Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[VIP]Modele/skiny kickKICK


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 xUan

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 11.04.2016 21:27

Mam problem z VIPEM ponieważ dla rangi [VIP] dodałem model (inny wygląd VIPA) lecz gdy ktos posiada VIPA i druga osoba bez VIPA podchodzi do niego to wyłącza mu csa z błędem. Wszystko ładnie pięknie ściąga się ,,models/VipCT" i ,,models/VipTT" ale potem taki błąd :

Bez
Proszę o pomoc daje + 


Użytkownik xUan edytował ten post 11.04.2016 21:28

  • +
  • -
  • 0

#2 Epal

    I love Virtus.pro

  • Power User

Reputacja: 219
Profesjonalista

  • Postów:517
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 12.04.2016 04:55

z błędu ewidentnie wynika że nie ma VipCTT.mdl

miałem taki sam problem dodałem model który składał się z 2 częśći coś.mdl i cośT.mdl i właśnie ta druga część nie pobierała się wszystkim i przez to ich wywalało z serwera


  • +
  • -
  • 0

Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:

Spoiler

                            Posiadam unikalną paczke Paintball mod dla Cs Go Zainteresowani pisać Pw lub gg                          

 

#3 Master Yoga

    Support Team | Mocarz

  • Support Team

Reputacja: 115
Zaawansowany

  • Postów:250
  • GG:
  • Lokalizacja:Magistrala Adresowa
Offline

Napisano 12.04.2016 07:03

Precache_model("models/vipct.mdl")
Precache_model("models/vipctt.mdl")
  • +
  • -
  • 0

HTML      ★ CSS       ★ JAVASCRIPT       ★ AJAX       ★ JQUERY       ★ PHP       ★ C++       ★ PAWN      ★ SQL       ★ Objective-C++


#4 aSik

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 79
Zaawansowany

  • Postów:446
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 12.04.2016 12:19

Podrzuć *.sma to Ci dodamy zrobione. To najprostszy sposób pomocy jaki tutaj otrzymasz.

 

 

W każdym razie brakuje Ci modelu, więc albo plugin Ci nie ściąga, czyli nie masz precache, albo nie czyta bo coś jest zrąbane w ścieżce. Modele mają w nazwie p_model.mdl? Czy tylko v_model.mdl i w_model.mdl?


  • +
  • -
  • 0

Odszedłem.

 

Nadal wchodzę na forum, ale nie piszę postów.


#5 xUan

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 12.04.2016 13:27


 

#include <amxmodx>

#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
 
forward amxbans_admin_connect(id);
 
new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], gRound=0, g_Hudmsg,
menu, menu_callback_handler, skoki[33], weapon_id;
 
new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};
new const g_Prefix[] = "Vip Chat";
 
public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
g_Array=ArrayCreate(64,32);
for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
}
register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
register_event("Damage", "damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0");
register_clcmd("say_team", "VipChat");
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 4096 == 4096){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
 
new g_Size = ArraySize(g_Array);
new szName[64];
 
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
 
if(equal(g_Name, szName)){
return 0;
}
}
ArrayPushString(g_Array,g_Name);
set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s WBIJA DO GRY !",g_Name);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
 
new g_Size = ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
 
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
CmdStartPreVip(id, uc_handle);
}
}
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
--skoki[id];
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id,pev_velocity,velocity);
} else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
skoki[id] = 1;
}
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
skoki[id]=1;
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 75);
set_user_health(id, get_user_health(id)+10);
cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 300), armortype);
new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
++henum;
new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
give_item(id, "weapon_flashbang");
++fbnum;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
++sgnum;
cs_set_user_nvg(id);
show_vip_menu(id);
new g_Model[64];
formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "VipTT" : "VipCT");
cs_set_user_model(id,g_Model);
if(get_user_team(id)==2){
give_item(id, "item_thighpack");
}
}
public menu_1_handler(id){
if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
give_item(id, "weapon_famas");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_famas", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 25);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90);
}
}
public menu_2_handler(id){
if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "ammo_762nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
}
}
public menu_3_handler(id){
if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
}
}
public menu_4_handler(id){
if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "ammo_338magnum");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
}
}
public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
new victim=read_data(2);
 
if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?15:10),130));
cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?500:300));
}
public show_vip_menu(id){
menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");
menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
new bool:active=false, num=-1;
menu_additem(menu,"\wFAMAS","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wAK47","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wM4A1","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wAWP","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
if(active){
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\yMenu Vipa By BaRtEk");
menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
menu_display(id, menu);
} else {
menu_destroy(menu);
}
}
public event_new_round(){
++gRound;
}
public GameCommencing(){
gRound=0;
}
public menu_callback(id, menu, item){
if(is_user_alive(id)){
if(gRound>=1){
if(item==0){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==1){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==2){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==3){
return ITEM_ENABLED;
}
}
}
return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item){
if(is_user_alive(id)){
if(gRound>=1){
if(item==0){
menu_1_handler(id);
}
if(item==1){
menu_2_handler(id);
}
if(item==2){
menu_3_handler(id);
}
if(item==3){
menu_4_handler(id);
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public VipStatus(){
new id=get_msg_arg_int(1);
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}
}
public ShowVips(id){
new g_Name[64],g_Message[192];
 
new g_Size=ArraySize(g_Array);
 
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);
 
if(i == g_Size - 1){
add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
}
else{
add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
}
}
ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id){
if(g_Vip[id]){
new szName[64];
get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
 
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
 
if(!equal(szName,Name)){
ArrayPushString(g_Array,szName);
 
new g_Size=ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
}
}
public plugin_end(){
ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public damage(id){
new attacker=get_user_attacker(id);
new damage=read_data(2);
 
if(g_Vip[id]){
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1);
ShowSyncHudMsg(id, g_Hudmsg, "%i^n", damage);
}
if(is_user_connected(attacker) && g_Vip[attacker]){
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1);
ShowSyncHudMsg(attacker, g_Hudmsg, "%i^n", damage);
}
}
public VipChat(id){
if(g_Vip[id]){
new g_Msg[256],
g_Text[256];
 
read_args(g_Msg,charsmax(g_Msg));
remove_quotes(g_Msg);
 
if(g_Msg[0] == '*' && g_Msg[1]){
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
 
formatex(g_Text,charsmax(g_Text),"^x01(%s) ^x03%s : ^x04%s",g_Prefix, g_Name, g_Msg[1]);
 
for(new i=1;i<33;i++){
if(is_user_connected(i) && g_Vip[i])
ColorChat(i, GREEN, "%s", g_Text);
}
return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);
 
if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
 
new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
 
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache(){
precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl");
precache_model("models/player/VipTT/VipTT.mdl");
}
public amxbans_admin_connect(id){
client_authorized(id);
}

vipct.png

viptt.png


  • +
  • -
  • 0

#6 aSik

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 79
Zaawansowany

  • Postów:446
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 12.04.2016 20:51

 


 

#include <amxmodx>

#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
 
forward amxbans_admin_connect(id);
 
new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], gRound=0, g_Hudmsg,
menu, menu_callback_handler, skoki[33], weapon_id;
 
new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};
new const g_Prefix[] = "Vip Chat";
 
public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
g_Array=ArrayCreate(64,32);
for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
}
register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
register_event("Damage", "damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0");
register_clcmd("say_team", "VipChat");
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 4096 == 4096){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
 
new g_Size = ArraySize(g_Array);
new szName[64];
 
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
 
if(equal(g_Name, szName)){
return 0;
}
}
ArrayPushString(g_Array,g_Name);
set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s WBIJA DO GRY !",g_Name);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
 
new g_Size = ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
 
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
CmdStartPreVip(id, uc_handle);
}
}
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
--skoki[id];
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id,pev_velocity,velocity);
} else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
skoki[id] = 1;
}
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
skoki[id]=1;
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 75);
set_user_health(id, get_user_health(id)+10);
cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 300), armortype);
new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
++henum;
new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
give_item(id, "weapon_flashbang");
++fbnum;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
++sgnum;
cs_set_user_nvg(id);
show_vip_menu(id);
new g_Model[64];
formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "VipTT" : "VipCT");
cs_set_user_model(id,g_Model);
if(get_user_team(id)==2){
give_item(id, "item_thighpack");
}
}
public menu_1_handler(id){
if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
give_item(id, "weapon_famas");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_famas", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 25);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90);
}
}
public menu_2_handler(id){
if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "ammo_762nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
}
}
public menu_3_handler(id){
if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
}
}
public menu_4_handler(id){
if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "ammo_338magnum");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
}
}
public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
new victim=read_data(2);
 
if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?15:10),130));
cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?500:300));
}
public show_vip_menu(id){
menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");
menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
new bool:active=false, num=-1;
menu_additem(menu,"\wFAMAS","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wAK47","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wM4A1","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wAWP","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
if(active){
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\yMenu Vipa By BaRtEk");
menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
menu_display(id, menu);
} else {
menu_destroy(menu);
}
}
public event_new_round(){
++gRound;
}
public GameCommencing(){
gRound=0;
}
public menu_callback(id, menu, item){
if(is_user_alive(id)){
if(gRound>=1){
if(item==0){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==1){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==2){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==3){
return ITEM_ENABLED;
}
}
}
return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item){
if(is_user_alive(id)){
if(gRound>=1){
if(item==0){
menu_1_handler(id);
}
if(item==1){
menu_2_handler(id);
}
if(item==2){
menu_3_handler(id);
}
if(item==3){
menu_4_handler(id);
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public VipStatus(){
new id=get_msg_arg_int(1);
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}
}
public ShowVips(id){
new g_Name[64],g_Message[192];
 
new g_Size=ArraySize(g_Array);
 
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);
 
if(i == g_Size - 1){
add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
}
else{
add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
}
}
ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id){
if(g_Vip[id]){
new szName[64];
get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
 
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
 
if(!equal(szName,Name)){
ArrayPushString(g_Array,szName);
 
new g_Size=ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
}
}
public plugin_end(){
ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public damage(id){
new attacker=get_user_attacker(id);
new damage=read_data(2);
 
if(g_Vip[id]){
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1);
ShowSyncHudMsg(id, g_Hudmsg, "%i^n", damage);
}
if(is_user_connected(attacker) && g_Vip[attacker]){
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1);
ShowSyncHudMsg(attacker, g_Hudmsg, "%i^n", damage);
}
}
public VipChat(id){
if(g_Vip[id]){
new g_Msg[256],
g_Text[256];
 
read_args(g_Msg,charsmax(g_Msg));
remove_quotes(g_Msg);
 
if(g_Msg[0] == '*' && g_Msg[1]){
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
 
formatex(g_Text,charsmax(g_Text),"^x01(%s) ^x03%s : ^x04%s",g_Prefix, g_Name, g_Msg[1]);
 
for(new i=1;i<33;i++){
if(is_user_connected(i) && g_Vip[i])
ColorChat(i, GREEN, "%s", g_Text);
}
return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);
 
if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
 
new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
 
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache(){
precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl");
precache_model("models/player/VipTT/VipTT.mdl");
}
public amxbans_admin_connect(id){
client_authorized(id);
}

attachicon.gifvipct.png

attachicon.gifviptt.png

 

 

 

Odpowiedź masz na screenie z modelami.

 

model VipTT ma rozszerzenie ztmp, a w nazwie .mdl

wrzuć ten model jeszcze raz i przy wrzucaniu przez total commandera wpisz VipTT.mdl

to samo z VipCT.mdl


  • +
  • -
  • 0

Odszedłem.

 

Nadal wchodzę na forum, ale nie piszę postów.


#7 nitr0

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:109
  • GG:
  • Lokalizacja:Warsss
Offline

Napisano 12.04.2016 20:55

Ewidentnie twój model do ct powinien nazywać się vipCTT.mdl (patrz error)


  • +
  • -
  • 0

#8 aSik

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 79
Zaawansowany

  • Postów:446
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 12.04.2016 22:11

Ewidentnie twój model do ct powinien nazywać się vipCTT.mdl (patrz error)

Popatrz na załączniki w odpowiedzi z kodem pluginu. Nic nie zadziała, jeżeli modele będą miały rozszerzenie ztmp. Nawet jeżeli mają inną nazwę, nie ma to zbytnio znaczenia bo tak czy inaczej nie będzie działało.

 

Plik powinien się nazywać;

VipCT.mdl

bo

precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl");

  • +
  • -
  • 0

Odszedłem.

 

Nadal wchodzę na forum, ale nie piszę postów.


#9 nitr0

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:109
  • GG:
  • Lokalizacja:Warsss
Offline

Napisano 12.04.2016 23:50


Ewidentnie twój model do ct powinien nazywać się vipCTT.mdl (patrz error)

Popatrz na załączniki w odpowiedzi z kodem pluginu. Nic nie zadziała, jeżeli modele będą miały rozszerzenie ztmp. Nawet jeżeli mają inną nazwę, nie ma to zbytnio znaczenia bo tak czy inaczej nie będzie działało.

Plik powinien się nazywać;
VipCT.mdl
bo
precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl");

To jest tylko precache... Mogę używać modelu blabla a pobrać xxx... Patrz na błąd on potrzebuje modelu vipctt a pobiera vipctt! Poza tym ma pliki. Mdl a te drugie. Ztmp są to pliki tymczasowe od pobierania wszystko ma dobrze oprócz nazwy modelu
  • +
  • -
  • 0

#10 Balian3D

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:230
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.04.2016 06:02

On Ci sis nie pobral, lub zbugowal, wgrany model na serwer tak jak podales w sciezce? Tez tak mam z mapami lub modelami, jezeli Ci sie jednak pobral (zobacz w plikach) to go usun i wejdz na serwer, model Ci sie powinien pobrac normalnie. Albo wgraj sam sobie model o tej nazwie
  • +
  • -
  • 0

#11 Balian3D

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:230
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.04.2016 06:02

@edit
Przepraszam za bug proszę moderatora o usuniecid

Użytkownik Balian3D edytował ten post 13.04.2016 06:06

  • +
  • -
  • 0

#12 aSik

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 79
Zaawansowany

  • Postów:446
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 13.04.2016 11:43

On Ci sis nie pobral, lub zbugowal, wgrany model na serwer tak jak podales w sciezce? Tez tak mam z mapami lub modelami, jezeli Ci sie jednak pobral (zobacz w plikach) to go usun i wejdz na serwer, model Ci sie powinien pobrac normalnie. Albo wgraj sam sobie model o tej nazwie

NIeprawda.

 

 

 

 

Ewidentnie twój model do ct powinien nazywać się vipCTT.mdl (patrz error)

Popatrz na załączniki w odpowiedzi z kodem pluginu. Nic nie zadziała, jeżeli modele będą miały rozszerzenie ztmp. Nawet jeżeli mają inną nazwę, nie ma to zbytnio znaczenia bo tak czy inaczej nie będzie działało.

Plik powinien się nazywać;
VipCT.mdl
bo
precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl");

To jest tylko precache... Mogę używać modelu blabla a pobrać xxx... Patrz na błąd on potrzebuje modelu vipctt a pobiera vipctt! Poza tym ma pliki. Mdl a te drugie. Ztmp są to pliki tymczasowe od pobierania wszystko ma dobrze oprócz nazwy modelu

 

To też nieprawda. Polecam pukawka.pl, każdy może wziąć sobie serwer testowy na 2 godziny, i przekonać się że jeżeli wrzuci czysty plugin w którym będzie model, i będzie działał (oczywiście po odpowiednim wgraniu), to może sobie usunąć jeden z potrzebnych modeli, wgrać go podobnie, i zapisać jako

nazwa_modelu.mdl.ztmp 

i zobaczyć, że serwer nie odpali. Więc to co mówicie to nieprawda. 

 

 

Nawet jeśli jakimś cudem tak by się stało, to tak czy inaczej musiałby zmienić rozszerzenie modelu na .mdl.

Więc co do tematu to już się wypowiedziałem tutaj ^

A jeśli dalej autor nie rozumie, to niech napisze na PW, wejdziemy na TS'a, i sprawdzimy czy mam rację robiąc to "po mojemu".


  • +
  • -
  • 0

Odszedłem.

 

Nadal wchodzę na forum, ale nie piszę postów.


#13 vanillah

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:175
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.04.2016 13:10

zamień plugin_precache na ten

public plugin_precache(){
precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl");
precache_model("models/player/VipCT/VipCTT.mdl");
precache_model("models/player/VipTT/VipTT.mdl");
}

i musisz wrzucić do folderu VipCT drugą część modelu czyli VipCTT


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

Wykonam pluginy, paczki (amxx) kontakt GG: 32263742


#14 xUan

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 13.04.2016 14:27

 

On Ci sis nie pobral, lub zbugowal, wgrany model na serwer tak jak podales w sciezce? Tez tak mam z mapami lub modelami, jezeli Ci sie jednak pobral (zobacz w plikach) to go usun i wejdz na serwer, model Ci sie powinien pobrac normalnie. Albo wgraj sam sobie model o tej nazwie

NIeprawda.

 

 

 

 

Ewidentnie twój model do ct powinien nazywać się vipCTT.mdl (patrz error)

Popatrz na załączniki w odpowiedzi z kodem pluginu. Nic nie zadziała, jeżeli modele będą miały rozszerzenie ztmp. Nawet jeżeli mają inną nazwę, nie ma to zbytnio znaczenia bo tak czy inaczej nie będzie działało.

Plik powinien się nazywać;
VipCT.mdl
bo
precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl");

To jest tylko precache... Mogę używać modelu blabla a pobrać xxx... Patrz na błąd on potrzebuje modelu vipctt a pobiera vipctt! Poza tym ma pliki. Mdl a te drugie. Ztmp są to pliki tymczasowe od pobierania wszystko ma dobrze oprócz nazwy modelu

 

To też nieprawda. Polecam pukawka.pl, każdy może wziąć sobie serwer testowy na 2 godziny, i przekonać się że jeżeli wrzuci czysty plugin w którym będzie model, i będzie działał (oczywiście po odpowiednim wgraniu), to może sobie usunąć jeden z potrzebnych modeli, wgrać go podobnie, i zapisać jako

nazwa_modelu.mdl.ztmp 

i zobaczyć, że serwer nie odpali. Więc to co mówicie to nieprawda. 

 

 

Nawet jeśli jakimś cudem tak by się stało, to tak czy inaczej musiałby zmienić rozszerzenie modelu na .mdl.

Więc co do tematu to już się wypowiedziałem tutaj ^

A jeśli dalej autor nie rozumie, to niech napisze na PW, wejdziemy na TS'a, i sprawdzimy czy mam rację robiąc to "po mojemu".

 

53107501 napiszcie na GG będzie prościej :)


  • +
  • -
  • 0

#15 xUan

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 13.04.2016 17:41

Dobra może inaczej pomoże mi ktos kompletnie usunąć te modele? I powie jak i gdzie usunąć ,,ścieżkę" albo usunię? :) 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych