Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prosba O kilka klas :)Klasy COD MOD

klasa cod mod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 nillux

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
Offline

Napisano 26.03.2016 13:26

Witam poprosłbym o te klasy do cod moda 

 

 

Klasy Zwykłe


Klasa: Snajper
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 25
Bronie: AWP,deagle
Opis: 150% obrażeń z AWP(+inteligencja),1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża PPM

Klasa: Komandos
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 60
Bronie: deagle
Opis: Natychmiastowe zabicie z noża (PPM) ,1/14 szansy na natychmiastowe zabicie z Deagle

Klasa: Obrońca
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 10
Bronie: fiveseven,m249
Opis: Widzi miny , ma szanse 1/10 na wyrzucenie broni.

Klasa: Medyk
Inteligencja: 5
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 20
Bronie: sg552
Opis:Posiada dwie apteczki

Klasa: Wsparcie
Inteligencja: 5
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 20
Bronie: Mp5navy
Opis: Posiada dwie rakietki. (104 max dmg)

Klasa: Saper
Inteligencja: 5
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 0
Bronie: fiveseven,P90
Opis: Widzi miny oraz posiada 3 miny (141 max dmg)

Klasa: Najemnik
Inteligencja: 5
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 10
Bronie: scout,ump45
Opis: Większe obrażenia z scout'a (150%) zależnie od inteligencji

Klasa: Skoczek
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 10
Bronie: HE,mac10,deagle
Opis: Posiada autoBH

Klasa: Szturmowiec
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 10
Bronie: Flash,M4A1
Opis: Posiada dwa fb

Klasa: Inwigilator
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 5
Bronie: xm1014(pompa)
Opis: Ma szanse 1/3 na pojawienie się na respie wroga , posiada jego ubranie.

Klasa: Rusher
Inteligencja: 5
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 30
Bronie: M3,deagle
Opis: Posiada autodestrukcje (klawisz E)

Klasa: Kamikadze
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 20
Bronie: HE,AK47
Opis: Posiada HE 

Klasa: Eliminator
Inteligencja: 10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 25
Bronie: Mac10
Opis: Ma szanse 1/10 na oślepienie wroga

Klasa: Komandor
Inteligencja: 0
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 15
Bronie: Mp5navy,deagle
Opis: Posiada podwójny skok.

Klasa: Szybki strzelec
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 30
Bronie: elite, tmp
Opis: Ma szanse 1/20 na natychmiastowe zabicie



Klasy PREMIUM [I] Flaga "n"

Klasa: Admirał [Premium I]
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 20
Bronie: Famas
Opis: Ma podwójny skok,20 hp oraz pełny magazynek za każde zabójstwo.

Klasa: Zwiadowca [Premium I]
Inteligencja: 0
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 10
Bronie: Mp5Navy,flash,deagle
Opis: Posiada dwa flashe, +5 dmg do mp5 oraz nie słychać jego kroków.

Klasa: Maszerujący [Premium I]
Inteligencja: 5
Zdrowie: -20
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 50
Bronie: deagle
Opis: Posiada natychmiastowe zabicie z noża PPM, 60 kamuflarzu,oraz podwójny skok 

Klasa: Elitarny Strzelec [Premium I]
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 20
Bronie: P228,awp,sg552
Opis: Posiada +10 dmg z krieg oraz 1/2 z AWP.

 

Klasy PREMIUM [II] Flaga "o"

Klasa: Miotacz ognia [Premium II]
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 5
Bronie: galil
Opis: Ma szanse 1/3 na podpalenie wroga zadając 50+inteligencja DMG.

Klasa: Kapral [Premium II]
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 5
Bronie: HE,ump45
Opis: nie można zabić ciebie w głowę, oraz szanse 1/3 na natychmiastowe zabicie z HE.

Klasa: Telegrafista [Premium II]
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 10
Bronie: Aug,deagle
Opis: Widzi wrogów na radarze +5 z Aug

Klasa: AS Serwera [Premium II]
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 10
Bronie: Famas,deagle
Opis: Ma szanse 1/12 na natychmiastowe zabicie z Famasa oraz podwójny skok.

 


  • +
  • -
  • 0

#2 PoLaNdPL

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.03.2016 19:07

Proszę:

Nie wiem czy da się w ogóle zrobić max dmg z min i rakiet. Zabierają taki dmg jaką masz inteligencje.

Załączone pliki


Użytkownik PoLaNdPL edytował ten post 28.03.2016 19:12

  • +
  • -
  • 0

#3 PoLaNdPL

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.03.2016 19:33

jeszcze 4 :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#4 PoLaNdPL

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.03.2016 19:39

Jeszcze 1 :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#5 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 05.04.2016 07:55

Proszę:

Nie wiem czy da się w ogóle zrobić max dmg z min i rakiet. Zabierają taki dmg jaką masz inteligencje.

 

Da się ;)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "Wsparcie";
new const opis[]    = "Posiada dwie rakietki. (104 max dmg)";
new const bronie    = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;
    
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

}

public plugin_precache()
{

	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

	new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
	while(entRakiety > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entRakiety);
		entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
	}

}

public cod_class_enabled(id)
{

	ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
	}
	else
	{
		if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
		{
			client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		}

		else
		{
			if (is_user_alive(id))
			{
				poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
				ilosc_rakiet_gracza[id]--;

				new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

				entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
				entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

				new Ent = create_entity("info_target");

				entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
				entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

				vAngle[0] *= -1.0;

				entity_set_origin(Ent, Origin);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

				entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
				entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

				VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
			}
		}
	}

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}

public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{
		new pid = entlist[i];

		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 104.0, 0.0, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}

  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa, cod mod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych