Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Tetris w javascript

javascript

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 04.03.2016 02:10

*
Popularny

W ramach nauki javascript napisałem grę tetris.

Za wszelkie uwagi, poprawki, pomysły będę bardzo wdzięczny.

 

 

  • +
  • -
  • 6

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 05.03.2016 12:05

Fajne ;D taka mała uwaga - ten pomarańczowy kolor jakoś tak bije mnie po oczach ;<

 

P.S.

 

Czy w grze tetris nie było tak, że z każdym poziomem klocki spadały coraz szybciej?


Użytkownik sharkowy edytował ten post 05.03.2016 12:08

  • +
  • -
  • 0

#3 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 05.03.2016 20:55

W ramach nauki javascript napisałem grę tetris.

Kłamiesz, bo jquery używasz, a to duże ułatwienie :D


A co do szybszego spadania klocków, to tak, im wyższy poziom, tym klocki powinny szybciej spadać, bo tak raczej można grać w nieskończoność.

Ja na początku studiów napisałem statki w js ^ ^
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#4 grankee

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 06.03.2016 21:45


taka mała uwaga - ten pomarańczowy kolor jakoś tak bije mnie po oczach ;<
Właśnie nie mam talentu estetycznego :(

Gradienty nie chcą działać nie wiem czemu, skopiowany kod działający na innej stronie u mnie nie działa.

 


Czy w grze tetris nie było tak, że z każdym poziomem klocki spadały coraz szybciej?

co 50 linii poziom wzrasta a z nim predkosc, ktora zawsze wynosi level/sekunde wiec dla ostatniego poziomu bedzie to 10 ruchow na sekunde


Kłamiesz, bo jquery używasz, a to duże ułatwienie

uzywam tylko $ zamiast document.getElementById ;P


  • +
  • -
  • 1

#5 grankee

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 07.03.2016 13:45

http://80.47.4.114/patyczak

 

a tu kolejna rzecz jaką piszę, na razie wciąż na etapie testów i w sumie tylko się da chodzić lewo prawo, ale stopniowo będę dorabiał różne nowe funkcje jak skakanie czy byty blokujące ruch no i brakuje mi pomysłu co z tego zrobić, żeby miało sens.


Użytkownik grankee edytował ten post 07.03.2016 13:47

  • +
  • -
  • 0

#6 Tops_v2

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:40
  • Imię:sylwester
Offline

Napisano 11.03.2016 20:35

 

a tu kolejna rzecz jaką piszę, na razie wciąż na etapie testów i w sumie tylko się da chodzić lewo prawo, ale stopniowo będę dorabiał różne nowe funkcje jak skakanie czy byty blokujące ruch no i brakuje mi pomysłu co z tego zrobić, żeby miało sens.

dodaj np latające przeszkody pod którymi trzeba kucnąć i turlające się przeszkody nad którymi trzeba podskoczyć  na mapie rozmieść tez dodatkowe punkty by wykorzystać chodzenie i nie stać cały czas w miejscu 


daj add.png mnie motywuje cb nie kosztuje 

 

b_350_20_0035E6_C8DF15_000000_00DBD1.png

 

 

 


#7 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 12.03.2016 00:12

fajny efekt z tym ludzikiem ale strasznie dużo kodu ^^ i staraj się korzystać z requestAnimationFrame


  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#8 grankee

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 13.03.2016 22:31

No krócej za bardzo się nie dało. Tzn mogłem, ale patrząc w przyszłość wolałem to rozbudować, żeby później nie przerabiać jak przyjdą kolejne pomysły.

Można było 'animować' bez tych wszystkich obliczeń, wtedy byłoby mniej kodu, ale za to każdą klatkę animacji musiałbym obliczyć ręcznie, żeby nagle noga czy ręka nie wydłużyła się o 20%, a to oznacza w ciul kodu z kolei. Tak to ruch dzielę na 4 i pętlą robię animację. Mam gwarancję, że wszystkie części ciała zachowają swój rozmiar itd :P 

 

Muszę ogarnąć to requestAnimationFrame


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: javascript

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych