Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prosba O kilka klas :)Klasy COD MOD

klasa cod mod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 nillux

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
Offline

Napisano 26.03.2016 13:26

Witam poprosłbym o te klasy do cod moda 

 

 

Klasy Zwykłe


Klasa: Snajper
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 25
Bronie: AWP,deagle
Opis: 150% obrażeń z AWP(+inteligencja),1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża PPM

Klasa: Komandos
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 60
Bronie: deagle
Opis: Natychmiastowe zabicie z noża (PPM) ,1/14 szansy na natychmiastowe zabicie z Deagle

Klasa: Obrońca
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 10
Bronie: fiveseven,m249
Opis: Widzi miny , ma szanse 1/10 na wyrzucenie broni.

Klasa: Medyk
Inteligencja: 5
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 20
Bronie: sg552
Opis:Posiada dwie apteczki

Klasa: Wsparcie
Inteligencja: 5
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 20
Bronie: Mp5navy
Opis: Posiada dwie rakietki. (104 max dmg)

Klasa: Saper
Inteligencja: 5
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 0
Bronie: fiveseven,P90
Opis: Widzi miny oraz posiada 3 miny (141 max dmg)

Klasa: Najemnik
Inteligencja: 5
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 10
Bronie: scout,ump45
Opis: Większe obrażenia z scout'a (150%) zależnie od inteligencji

Klasa: Skoczek
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 10
Bronie: HE,mac10,deagle
Opis: Posiada autoBH

Klasa: Szturmowiec
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 10
Bronie: Flash,M4A1
Opis: Posiada dwa fb

Klasa: Inwigilator
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 5
Bronie: xm1014(pompa)
Opis: Ma szanse 1/3 na pojawienie się na respie wroga , posiada jego ubranie.

Klasa: Rusher
Inteligencja: 5
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 30
Bronie: M3,deagle
Opis: Posiada autodestrukcje (klawisz E)

Klasa: Kamikadze
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 20
Bronie: HE,AK47
Opis: Posiada HE 

Klasa: Eliminator
Inteligencja: 10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 25
Bronie: Mac10
Opis: Ma szanse 1/10 na oślepienie wroga

Klasa: Komandor
Inteligencja: 0
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 15
Bronie: Mp5navy,deagle
Opis: Posiada podwójny skok.

Klasa: Szybki strzelec
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 30
Bronie: elite, tmp
Opis: Ma szanse 1/20 na natychmiastowe zabicie



Klasy PREMIUM [I] Flaga "n"

Klasa: Admirał [Premium I]
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 20
Bronie: Famas
Opis: Ma podwójny skok,20 hp oraz pełny magazynek za każde zabójstwo.

Klasa: Zwiadowca [Premium I]
Inteligencja: 0
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 10
Bronie: Mp5Navy,flash,deagle
Opis: Posiada dwa flashe, +5 dmg do mp5 oraz nie słychać jego kroków.

Klasa: Maszerujący [Premium I]
Inteligencja: 5
Zdrowie: -20
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 50
Bronie: deagle
Opis: Posiada natychmiastowe zabicie z noża PPM, 60 kamuflarzu,oraz podwójny skok 

Klasa: Elitarny Strzelec [Premium I]
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 20
Bronie: P228,awp,sg552
Opis: Posiada +10 dmg z krieg oraz 1/2 z AWP.

 

Klasy PREMIUM [II] Flaga "o"

Klasa: Miotacz ognia [Premium II]
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 5
Bronie: galil
Opis: Ma szanse 1/3 na podpalenie wroga zadając 50+inteligencja DMG.

Klasa: Kapral [Premium II]
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 5
Bronie: HE,ump45
Opis: nie można zabić ciebie w głowę, oraz szanse 1/3 na natychmiastowe zabicie z HE.

Klasa: Telegrafista [Premium II]
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 10
Bronie: Aug,deagle
Opis: Widzi wrogów na radarze +5 z Aug

Klasa: AS Serwera [Premium II]
Inteligencja: 10
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 10
Bronie: Famas,deagle
Opis: Ma szanse 1/12 na natychmiastowe zabicie z Famasa oraz podwójny skok.

 


  • +
  • -
  • 0

#2 PoLaNdPL

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.03.2016 19:07

Proszę:

Nie wiem czy da się w ogóle zrobić max dmg z min i rakiet. Zabierają taki dmg jaką masz inteligencje.

Załączone pliki


Użytkownik PoLaNdPL edytował ten post 28.03.2016 19:12

  • +
  • -
  • 0

#3 PoLaNdPL

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.03.2016 19:33

jeszcze 4 :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#4 PoLaNdPL

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.03.2016 19:39

Jeszcze 1 :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#5 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 05.04.2016 07:55

Proszę:

Nie wiem czy da się w ogóle zrobić max dmg z min i rakiet. Zabierają taki dmg jaką masz inteligencje.

 

Da się ;)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "Wsparcie";
new const opis[]    = "Posiada dwie rakietki. (104 max dmg)";
new const bronie    = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;
    
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

}

public plugin_precache()
{

	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

	new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
	while(entRakiety > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entRakiety);
		entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
	}

}

public cod_class_enabled(id)
{

	ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
	}
	else
	{
		if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
		{
			client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		}

		else
		{
			if (is_user_alive(id))
			{
				poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
				ilosc_rakiet_gracza[id]--;

				new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

				entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
				entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

				new Ent = create_entity("info_target");

				entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
				entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

				vAngle[0] *= -1.0;

				entity_set_origin(Ent, Origin);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

				entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
				entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

				VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
			}
		}
	}

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}

public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{
		new pid = entlist[i];

		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 104.0, 0.0, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa, cod mod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych