Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Szukam] Plugin , który blokuje ludzi na początku rundy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Matheu

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:Mateusz
Offline

Napisano 08.03.2016 21:17

Witam , szukam pluginu takiego , który w nowej rundzie blokuje/zamraża/spowalnia wszystkich na ok 5 sekund a najlepiej tylko dla TT

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Kowalsky

    master of disaster

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:424
  • Lokalizacja:San José
Offline

Napisano 08.03.2016 21:48

Sprawdź:

Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#3 Matheu

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:Mateusz
Offline

Napisano 08.03.2016 22:09

Nie działa , chodzi mi o to żeby ich zatrzymać na 10 sekund i potem żeby molgi znowu biegać i wogóle :_:


Użytkownik Matheu edytował ten post 08.03.2016 22:11

  • +
  • -
  • 0

#4 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 09.03.2016 14:34

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "Stop Player"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Kowalsky"

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_logevent("RoundStart", 2, "1=Round_Start")  
}

public RoundStart()
{
    new Players[32], Num;
    get_players(Players, Num);
    
    for(new i=0; i < Num; i++)
    {
        new id=Players[i];
        if(!is_user_alive(id))
            continue;
        
        if(get_user_team(id) == 1)
	{
            fm_set_user_maxspeed(id, 0.1)
            set_task(10.0, "NormalSpeed", id)
	}
    }
    

    
}

public NormalSpeed( id )
{
        if(!is_user_alive(id))
            continue;
        
        if(get_user_team(id) == 1)
            fm_set_user_maxspeed(id, -1.0)
}

??


Użytkownik wonsz żeczny edytował ten post 09.03.2016 14:35

  • +
  • -
  • 0

#5 Matheu

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:Mateusz
Offline

Napisano 09.03.2016 21:33

Ponawiam pytanie ...


  • +
  • -
  • 0

#6 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 09.03.2016 22:02

Plugin powinien działać widocznie jakiś inny ci to blokuje.


  • +
  • -
  • 0

#7 sweeper

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:30
  • GG:
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.03.2016 23:38

jaki masz typ serwera? i wrzuć plugins. ini


  • +
  • -
  • 0

#8 Asiap

    Wszechpomocny

  • Girl

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:323
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 10.03.2016 02:11

plugin wyrzej musi dzialac ale gdy gracz kupi bron lub ja zmieni to ustawiana jest predkosc broni wiec beda mogli sie znow ruszac :D
 
najlepiej jest graczy zamrazac aby nie robic kolejnej funkcji do resetowania speeda

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

const Float:fTime = 10.0; // czas zamrozenia

public plugin_init()
{
	register_plugin("Freeze Ts Players at Start", "0.1", "asiap");

	register_logevent("RoundStart", 2, "1=Round_Start");
	register_event("DeathMsg" , "DeathMsg", "a"); 
}

public DeathMsg()
{
	static iVictim;
	if(!is_user_connected((iVictim = read_data(2))) || ~pev(iVictim, pev_flags) & FL_FROZEN) return;

	set_pev(iVictim, pev_flags, pev(iVictim, pev_flags) & ~FL_FROZEN);
}

public RoundStart()
{
	set_task(fTime, "UnFreezePlayers");

	static szPlayers[32], iNum, id;
	get_players(szPlayers, iNum, "aceh", "TERRORIST");

	for(--iNum; iNum >= 0; iNum--)
	{
		id = szPlayers[iNum];
		set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) | FL_FROZEN);
	}
}

public UnFreezePlayers()
{
	static szPlayers[32], iNum, id;
	get_players(szPlayers, iNum, "aceh", "TERRORIST");

	for(--iNum; iNum >= 0; iNum--)
	{
		id = szPlayers[iNum];
		set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) & ~FL_FROZEN);
	}
}

Użytkownik Asiap edytował ten post 10.03.2016 02:12

  • +
  • -
  • 2

#9 Kowalsky

    master of disaster

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:424
  • Lokalizacja:San José
Offline

Napisano 11.03.2016 06:28

plugin wyrzej musi dzialac ale gdy gracz kupi bron lub ja zmieni to ustawiana jest predkosc broni wiec beda mogli sie znow ruszac :D

Przez to, że w SourceModzie nie ma takich problemów to zapomniałem o tym :D


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych