Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o lekką przeróbkę kill_assist.amxx


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 samson112

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:34
Offline

Napisano 02.04.2016 13:38

Witam.

 

Posiadam kill_assist.amxx (nie ten popularny z neta). Pięknie działa tylko dodaje fraga/asyste dopiero w następnej rundzie. Umie ktoś to przerobić tak, żeby dawało fraga od razu tak jak w tym znanym kill_assist.amxx ?

 

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
 
#define VERSION "0.1"
 
#define MAX 32
#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= MAX && is_user_connected(%1))
 
new g_bAsysta[MAX+1][MAX+1];
 
public plugin_init() {
register_plugin("Dodatkowy Exp", VERSION, "DarkGL")
 
register_event("DeathMsg", "eventDeath", "a");
register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") 
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwDamage", 1);
}
 
public newRound()
{
for(new i = 0;i <= MAX;i++){
for(new j = 0;j <= MAX;j++)
g_bAsysta[i][j] = 0;
}
}
 
public client_connect(id){
for(new j = 0;j <= MAX;j++) g_bAsysta[id][j] = 0;
}
 
public fwDamage(iVictim, iInflicter, iAttacker, Float:fDamage, iBitDamage){
if( (IsPlayer(iAttacker) && IsPlayer(iVictim)) && get_user_team(iVictim) != get_user_team(iAttacker) && iVictim != iAttacker)
g_bAsysta[iAttacker][iVictim] += floatround(fDamage);
 
return HAM_IGNORED;
}
 
public eventDeath(){
new iKiller = read_data(1);
new iVictim = read_data(2);
 
if(IsPlayer(iKiller) && IsPlayer(iVictim) && iKiller != iVictim)
{
new sName[32];
get_user_name(iVictim, sName, sizeof sName - 1);
 
for(new i = 0 ; i <= MAX; i ++){
if(i == iKiller) continue;
 
if(g_bAsysta[i][iVictim] >= 45){ 
 
 
 
set_user_frags(i, get_user_frags(i)+1)
}
 
g_bAsysta[i][iVictim] = 0;
}
}
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych