Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Edycja granatówki na nożówkę.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 hakunamatata

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 11.10.2009 10:52

Cześć. Ostatnio Seba zamieścił plugin z Puchatka [RealMod], mianowicie granatówkę wraz z DM. Znaleźć można ją pod linkiem.

Zależy mi na edycji tego pluginu, tak aby był on tylko i wyłącznie na noże.

Próbowałem zrobić w ten sposób:
new typ = 2 // 0 - nic, 1 - granaty, 2 - noze
Wyszło teraz, że jest cały czas rozgrzewka na tarcze, a nie na tym mi zależy.

Całość kodu poniżej.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Granatowka"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

//new czas 

new bool:granatowka
new czas = 60
new typ // 0 - nic, 1 - granaty, 2 - noze

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_event("TextMsg","restart_time","a","2&#Game_Ci") 
    register_event("HLTV","round_starthltv","a","1=0","2=0")
    register_event("DeathMsg","death_msg","a")
    register_logevent("round_start", 2, "1=Round_Start") 
    
    granatowka = false
    typ = 0
}

public death_msg()
{
    if(!granatowka)
        return    
    
    new id = read_data(2)    
    set_task(1.0,"respawn_player",id)
}

public restart_time()
{    
    set_cvar_num("mp_freezetime",4)
    
    set_task(1.0,"odliczanie_hud",1339,_,_,"b")
    
    granatowka = true    
    
    typ = random_num(1,2)
    
    set_cvar_num("mp_friendlyfire",0)
        
    switch(typ) 
    {
        case 1: server_cmd("weaponarena -2")
            case 2: server_cmd("weaponarena -1")
        }
}

public round_start_hltv()
{
    set_task(1.0,"odliczanie",3)
    set_task(2.0,"odliczanie",2)
    set_task(3.0,"odliczanie",1)
    set_task(4.0,"odliczanie",0)
}

public odliczanie(ile)
{
    if(!granatowka)
        return    
    
    switch(ile) {
        case 3: client_cmd(0,"speak vox/three")
            case 2: client_cmd(0,"speak vox/two")
            case 1: client_cmd(0,"speak vox/one")
            case 0: client_cmd(0,"speak ^"vox/go and kill all^"")            
        }    
}

public odliczanie_hud()
{    
    if(!granatowka)
        return
    
    new c1 = random_num(0,255)
    new c2 = random_num(0,255)
    new c3 = random_num(0,255)
    
    if(czas >= 4) 
        set_hudmessage(c1, c2, c3, 0.03, 0.1, 1, 6.0, -1.0,0.1,0.1)
    else 
        set_hudmessage(c1, c2, c3, 0.03, 0.1, 1, 6.0, 1.0)    
    
    show_hudmessage(0, "** Puchatek [RealMod]!^n** Restart rundy za^n** %d sekund!")
    
    switch(czas) {
        case 3: client_cmd(0,"speak vox/three")
            case 2: client_cmd(0,"speak vox/two")
            case 1: client_cmd(0,"speak vox/one")
            case 0: {
            client_cmd(0,"speak vox/exit")
            remove_task(1339)
            do_restart()
        }
        
    }    
    
    czas --
}

public round_start()
{
    if(!granatowka)
        return
    
    set_task(0.5,"show_messages",1338,_,_,"a",4)    
}

public show_messages()
{
    set_hudmessage(random_num(0,255),random_num(0,255),random_num(0,255),random_float(0.01,0.8),random_float(0.1,0.9),0,1.0,2.0)
     
    switch(typ) 
    {
        case 1: ShowSyncHudMsg(0, CreateHudSyncObj(),"! Granaty !")
            case 2: ShowSyncHudMsg(0, CreateHudSyncObj(),"! Tarcze !")
        }
}

public do_restart()
{    
    server_cmd("weaponarena off")
    set_cvar_num("sv_restart",1)
    set_cvar_num("mp_freezetime",4)
    set_cvar_num("mp_friendlyfire",1)
    granatowka = false
    czas = 60
    typ = 0
}

public respawn_player(id)
{     
    if(is_user_connected(id))
        ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)     
}  

  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 11.10.2009 12:32

typ = random_num(1,2)
zamien na
typ = 2
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych