Witam , szukam pluginu takiego , który w nowej rundzie blokuje/zamraża/spowalnia wszystkich na ok 5 sekund a najlepiej tylko dla TT
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 08.03.2016 21:17
Witam , szukam pluginu takiego , który w nowej rundzie blokuje/zamraża/spowalnia wszystkich na ok 5 sekund a najlepiej tylko dla TT
Napisano 08.03.2016 21:48
Sprawdź:
Napisano 08.03.2016 22:09
Nie działa , chodzi mi o to żeby ich zatrzymać na 10 sekund i potem żeby molgi znowu biegać i wogóle :_:
Użytkownik Matheu edytował ten post 08.03.2016 22:11
Napisano 09.03.2016 14:34
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#define PLUGIN "Stop Player"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Kowalsky"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_logevent("RoundStart", 2, "1=Round_Start")
}
public RoundStart()
{
new Players[32], Num;
get_players(Players, Num);
for(new i=0; i < Num; i++)
{
new id=Players[i];
if(!is_user_alive(id))
continue;
if(get_user_team(id) == 1)
{
fm_set_user_maxspeed(id, 0.1)
set_task(10.0, "NormalSpeed", id)
}
}
}
public NormalSpeed( id )
{
if(!is_user_alive(id))
continue;
if(get_user_team(id) == 1)
fm_set_user_maxspeed(id, -1.0)
}
??
Użytkownik wonsz żeczny edytował ten post 09.03.2016 14:35
Napisano 09.03.2016 21:33
Ponawiam pytanie ...
Napisano 09.03.2016 22:02
Plugin powinien działać widocznie jakiś inny ci to blokuje.
Napisano 09.03.2016 23:38
jaki masz typ serwera? i wrzuć plugins. ini
Napisano 10.03.2016 02:11
plugin wyrzej musi dzialac ale gdy gracz kupi bron lub ja zmieni to ustawiana jest predkosc broni wiec beda mogli sie znow ruszac ![]()
najlepiej jest graczy zamrazac aby nie robic kolejnej funkcji do resetowania speeda
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
const Float:fTime = 10.0; // czas zamrozenia
public plugin_init()
{
register_plugin("Freeze Ts Players at Start", "0.1", "asiap");
register_logevent("RoundStart", 2, "1=Round_Start");
register_event("DeathMsg" , "DeathMsg", "a");
}
public DeathMsg()
{
static iVictim;
if(!is_user_connected((iVictim = read_data(2))) || ~pev(iVictim, pev_flags) & FL_FROZEN) return;
set_pev(iVictim, pev_flags, pev(iVictim, pev_flags) & ~FL_FROZEN);
}
public RoundStart()
{
set_task(fTime, "UnFreezePlayers");
static szPlayers[32], iNum, id;
get_players(szPlayers, iNum, "aceh", "TERRORIST");
for(--iNum; iNum >= 0; iNum--)
{
id = szPlayers[iNum];
set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) | FL_FROZEN);
}
}
public UnFreezePlayers()
{
static szPlayers[32], iNum, id;
get_players(szPlayers, iNum, "aceh", "TERRORIST");
for(--iNum; iNum >= 0; iNum--)
{
id = szPlayers[iNum];
set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) & ~FL_FROZEN);
}
}
Użytkownik Asiap edytował ten post 10.03.2016 02:12
Napisano 11.03.2016 06:28
plugin wyrzej musi dzialac ale gdy gracz kupi bron lub ja zmieni to ustawiana jest predkosc broni wiec beda mogli sie znow ruszac
Przez to, że w SourceModzie nie ma takich problemów to zapomniałem o tym ![]()
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych