Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z cash transfer


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mariansss

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:Mariusz
Offline

Napisano 28.03.2016 09:49

witam pisze odnosnie pluginu cash transfer : http://amxx.pl/topic...-cash-transfer/

Mianowicie chodzi mi o dodanie wiadomosci do hud ze ktos komus przelal kase 

Tutaj podaje kod sma : 

#include <amxmod> 
#include <amxmisc> 
#include <cstrike>

new Taker;

new const g_commands[][] = { "say /kasa", "say /przelej", "say_team /kasa", "say /daj", "say_team /daj", "say /oddaj", "say_team /oddaj" };

public plugin_init() {  
	register_plugin("Cash Transfer","1.0","oeN.");
	
	for(new i = 0; i<sizeof(g_commands); i++){
		register_clcmd(g_commands[i], "CashMenu");
	}
	
	register_clcmd("Ile_Kasy", "GiveCash");
} 

public CashMenu(id, level, cid)
{
	new menu = menu_create("\rWybierz gracza", "CashMenuHandle");
	new players[32], pnum, tempid2;
	new szName[32], szTempid[10];
	
	get_players(players, pnum);
	
	for( new i; i<pnum; i++ )
	{
		tempid2 = players[i];
		if(!is_user_connected(i) || get_user_money(tempid2) == 16000 || cs_get_user_team(tempid2) == CS_TEAM_SPECTATOR)
			continue;
			
		get_user_name(tempid2, szName, charsmax(szName));
		num_to_str(tempid2, szTempid, charsmax(szTempid));
		menu_additem(menu, szName, szTempid, 0);
	}
	
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_display(id, menu, 0);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public CashMenuHandle(id, menu, item)
{
	if( item == MENU_EXIT )
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	new data[6], szName[64];
	new access, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
	
	Taker = str_to_num(data);
	
	client_cmd(id, "messagemode Ile_Kasy");
	
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public GiveCash(id) {
	
	new szCash[64];
	read_argv(1, szCash, 63)
	remove_quotes(szCash);
	new Cash = str_to_num(szCash);
	
	new giverMoney = cs_get_user_money(id);
	new takerMoney = cs_get_user_money(Taker);
	
	if(Cash <= 0) {
		client_print(id, print_center, "Liczba musi byc wieksza od 0");
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	if(giverMoney < Cash){
		client_print(id, print_center, "Nie masz tyle kasy");
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	if(takerMoney == 16000) {
		client_print(id, print_center, "Gracz ma $16000");
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	if(takerMoney + Cash > 16000) {
		client_print(id, print_center, "Za duzo!");
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	if( id == Taker) {
		client_print(id, print_center, "Nie mozesz dac sobie!");
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	cs_set_user_money(id, giverMoney - Cash);
	cs_set_user_money(Taker, takerMoney + Cash);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
	
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Uzytkownik grankee kazał mi dopisac cos takego : 

client_print(0,print_chat,"[AMX] %s transferd %i $ to %s. Give him a thanks",name,cash,name2)  
zamien na 
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 7.0)
show_hudmessage(0,"%s transferd %i $ to %s. Give him a thanks",name,cash,name2)

Ale nie za bardzo wiem gdzie to wkleic ;/ 


  • +
  • -
  • 0

#2 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 28.03.2016 14:54

Bo dałeś inny kod niż był ten w poprzednim temacie

 

na koncu przed 

return PLUGIN_CONTINUE;

wklej 

new name[32],name2[32]
get_user_name(id,name,31)
get_user_name(Taker,name2,31)
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 7.0)
show_hudmessage(0,"%s transferd %i $ to %s. Give him a thanks",name,Cash,name2)

  • +
  • -
  • 0

#3 Mariansss

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:Mariusz
Offline

Napisano 28.03.2016 15:12

faktycznie ale glupi jestem czasem .... w pospiechu zly link dodalem .... 

 

po kompilacji wyskoczylo mi : 

cash_transfer.sma(102) : warning 217: loose indentation
cash_transfer.sma(106) : warning 217: loose indentation
 
dobra wystarczylo kilka razy spacje dodac ;)
bardziej chcialem zeby zamiast na srodku ekranu pojawialo sie normalnie w chacie tak jak uzytkownicy pisza i zeby na koncu suma przelana na zielono sie wyswietlala 

Użytkownik Mariansss edytował ten post 28.03.2016 15:21

  • +
  • -
  • 0

#4 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 29.03.2016 03:31

usun set_hudmessage

zamien funkcje 

show_hudmessage(0,"%s transferd %i $ to %s. Give him a thanks",name,Cash,name2)

na

client_print(0,print_chat,"%s transferd %i $ to %s. Give him a thanks",name,Cash,name2)

A jak chcesz na zielono to poczytaj o funkcji ColorChat. Nie wiem czy ona umożliwia pisanie całej treści w kolorze czy też jednynie fragmentu.


  • +
  • -
  • 1

#5 Mariansss

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:Mariusz
Offline

Napisano 30.03.2016 20:28

chyba tylko calej tresci .... ;/ nie czaje za bardzo jak dodac te kolory dopiero jestem poczatkujacy w tym temacie dodawania kolorów itp ale dzięki amxx.pl powoli sie rozwijam ;) 


  • +
  • -
  • 0

#6 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 31.03.2016 02:57

Przeczytaj sobie jak działa funkcja ColorChat.

 

wystarczy ze w tresc wiadomosci wkleisz ^x03 albo ^x01 albo jeszcze jakies tam i od tego miejsca kolor sie zmieni az do kolejnego wklejenia tego 'kodziku', ze tak to dla Ciebie nazwę :) No i taką wiadomosc  musisz chyba wyslac do gracza za pomoca message_begin a nie zwyklego print_chat. Na pewno da się - tak przecież działa ad_manager - wkleja na kolorowo jakieś pojedyncze wyrazy


  • +
  • -
  • 0

#7 Mariansss

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:Mariusz
Offline

Napisano 01.04.2016 18:36

przeczytalem wlasnie dodalem include colorchat dodałem po nazwie ^x03 i wyskakuje mase bledow ;przy kompilacji ;/ 


  • +
  • -
  • 0

#8 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 02.04.2016 03:21

Nie wiem coś tam naskrobał, pokaż. Jeśli używasz ^x03 to nie musisz includować colorchat


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych