Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Menu z kosami, brak zapisu wybranego modelu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 MaxioR

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:352
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 08.04.2016 12:59

Witam, jest ktoś w stanie mi pomóc aby kosa po wybraniu się zapisywała, obecnie gdy wybierzemy model kosy z menu to model wraca do standardowego podczs zmiany broni.

 

#include <amxmodx>
#include <engine>
 
#define PLUGIN "Wybor Knifa"
#define VERSION "v1.0"
#define AUTHOR "Skull"
 
new const v_Knife_v1[] = "models/v_knife.mdl";
new const v_Knife_v2[] = "models/kosy/v_knife_v2.mdl";
new const v_Knife_v3[] = "models/kosy/v_knife_v3.mdl";
new const v_Knife_v4[] = "models/kosy/v_knife_v4.mdl";
new const v_Knife_v5[] = "models/kosy/v_knife_v5.mdl";
new const v_Knife_v6[] = "models/kosy/v_knife_v6.mdl";
 
 
new cName_v1,
cName_v2,
cName_v3,
cName_v4,
cName_v5,
cName_v6;
 
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
 
cName_v1 = register_cvar("amx_menu_name_v1", "Podstawowy");
cName_v2 = register_cvar("amx_menu_name_v2", "Shadow Dagger");
cName_v3 = register_cvar("amx_menu_name_v3", "Bayonet DeepSpace");
cName_v4 = register_cvar("amx_menu_name_v4", "Butterfly Emerald");
cName_v5 = register_cvar("amx_menu_name_v5", "Karambit Red");
cName_v6 = register_cvar("amx_menu_name_v6", "Karambit");
 
register_clcmd("say /noze", "wybor_knife");
register_clcmd("say /knife", "wybor_knife");
register_clcmd("say_team /noze", "wybor_knife");
register_clcmd("say_team /knife", "wybor_knife");
}
 
public plugin_precache()
{
precache_model(v_Knife_v1);
precache_model(v_Knife_v2);
precache_model(v_Knife_v3);
precache_model(v_Knife_v4);
precache_model(v_Knife_v5);
precache_model(v_Knife_v6);
 
}
public wybor_knife(id)
{
if(is_user_connected(id))
{
new menu = menu_create("[\yBy\w-\rSkull\w] \yWybor Knife", "wybor_knife_Handler");
 
new pName_v1[64];
new pName_v2[64];
new pName_v3[64];
new pName_v4[64];
new pName_v5[64];
new pName_v6[64];
 
get_pcvar_string(cName_v1, pName_v1, 63);
get_pcvar_string(cName_v2, pName_v2, 63);
get_pcvar_string(cName_v3, pName_v3, 63);
get_pcvar_string(cName_v4, pName_v4, 63);
get_pcvar_string(cName_v5, pName_v5, 63);
get_pcvar_string(cName_v6, pName_v6, 63);
 
menu_additem(menu, "%s", pName_v1);
menu_additem(menu, "%s", pName_v2);
menu_additem(menu, "%s", pName_v3);
menu_additem(menu, "%s", pName_v4);
menu_additem(menu, "%s", pName_v5);
menu_additem(menu, "%s", pName_v6);
menu_display(id, menu);
}
}
 
public wybor_knife_Handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, v_Knife_v1);
}
}
case 1:
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, v_Knife_v2);
}
}
case 2:
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, v_Knife_v3);
}
}
case 3:
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, v_Knife_v4);
}
}
case 4:
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, v_Knife_v5);
}
}
case 5:
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, v_Knife_v6);
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 

  • +
  • -
  • 0

#2 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 08.04.2016 14:24

Polecam zamiast entity_set_string to:

	register_event("CurWeapon","ev_CurWeapon", "be", "1=1")

Przykład na broni AK47

public ev_CurWeapon( id )
{
	if( !is_user_connected( id ) || !is_user_alive( id ) ) 
		return PLUGIN_HANDLED

	new Weapon = read_data(2)
	
	if( Weapon == CSW_AK47 && TUTAJ JAKAS ZMIENNA BOOL ZE JESLI WYBIERZE Z MENU MA ZAMIENIC )
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_ak47.mdl") // ścieszka do modelu
		set_pev(id, pev_weaponmodel2,"models/p_ak47.mdl")
	}

        return PLUGIN_CONTINUE
}


Użytkownik wonsz żeczny edytował ten post 08.04.2016 14:26

  • +
  • -
  • 0

#3 sikreto

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:#
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.09.2016 20:29

Sory za odkop, ale mam problem z dokładnie tym samym pluginem. Mam inny plugin na noze ale to jakas stara wersja i max 9 nozy moge wrzucic bo nie ma zakladek, wiec ten plugin jest dla mnie bardziej atrakcyjny. Nie mniej jednak nie zapisuje po wyjsciu z serva badz komendzie kill... 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg