzeznik9871

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:166
  • Lokalizacja:Skillersi.pl
Offline

Napisano 19.04.2016 12:34

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>

new kasa_poprawna[33]
				
public plugin_init()
{
	register_plugin("sklep", "0.8", "aS");
	register_clcmd("say /sklepik", "ShowMenu", _, "sklep");
	
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}

public ShowMenu(id, lvl, cid)
{
	if(!cmd_access(id, lvl, cid, 0))
		return PLUGIN_HANDLED;

	new menu = menu_create("sklepik", "menu_poprawne");

	menu_additem(menu, "+10 hp", "", 0); // case 0

	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\r[\wWroc\r]");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\r[\wDalej\r]");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\r[\wWyjdz\r]");
	menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\y");

	menu_display(id, menu, 0);

	return PLUGIN_HANDLED;
}

public menu_poprawne(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_cancel(id);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	new command[6], name[64], access, callback;

	menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);

	switch(item)
	{
		case 0: 
		{
			if(get_user_kasa_poprawna(id)>=1000)
			{
				set_user_health(id, get_user_health(id)+10)
				new name[33];
				get_user_name(id, name, 32)
				new hp = get_user_health(id)
				set_user_kasa_poprawna(id,get_user_kasa_poprawna(id)-1000)
				ColorChat(id, GREEN,"%s,^x01 Twoje HP zostalo zwiekszone o 10. Twoje hp po dodaniu, wynosi %i", name, hp)
			} else {
				new name[33];
				get_user_name(id, name, 32)
				new hp = get_user_health(id)
				ColorChat(id, GREEN,"%s,^x01 Nie masz wystarczajaco kasy. Twoje hp to nadal %i", name, hp)
			}
		}

	}

	menu_display(id, menu, 0);

	return PLUGIN_HANDLED;
}
public DeathMsg()
{
	new kid = read_data(1)	//zabojca
	
	new vid = read_data(2)	// ofiara
	
	//new hs = read_data(3)	// HeadShot (1 == true)
	
	new weapon[64]		
	read_data(4,weapon,63)	//krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ )
 
	if(kid==vid) return PLUGIN_CONTINUE
	if(kid==0) return PLUGIN_CONTINUE
	client_print(kid,3,"dostales 10 kasa_poprawna za zabicie przeciwnika")
	set_user_kasa_poprawna(kid,get_user_kasa_poprawna(kid)+10)
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public client_disconnect(id) 
{
kasa_poprawna[id]=0 
}
stock set_user_kasa_poprawna(index,ammount) 
{
kasa_poprawna[index]=ammount 
}
stock get_user_kasa_poprawna(index) 
{
return kasa_poprawna[index] 
}

dobrze zrozumialem?


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#3 aSik

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:449
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 19.04.2016 12:40

Chodziło mi o samą zasadę tworzenia waluty, i przy okazji żeby można było ją zarobić, to trzeba kogoś zabić.

Inną walutę, niż dolary.


  • +
  • -
  • 0

Odszedłem.

 

Nadal wchodzę na forum, ale nie piszę postów.


#4 rzeznik9871

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:166
  • Lokalizacja:Skillersi.pl
Offline

Napisano 19.04.2016 12:51

no to tak zrobilem ???? 

 

masz zmienna globalna 

kasa_poprawna[33]

ktora reprezentuje nasza walute 

nastepnie tworzysz stocki takie jak nizej 

}
stock set_user_kasa_poprawna(index,ammount) 
{
kasa_poprawna[index]=ammount 
}
stock get_user_kasa_poprawna(index) 
{
return kasa_poprawna[index] 
}

raczej rozumiesz jak to dziala ew mozesz robic to bez stockow stosujac kasa_poprawna[id]+=10 (dziala tak samo jak (set_... itp))

rejestrujesz event smierci

	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")

a w nim dodajesz hajs dla gracza ktory zabil + wyswietlasz mu wiadomosc tak jak nizej...

public DeathMsg()
{
	new kid = read_data(1)	//zabojca
	
	new vid = read_data(2)	// ofiara
	
	//new hs = read_data(3)	// HeadShot (1 == true)
	
	new weapon[64]		
	read_data(4,weapon,63)	//krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ )
 
	if(kid==vid) return PLUGIN_CONTINUE
	if(kid==0) return PLUGIN_CONTINUE
	client_print(kid,3,"dostales 10 kasa_poprawna za zabicie przeciwnika")
	set_user_kasa_poprawna(kid,get_user_kasa_poprawna(kid)+10)
	return PLUGIN_CONTINUE
}

na koniec 

public client_disconnect(id) 
{
kasa_poprawna[id]=0 
}

aby ktos kto wejdzie nie mial kasy gracza ktory wyszedl

 

zrozumiale?


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#5 aSik

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:449
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 19.04.2016 12:57

Mogę dodać komendę /kasa, i set_user_kasa_poprawna(id, get_user_kasa_poprawna(id)+10), i zadziała?  ;>


  • +
  • -
  • 0

Odszedłem.

 

Nadal wchodzę na forum, ale nie piszę postów.


#6 rzeznik9871

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:166
  • Lokalizacja:Skillersi.pl
Offline

Napisano 19.04.2016 13:09

Mogę dodać komendę /kasa, i set_user_kasa_poprawna(id, get_user_kasa_poprawna(id)+10), i zadziała?  ;>

tak


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#7 aSik

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:449
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 19.04.2016 13:38

 

Mogę dodać komendę /kasa, i set_user_kasa_poprawna(id, get_user_kasa_poprawna(id)+10), i zadziała?  ;>

tak

 

 

A info o kasie na hudzie? Bo mi nie działa ;>

		set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.78, 0, 6.0, 1.0)
		show_hudmessage(id, "Kasa: %i", get_user_kasa_poprawna(id))

  • +
  • -
  • 0

Odszedłem.

 

Nadal wchodzę na forum, ale nie piszę postów.


#8 rzeznik9871

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:166
  • Lokalizacja:Skillersi.pl
Offline

Napisano 19.04.2016 14:04

gdzie dokladnie tego huda wyswietlasz tzn w jakiej funkcji bo mi wszystko dziala elegancko


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#9 aSik

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:449
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 19.04.2016 14:11

Osobnym publiciem, z taskiem w init


  • +
  • -
  • 0

Odszedłem.

 

Nadal wchodzę na forum, ale nie piszę postów.


#10 rzeznik9871

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:166
  • Lokalizacja:Skillersi.pl
Offline

Napisano 19.04.2016 14:18

public client_putinserver(id)

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#11 aSik

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:449
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Online

Napisano 19.04.2016 14:22

Nie działa w putinserver ;>


  • +
  • -
  • 0

Odszedłem.

 

Nadal wchodzę na forum, ale nie piszę postów.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych