zapomniałeś o sprawdzaniu czy gracz jest w powietrzu,
Fakt, przypomniałem sobie jak już kompa wyłączyłem. Teraz teoretycznie klikając spację odpowiednio szybko można latać 
Ktoś przypomni jak to sprawdzić? Wystarczy !FL_ON_GROUND && !FL_PARTIALGROUND czy jeszcze coś trzeba sprawdzić?
poza tym lepszym rozwiązaniem było by użycie cmdstart.
Czemu?
Zrobiłem tak, sprawdź:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
public plugin_init() {
register_plugin("Jump boost","0.2","grankee")
// Add your code here...
}
public client_PreThink(id)
{
if((get_user_button(id)&IN_JUMP)&&(!get_user_oldbutton(id)&IN_JUMP)&&(entity_get_int(id,EV_INT_flags)&FL_ONGROUND || entity_get_int(id,EV_INT_flags)&FL_PARTIALGROUND))//skok
{
new Float:flVecVelocity[3]
get_user_velocity(id,flVecVelocity)
new Float:wsp=0.1// 0.1 zwiększy o 10%, ustaw ile chcesz, ale musi być po przecinku.
flVecVelocity[0]*=wsp;//usun jesli chcesz tylko w górę przyspieszyć
flVecVelocity[1]*=wsp;//usun jesli chcesz tylko w górę przyspieszyć
flVecVelocity[2]*=wsp;
set_user_velocity(id,flVecVelocity)
}
}
Użytkownik grankee edytował ten post 16.04.2016 14:26