Witam, próbuję zrobić w sklepie "rzeczy dla ct i tt". Ale wszyscy mogą kupować owe przedmioty.
public jb_sklep(id)
{
new menu,formats[64];
formatex(formats,charsmax(formats),"\wSklep Zombie Escape^n\wIlosc Diamentow: \r%i",ilosc_jbpack[id])
menu = menu_create(formats,"handle_jb_sklep");
menu_additem(menu,"\wGranat zamrazajacy \r[\w4 Diamenty\r]\r[\w Human\r]","0")
menu_additem(menu,"\wGranat oslepiajacy \r[\w3 Diamentow\r]\r[\w Human\r]","1")
menu_additem(menu,"\wGranat podpalajacy \r[\w4 Diamentow\r]\r[\w Human\r]","2")
menu_additem(menu,"\wKamizelka \r[\w8 Diamentow\r]\r[\w Human\r]","3")
menu_additem(menu,"\wAutoBH na jedna runde \r[\w60 Diamentow\r]\r[\w Human\r]","4")
menu_additem(menu,"\w+50 HP \r[\w30 Diamentow\r]\r[\w Human\r]","5")
menu_additem(menu,"\wNiewidzialnosc (10s) \r[\w80 Diamenty\r]\r[\w Human\r]","6")
menu_additem(menu,"\wCiche Chodzenie na jedna runde \r[\w50 Diamentow\r]\r[\w Human\r]","7")
menu_additem(menu,"\wMniejsza grawitacja (30s) \r[\w50 Diamenty\r]\r[\w Human\r]","8")
menu_additem(menu,"\wWieksza predkosc (30s) \r[\w100 Diamenty\r]\r[\w Human\r]","9")
menu_additem(menu,"\w+500 HP \r[\w30 Diamentow\r]\r[\y Zombie\r]","10")
menu_additem(menu,"\wNiesmiertelnosc i niewidzialnosc(10s) \r[\w100 Diamenty\r]\r[\w Zombie\r]","11")
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"Dalej")
menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
menu_display(id,menu,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
public handle_jb_sklep(id, menu, item)
{
switch(item)
{
case 0:
{
if(!sprawdz(id,4,2)) return PLUGIN_HANDLED; // z tego co zrozumiałem to w tym "if(!sprawdz(id,4,2))" ostatnia cyfra to jest team. 1 = tt, 2 = ct. Ale nie działa.
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles granat zamrazajacy", prefix);
}
case 1:
{
if(!sprawdz(id,3,2)) return PLUGIN_HANDLED;
give_item(id, "weapon_flashbang");
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles granat oslepiajacy", prefix);
}
case 2:
{
if(!sprawdz(id,4,2)) return PLUGIN_HANDLED;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles granat wpodpalajacy", prefix);
}
case 3:
{
if(!sprawdz(id,8,2)) return PLUGIN_HANDLED;
give_item(id, "item_kevlar")
give_item(id, "item_assaultsuit")
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles kamizelke", prefix);
}
case 4:
{
if(!sprawdz(id,60,2)) return PLUGIN_HANDLED;
bhop_enabled[id] = true
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles AutoBH na jedna runde", prefix);
}
case 5:
{
if(!sprawdz(id,30,2)) return PLUGIN_HANDLED;
set_user_health(id, get_user_health(id) + 50)
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles +50hp", prefix);
}
case 6:
{
if(!sprawdz(id,80,2)) return PLUGIN_HANDLED;
UruchomNiewidzialnosc(id);
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles ^x03Niewidzialnosc ^x01na 10 sekund!",prefix);
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 0)
}
case 7:
{
if(!sprawdz(id,50,2)) return PLUGIN_HANDLED;
set_user_footsteps(id, 1)
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles ciche chodzenie na jedna runde", prefix);
}
case 8:
{
if(!sprawdz(id,50,2)) return PLUGIN_HANDLED;
UruchomGrawitacja(id);
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles ^x03Mniejsza grawitacje ^x01na 30 sekund!",prefix);
set_user_gravity(id,0.4)
}
case 9:
{
if(!sprawdz(id,100,2)) return PLUGIN_HANDLED;
UruchomSzybkosc(id)
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles ^x03Wieksza predkosc ^x01na 30 sekund!",prefix);
set_user_maxspeed(id, 0.0)
}
case 10:
{
if(!sprawdz(id,30,1)) return PLUGIN_HANDLED;
set_user_health(id, get_user_health(id) + 500)
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles +500hp", prefix);
}
case 11:
{
if(!sprawdz(id,100,1)) return PLUGIN_HANDLED;
UruchomNiesmiertelnosc(id)
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles ^x03Niesmiertelnosc i niewidzialnosc ^x01na 10 sekund!",prefix);
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 0)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public sprawdz(id,jbpack,team){
if (ilosc_jbpack[id] >= jbpack){
ilosc_jbpack[id] -= jbpack
return true;
}
if(!is_user_alive(id)){
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Nie zyjesz", prefix);
return false;
}
if(ilosc_jbpack[id] < jbpack)
{
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Nie masz tylu Diamentow, aby to kupic", prefix);
return false;
}
if(get_user_team(id) != team) // próbowałem tak...
{
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Ten przedmiot jest niedostepny dla twojej druzyny.", prefix);
return false;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Wiem że tak mogę zrobić, ale w menu pokazuję mi tylko itemy wybranego teamu:
new menu,formats[64];
formatex(formats,charsmax(formats),"\wSklep Zombie Escape^n\wIlosc Diamentow: \r%i",ilosc_jbpack[id])
menu = menu_create(formats,"handle_jb_sklep");
if(get_user_team(id) == 2)
{
menu_additem(menu,"\wGranat zamrazajacy \r[\w4 Diamenty\r]\r[\w Human\r]","0")
menu_additem(menu,"\wGranat oslepiajacy \r[\w3 Diamentow\r]\r[\w Human\r]","1")
menu_additem(menu,"\wGranat podpalajacy \r[\w4 Diamentow\r]\r[\w Human\r]","2")
menu_additem(menu,"\wKamizelka \r[\w8 Diamentow\r]\r[\w Human\r]","3")
menu_additem(menu,"\wAutoBH na jedna runde \r[\w60 Diamentow\r]\r[\w Human\r]","4")
menu_additem(menu,"\w+50 HP \r[\w30 Diamentow\r]\r[\w Human\r]","5")
menu_additem(menu,"\wNiewidzialnosc (10s) \r[\w80 Diamenty\r]\r[\w Human\r]","6")
menu_additem(menu,"\wCiche Chodzenie na jedna runde \r[\w50 Diamentow\r]\r[\w Human\r]","7")
menu_additem(menu,"\wMniejsza grawitacja (30s) \r[\w50 Diamenty\r]\r[\w Human\r]","8")
menu_additem(menu,"\wWieksza predkosc (30s) \r[\w100 Diamenty\r]\r[\w Human\r]","9")
}
if(get_user_team(id) == 1)
{
menu_additem(menu,"\w+500 HP \r[\w30 Diamentow\r]\r[\y Zombie\r]","10")
menu_additem(menu,"\wNiesmiertelnosc i niewidzialnosc(10s) \r[\w100 Diamenty\r]\r[\w Zombie\r]","11")
}
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"Dalej")
menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
menu_display(id,menu,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
A chciałem żeby wszystko razem było.
Proszę o szybką pomoc.
Nagradzam +.
Użytkownik protypek edytował ten post 11.03.2016 13:15


Dodatki SourceMod












