Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

moc klasy - wybuch po smierci buguje sie czasami i wywołuje się kilkakrotnie

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 tytusek

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 126
Zaawansowany

  • Postów:648
Offline

Napisano 23.03.2016 19:18

Witam, mam pewną klasę co wybucha po smierci, dodalem robienie logów przy wybuchu i co mnie zdziwiło czasami jest kilka krotnie wywołana ta funkcja co nie dość że zwiększa obciążenie serva to zadaje x tyle dmg

 

Jakieś propozycje ?

public Death()

{
new id = read_data(2);
if(ma_klase[id])
Eksploduj(id);
}
 
public Eksploduj(id)
{
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
 
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
 
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 300 );
write_coord( iOrigin[2] + 300 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 8 ); // speed
message_end();
 
new entlist[33], name[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32);
get_user_name(id, name, 32)
 
for (new i=0; i<=numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
 
if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, 80.0, 0.7);
                log_to_file("wybuch.log", "gracz %s wybuchl", name)
}
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 


L 03/18/2016 - 22:23:36: gracz AntyDrabek wybuchl
L 03/18/2016 - 22:23:36: gracz AntyDrabek wybuchl
L 03/18/2016 - 22:23:36: gracz AntyDrabek wybuchl
L 03/18/2016 - 22:26:44: gracz AntyDrabek wybuchl
L 03/18/2016 - 22:51:51: gracz Bogdan wybuchl
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 22:56:40: gracz Bogdan wybuch´
L 03/18/2016 - 23:00:18: gracz Bogdan wybuchl
L 03/18/2016 - 23:00:18: gracz Bogdan wybuchl
L 03/18/2016 - 23:00:35: gracz paswirski_Irlandia Pl wybuchl
L 03/18/2016 - 23:00:50: gracz Bogdan wybuchl

 


  • +
  • -
  • 0

Dodatek do [Metamod] - AntyCheat (wykrywanie plików z cheatami)

 

Sprzedam WPLN na Pukawce, duże ilości jak i małe odnawialne co miesiąc, prawie zawsze coś mam na sprzedaż zainteresowany pisz PW

download.png

 

 


#2 wonsz żeczny

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:103
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 23.03.2016 20:36

for (new i=0; i<=numfound; i++)
{ 

Wydaję mi się, że to może być powodem lecz również wydaję mi się, że się mylę.

 

Zadawanie obrażeń i logi pokażą się w zależności od wartości numfound.

 

Chociaż jeśli efekt wyświetla się również tyle razy to mit obalony :X

 

Można też dać tak:

public Death()
{

	new id = read_data(2);

	if( ma_klase[id] && !eksplodowal[ id ] )
	{
	Eksploduj(id)
	}
}
 

I oczywiście gdzieś na końcu publica Eskloduj 

	eksplodowal[ id ] = true

Różnie to w pawnie jest :D


  • +
  • -
  • 1

Sprzedam czysty serwer:

** Hosting: 1s1k

** Ważność: +40 dni

** Koszt: Paysafecard 20 zł

Za dodatkową opłatą wykonam na niego paczkę z unikalnymi pluginami.


#3 tytusek

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 126
Zaawansowany

  • Postów:648
Offline

Napisano 24.03.2016 11:10

 

for (new i=0; i<=numfound; i++)
{ 

Wydaję mi się, że to może być powodem lecz również wydaję mi się, że się mylę.

 

Zadawanie obrażeń i logi pokażą się w zależności od wartości numfound.

 

Chociaż jeśli efekt wyświetla się również tyle razy to mit obalony :X

 

Można też dać tak:

public Death()
{

	new id = read_data(2);

	if( ma_klase[id] && !eksplodowal[ id ] )
	{
	Eksploduj(id)
	}
}
 

I oczywiście gdzieś na końcu publica Eskloduj 

	eksplodowal[ id ] = true

Różnie to w pawnie jest :D

 

nie pomogło :/


  • +
  • -
  • 0

Dodatek do [Metamod] - AntyCheat (wykrywanie plików z cheatami)

 

Sprzedam WPLN na Pukawce, duże ilości jak i małe odnawialne co miesiąc, prawie zawsze coś mam na sprzedaż zainteresowany pisz PW

download.png

 

 


#4 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 489
Wszechobecny

  • Postów:1426
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 24.03.2016 11:49

Przede wszystkim do death dodaj sprawdzanie czy gracz jest podłączony, od tego bym zaczął. Poza tym nie widzę tu by funkcja rzekomo wykonywana była kilkukrotnie. Jeżeli umieszczasz logi w pętli z obrażeniami to będą one wykonywane tyle razy ile zostaną zadane obrażenia, wszystkim osobą w określonej odległości. Przenieś dodawanie logów przed pętle i wtedy sprawdź, ile razy się pojawiają po wybuchu.


  • +
  • -
  • 0

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych