Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sklep ze szlugami


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 domin620

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:40
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Ziebice
Offline

Napisano 18.04.2016 20:36

Siemka mam plugin sklepu ze szlugami niestety resetuja sie po zmianie mapy mógł by ktoś zrobić żeby się zapisywały

 


 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <sqlx>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta_util>
#include <nvault>
#include <jailbreak>
 
 
#define prefix "Sklep"
 
#define FL_WATERJUMP (1<<11) 
#define FL_ONGROUND (1<<9) 
#define autobhopkeys (1<<0)|(1<<1) 
 
new pPcvarDBHost;
new pPcvarDBUser;
new pPcvarDBPassword;
new pPcvarDBBase;
new name[33];
new Handle:g_SqlTuple;
new g_Cache[512];
new bool:SQLenabled;
new bool:gIntermission;
new gTablesLoaded[33];
new gSaveKey[33][32];
new eliminator_rozrzutu[33];
new longjump[33], player_b_froglegs[33];
new ilosc_jbpack[33];
new bool:bhop_enabled[33];
new ilosc_he[33], ilosc_flashbang[33], ilosc_smoke[33];
 
new jb_packi_nv
public plugin_init() {
 
//--//--//--//--//--//--//--//--//--//--//--//--//--//--//
pPcvarDBHost = register_cvar("db_host", ""); //ip bazy danych
pPcvarDBUser = register_cvar("db_user", ""); //nazwa uzytkownika
pPcvarDBPassword = register_cvar("db_pass", ""); //haslo do bazy danych
pPcvarDBBase = register_cvar("db_database", ""); //nazwa bazy danych
//--//--//--//--//--//--//--//--//--//--//--//--//--//--//
 
register_clcmd("say /sklep", "jb_sklep")
register_clcmd("say_team /sklep", "jb_sklep")
 
register_cvar("jb_maxjp", "1000" );
register_cvar("jb_tt", "10" );
register_cvar("jb_ct", "10" );
register_cvar("jb_hs", "20" );
register_cvar("jb_zapis", "1"); //1  - nvault, 2 - sql
 
if(get_cvar_num("jb_zapis") == 2) { 
jb_packi_nv = nvault_open("jb_packi")
if(jb_packi_nv == INVALID_HANDLE)
set_fail_state("Nie moge otworzyc pliku");
}
 
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_concmd("jb_packgiveax", "cmd_give", ADMIN_IMMUNITY, "<nazwa> <ilosc>");
register_clcmd("typ_zapisu", "typ");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Prethink_froglegs");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "forward_FM_PlayerPreThink", 0)
 
}
 
public plugin_precache()
precache_sound("misc/prosiakjail/cele.wav")
 
public DeathMsg()
{
new weaponname[20]
new kid = read_data(1)
new vid = read_data(2)
new headshot = read_data(3)
read_data(4,weaponname,31)
 
if(kid == vid)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
if(get_user_team(kid) == 1)
{
new maxjp = get_cvar_num("jb_maxjp")
if(ilosc_jbpack[kid]<maxjp)
{
if(get_user_team(vid) == 2)
{
new pack_ct = get_cvar_num("jb_ct")
ilosc_jbpack[kid] += pack_ct
ColorChat(kid, GREEN, "[%s] ^x01 Dostales ^x04+%i ^x01 szlugi", prefix, pack_ct);
}
else
{
new pack_tt = get_cvar_num("jb_tt")
ilosc_jbpack[kid] += pack_tt
ColorChat(kid, GREEN, "[%s] ^x01 Dostales ^x04+%i ^x01 szlugi", prefix, pack_tt);
}
if(headshot)
{
new pack_hs = get_cvar_num("jb_hs")
ilosc_jbpack[kid] += pack_hs
ColorChat(kid, GREEN, "[%s] ^x01 Dostales bonus za headshot ^x04+%i ^x01 szlugi", prefix, pack_hs);
}
}
else
{
ColorChat(kid, GREEN, "[%s] ^x01 Ilosc maksymalnej ilosci szlugow osiagnieta!", prefix);
return PLUGIN_CONTINUE
}
ColorChat(kid, GREEN, "[%s] ^x01 Twoja ilosc szlugow to: ^x04%i/%i", prefix, ilosc_jbpack[kid], maxjp);
if(get_cvar_num("jb_zapis") == 1) { 
sql_save(kid)
}
else
{
zapisz_jbpack(kid)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
 
 
////----//////
 
public jb_sklep(id)
{
 
ColorChat(id, GREEN, "[Sklep Za Szlugi] Zasady uzywania sklepu: ");
ColorChat(id, GREEN, "[Sklep Za Szlugi] Szlugi to^x03 waluta wiezienna");
ColorChat(id, GREEN, "[Sklep Za Szlugi] Kupisz za nie rozne^x03 bonusy");
ColorChat(id, GREEN, "[Sklep Za Szlugi] Za zabicie otrzymujesz szlugi");
new menu,formats[64];
formatex(formats,charsmax(formats),"\wSklep ze szlugami^n\wMasz: \r%i \w szlugow",ilosc_jbpack[id])
menu = menu_create(formats,"handle_jb_sklep");
if(get_user_team(id) == 1)
{
menu_additem(menu,"\rKlucz Do Cel \y[600 szlugow]")
menu_additem(menu,"\wGranat Wybuchajacy \y[25 szlugow]")
menu_additem(menu,"\wGranat Oslepiajacy \y[20 szlugow]")
menu_additem(menu,"\wGranat Dymny \y[15 szlugow]")     
menu_additem(menu,"\wNajki Zapierdalajki na jedna runde \y[70 szlugow]")
menu_additem(menu,"\wCichobiegi \y[50 szlugow]")
menu_additem(menu,"\wKamizelka Kuloodporna \y[30 szlugow]")
menu_additem(menu,"\wAutoBH na jedna runde \y[40 szlugow]")
menu_additem(menu,"\wEliminator rozrzutu \y[100 szlugow]")
menu_additem(menu,"\wDuszek w nastepnej rundzie \y[200 szlugow]")
menu_additem(menu,"\wLongjump \y[200 szlugow]")
menu_additem(menu,"\wDeagle \y[60 szlugow]")
}
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"Dalej")
menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
menu_display(id,menu,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
public handle_jb_sklep(id, menu, item)
{
get_user_name(id,name,charsmax(name));
switch(item)
{
case 0:
{
if(!sprawdz(id, 600)) return PLUGIN_HANDLED;
jail_open_cele()
ColorChat(0, RED, "[Klucz Do Cel]^x01 Gracz o nicku^x04 %s^x01 posiadal^x03 klucz do cel!", name);
ColorChat(0, RED, "[Klucz Do Cel]^x01 Gracz o nicku^x04 %s^x01 posiadal^x03 klucz do cel!", name);
ColorChat(0, RED, "[Klucz Do Cel]^x01 Gracz o nicku^x04 %s^x01 posiadal^x03 klucz do cel!", name);
client_cmd(0, "spk misc/prosiakjail/cele.wav");
}
case 1:
{
if(ilosc_he[id] < 2){
if(!sprawdz(id,25)) return PLUGIN_HANDLED;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x03 %s -^x01 Kupiles granat wybuchowy", prefix, name);
ilosc_he[id]++;
}
}
case 2:
{
if(ilosc_flashbang[id] < 2){
if(!sprawdz(id,20)) return PLUGIN_HANDLED;
give_item(id, "weapon_flashbang");
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x03 %s -^x01 Kupiles granat oslepiajacy", prefix, name);
ilosc_flashbang[id]++
}
}
case 3:
{
if(ilosc_smoke[id] < 2){
if(!sprawdz(id,15)) return PLUGIN_HANDLED;
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x03 %s -^x01 Kupiles granat oslepiajacy", prefix, name);
ilosc_smoke[id]++
}
}
case 4:
{
if(!sprawdz(id,70)) return PLUGIN_HANDLED;
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x03 %s -^x01 Kupiles Najki Zapierdalajki", prefix, name);
set_user_maxspeed(id, 450.0);
}
case 5:
{
if(!sprawdz(id,50)) return PLUGIN_HANDLED;
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x03 %s -^x01 Kupiles cichobiegi", prefix, name);
set_user_footsteps(id, 1);
}
case 6:
{
if(!sprawdz(id,30)) return PLUGIN_HANDLED;
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x03 %s -^x01 Kupiles kamizelke kuloodporna", prefix, name);
set_user_armor(id, 250);
}
case 7:
{
if(!sprawdz(id,40)) return PLUGIN_HANDLED;
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x03 %s -^x01 Kupiles Bunny hop na jedna runde", prefix, name);
bhop_enabled[id] = true;
}
case 8:
{
if(!sprawdz(id,100)) return PLUGIN_HANDLED;
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x03 %s -^x01 Kupiles eliminator rozrzutu", prefix, name);
eliminator_rozrzutu[id] = true;
}
case 9:
{
if(!sprawdz(id,200)) return PLUGIN_HANDLED;
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x03 %s -^x01 Kupiles duszka w nastepnej rundzie", prefix, name);
jail_set_prisoner_ghost(id, false, true);
}
case 10:
{
if(!sprawdz(id,200)) return PLUGIN_HANDLED;
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x03 %s -^x01 Kupiles longjumpa", prefix, name);
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x03 %s -^x01 Kucaj przez 5 sekund, aby aktywowac supermoc", prefix, name);
longjump[id] = true;
}
case 11:
{
if(!sprawdz(id,60)) return PLUGIN_HANDLED;
ColorChat(id, GREY, "[%s]^x03 %s -^x01 kupiles deagla z jednym nabojem",prefix, name);
new ent = give_item(id, "weapon_deagle");
if(ent != -1)
cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public sprawdz(id,jbpack){
if (ilosc_jbpack[id] >= jbpack){
ilosc_jbpack[id] -= jbpack
return true;
}
if(!is_user_alive(id)){
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Nie zyjesz", prefix);
return false;
}
if(ilosc_jbpack[id] < jbpack)
{
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Nie masz tylu szlugow, aby to kupic", prefix);
return false;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
 
public Koniec_Rundy(){
for(new i =1;i<33;i++){
if(is_user_connected(i))
{
ilosc_he[i] = 0;
ilosc_smoke[i] = 0;
ilosc_flashbang[i] = 0;
bhop_enabled[i] = false
set_user_footsteps(i, 0)
}
}
}
 
public forward_FM_PlayerPreThink(id) 
if(bhop_enabled[id] == true) 
entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) 
 
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) 
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags) 
 
if (flags & FL_WATERJUMP) 
return PLUGIN_CONTINUE 
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 ) 
return PLUGIN_CONTINUE 
if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) 
return PLUGIN_CONTINUE 
 
new Float:velocity[3] 
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) 
velocity[2] += 250.0 
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) 
 
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) 
return PLUGIN_CONTINUE 
}  
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(eliminator_rozrzutu[id] && get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_ATTACK)
{
new Float:punchangle[3]
pev(id, pev_punchangle, punchangle)
for(new i=0; i<3;i++)
punchangle[i]*=0.9;
set_pev(id, pev_punchangle, punchangle)
}
}
public Prethink_froglegs(id)
{
if (longjump[id] && get_user_button(id) & IN_DUCK)
{
if (player_b_froglegs[id] == 1)
{
player_b_froglegs[id] = floatround(halflife_time())
}
else
{
if (floatround(halflife_time())-player_b_froglegs[id] >= 5.0) // Tutaj podajemy czas zamiast X
{
new Float:fl_iNewVelocity[3]
VelocityByAim(id, 1000, fl_iNewVelocity)
fl_iNewVelocity[2] = 210.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)
player_b_froglegs[id] = 1
}
}
}
else
{
player_b_froglegs[id] = 1
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
 
 
public cmd_give(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id, level, cid, 3))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
new arg[33];
read_argv(1, arg, 32);
new target = cmd_target(id, arg, CMDTARGET_ALLOW_SELF);
 
if(!is_user_connected(target))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
read_argv(2, arg, 32);
new ilejb = str_to_num(arg);
 
ilosc_jbpack[target] = ilosc_jbpack[target] + ilejb;
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public plugin_natives()
{
register_native("get_user_jbpack","return_jbpack", 1)
register_native("set_user_jbpack","set_jbpack", 1)
}
 
public return_jbpack(id)
{
return ilosc_jbpack[id];
}
public set_jbpack(id, amount)
{
ilosc_jbpack[id] = amount
}
 
 
//////////////
public typ(id) {
if(get_cvar_num("jb_zapis") == 1) { 
client_print(id, print_console, "Uzywasz obecnie zapisu SQL")
}
else
{
client_print(id, print_console, "Uzywasz obecnie zapisu nVault")
}
}
 
public zaladuj_jbpack(id)
{
new name[48]
get_user_name(id,name,47)
new vaultkey[64],vaultdata[128]
formatex(vaultkey,63,"%s-jbpack",name)
 
if(nvault_get(jb_packi_nv,vaultkey,vaultdata,127)) {
new jb_packii[16];
parse(vaultdata, jb_packii, 15)
 
ilosc_jbpack[id]=str_to_num(jb_packii)
}
 
return PLUGIN_CONTINUE
}  
 
public zapisz_jbpack(id) {
new name[48]
get_user_name(id,name,47)
new vaultkey[64],vaultdata[128]
formatex(vaultkey,63,"%s-jbpack",name)
formatex(vaultdata,127,"%d", ilosc_jbpack[id])
nvault_set(jb_packi_nv,vaultkey,vaultdata)
 
return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public plugin_cfg(){
SQLenabled = false;
sql_init();
}
public plugin_end()
{
if ( SQLenabled )
{
SQL_FreeHandle(g_SqlTuple);
}
}
public Message_Intermission()
{
gIntermission = true;
}
public client_putinserver(id){
gTablesLoaded[id] = 0;
if(get_cvar_num("jb_zapis") == 1) { 
get_save_key(id);
}
else
{
zaladuj_jbpack(id);
}
}
public client_disconnect(id)
{
if(get_cvar_num("jb_zapis") == 1) { 
sql_save(id)
}
else
{
zapisz_jbpack(id)
}
}
public sql_init()
{
new szHost[32], szUser[32], szPass[32], szDB[32];
get_pcvar_string(pPcvarDBHost, szHost, 31);
get_pcvar_string(pPcvarDBUser, szUser, 31);
get_pcvar_string(pPcvarDBPassword, szPass, 31);
get_pcvar_string(pPcvarDBBase, szDB, 31);
 
g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(szHost, szUser, szPass, szDB);
 
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "TableHandle", "CREATE TABLE IF NOT EXISTS jbpacki (nazwa_gracza VARCHAR(35), ilosc_jbpack INT(11), PRIMARY KEY (nazwa_gracza))");
}
public get_save_key(id)
{
get_user_name(id, gSaveKey[id], charsmax(gSaveKey[]));
sql_load(id);
}
public sql_load(id)
{
new index[1];
index[0] = id;
 
new tempSaveKey[63];
copy(tempSaveKey, charsmax(tempSaveKey), gSaveKey[id]);
replace_all(tempSaveKey, charsmax(tempSaveKey), "'", "\'" );
 
formatex(g_Cache, charsmax(g_Cache), "SELECT ilosc_jbpack FROM jbpacki WHERE nazwa_gracza='%s'", tempSaveKey);
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "SelectHandle", g_Cache, index, 1);
}
public TableHandle(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize)
{
if ( FailState )
{
if ( FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED )
{
log_amx("Table - Could not connect to SQL database.  [%d] %s", Errcode, Error);
}
else if ( FailState == TQUERY_QUERY_FAILED )
{
log_amx("Table Query failed. [%d] %s", Errcode, Error);
}
 
SQLenabled = false;
 
return;
}
 
SQLenabled = true;
}
 
public QueryHandle(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode,Data[], DataSize)
{
if ( FailState )
{
if ( FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED )
{
log_amx("Save - Could not connect to SQL database.  [%d] %s", Errcode, Error);
}
else if ( FailState == TQUERY_QUERY_FAILED )
{
log_amx("Save Query failed. [%d] %s", Errcode, Error);
}
 
return;
}
}
 
public SelectHandle(FailState, Handle:Query, Error[], Errcode, Data[], DataSize)
{
if ( FailState )
{
if ( FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED )
{
log_amx("Load - Could not connect to SQL database.  [%d] %s", Errcode, Error);
}
else if ( FailState == TQUERY_QUERY_FAILED )
{
log_amx("Load Query failed. [%d] %s", Errcode, Error);
}
 
return;
}
 
new id = Data[0];
 
if ( !SQL_NumResults(Query) )
{
new tempSaveKey[63];
copy(tempSaveKey, charsmax(tempSaveKey), gSaveKey[id]);
replace_all(tempSaveKey, charsmax(tempSaveKey), "'", "\'" );
 
formatex(g_Cache, charsmax(g_Cache), "INSERT INTO jbpacki VALUES('%s', '0')", tempSaveKey);
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QueryHandle", g_Cache);
}
else
{
ilosc_jbpack[id] = SQL_ReadResult(Query,SQL_FieldNameToNum(Query,"ilosc_jbpack"));
}
gTablesLoaded[id]++;
}
 
public sql_save(id)
{
if ( gTablesLoaded[id] == 1 )
{
if ( gIntermission )
{
sql_save_nonthreaded(id);
return;
}
new tempSaveKey[63];
copy(tempSaveKey, charsmax(tempSaveKey), gSaveKey[id]);
replace_all(tempSaveKey, charsmax(tempSaveKey), "'", "\'" );
 
formatex(g_Cache, charsmax(g_Cache), "UPDATE jbpacki SET ilosc_jbpack=%i WHERE nazwa_gracza=^"%s^"", ilosc_jbpack[id], tempSaveKey);
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QueryHandle", g_Cache);
}
}
 
sql_save_nonthreaded(id)
{
new Errcode, Error[128], Handle:SqlConnection;
 
SqlConnection = SQL_Connect(g_SqlTuple, Errcode, Error, charsmax(Error));
 
if ( !SqlConnection )
{
log_amx("Save - Could not connect to SQL database.  [%d] %s", Errcode, Error);
SQL_FreeHandle(SqlConnection);
return;
}
 
new tempSaveKey[63];
copy(tempSaveKey, charsmax(tempSaveKey), gSaveKey[id]);
replace_all(tempSaveKey, charsmax(tempSaveKey), "'", "\'" );
 
new Handle:Query;
Query = SQL_PrepareQuery(SqlConnection, "UPDATE jbpacki SET ilosc_jbpack=%i WHERE nazwa_gracza=^"%s^"", ilosc_jbpack[id], tempSaveKey);
if ( !SQL_Execute(Query) )
{
Errcode = SQL_QueryError(Query, Error, charsmax(Error));
log_amx("Save Query failed. [%d] %s", Errcode, Error);
SQL_FreeHandle(Query);
SQL_FreeHandle(SqlConnection);
return;
}
 
SQL_FreeHandle(Query);
 
SQL_FreeHandle(SqlConnection);
}
 
 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 karol253

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:110
Offline

Napisano 18.04.2016 23:21

pPcvarDBHost = register_cvar("db_host", ""); //ip bazy danych
pPcvarDBUser = register_cvar("db_user", ""); //nazwa uzytkownika
pPcvarDBPassword = register_cvar("db_pass", ""); //haslo do bazy danych
pPcvarDBBase = register_cvar("db_database", ""); //nazwa bazy danych

 

 

 

 musisz dobrze podczepic pod baze danych 


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych