Witam , szukam pluginu takiego , który w nowej rundzie blokuje/zamraża/spowalnia wszystkich na ok 5 sekund a najlepiej tylko dla TT
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 08.03.2016 21:17
Witam , szukam pluginu takiego , który w nowej rundzie blokuje/zamraża/spowalnia wszystkich na ok 5 sekund a najlepiej tylko dla TT
Napisano 08.03.2016 21:48
Sprawdź:
Napisano 08.03.2016 22:09
Nie działa , chodzi mi o to żeby ich zatrzymać na 10 sekund i potem żeby molgi znowu biegać i wogóle :_:
Użytkownik Matheu edytował ten post 08.03.2016 22:11
Napisano 09.03.2016 14:34
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <fakemeta_util> #define PLUGIN "Stop Player" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Kowalsky" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_logevent("RoundStart", 2, "1=Round_Start") } public RoundStart() { new Players[32], Num; get_players(Players, Num); for(new i=0; i < Num; i++) { new id=Players[i]; if(!is_user_alive(id)) continue; if(get_user_team(id) == 1) { fm_set_user_maxspeed(id, 0.1) set_task(10.0, "NormalSpeed", id) } } } public NormalSpeed( id ) { if(!is_user_alive(id)) continue; if(get_user_team(id) == 1) fm_set_user_maxspeed(id, -1.0) }
??
Użytkownik wonsz żeczny edytował ten post 09.03.2016 14:35
Napisano 09.03.2016 21:33
Ponawiam pytanie ...
Napisano 09.03.2016 22:02
Plugin powinien działać widocznie jakiś inny ci to blokuje.
Napisano 09.03.2016 23:38
jaki masz typ serwera? i wrzuć plugins. ini
Napisano 10.03.2016 02:11
plugin wyrzej musi dzialac ale gdy gracz kupi bron lub ja zmieni to ustawiana jest predkosc broni wiec beda mogli sie znow ruszac
najlepiej jest graczy zamrazac aby nie robic kolejnej funkcji do resetowania speeda
#include <amxmodx> #include <fakemeta> const Float:fTime = 10.0; // czas zamrozenia public plugin_init() { register_plugin("Freeze Ts Players at Start", "0.1", "asiap"); register_logevent("RoundStart", 2, "1=Round_Start"); register_event("DeathMsg" , "DeathMsg", "a"); } public DeathMsg() { static iVictim; if(!is_user_connected((iVictim = read_data(2))) || ~pev(iVictim, pev_flags) & FL_FROZEN) return; set_pev(iVictim, pev_flags, pev(iVictim, pev_flags) & ~FL_FROZEN); } public RoundStart() { set_task(fTime, "UnFreezePlayers"); static szPlayers[32], iNum, id; get_players(szPlayers, iNum, "aceh", "TERRORIST"); for(--iNum; iNum >= 0; iNum--) { id = szPlayers[iNum]; set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) | FL_FROZEN); } } public UnFreezePlayers() { static szPlayers[32], iNum, id; get_players(szPlayers, iNum, "aceh", "TERRORIST"); for(--iNum; iNum >= 0; iNum--) { id = szPlayers[iNum]; set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) & ~FL_FROZEN); } }
Użytkownik Asiap edytował ten post 10.03.2016 02:12
Napisano 11.03.2016 06:28
plugin wyrzej musi dzialac ale gdy gracz kupi bron lub ja zmieni to ustawiana jest predkosc broni wiec beda mogli sie znow ruszac
Przez to, że w SourceModzie nie ma takich problemów to zapomniałem o tym
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych