Witam jak w temacie szukam pluginu dzięki któremu po uderzeniu pięściami przeciwnika odrzuca mu ekran na bok.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  | 
             
	
Odrzut ekranu po uderzeniu pięściami Jailbreak
	
	
	
	Najlepsza odpowiedź Asiap, 03.03.2016 16:24
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <csx>
public plugin_init()
{
	register_plugin("Odrzut po kosie", "1.0", "asiap123");
}
public client_damage(attacker, id, iDamage, iWeapon)
{
	if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_alive(id) || iWeapon != CSW_KNIFE)
	{
		return;
	}
	static Float:fPunchAngle[3];
	fPunchAngle[0] = random_float(-50.0, 50.0);
	fPunchAngle[1] = random_float(-50.0, 50.0);
	fPunchAngle[2] = random_float(-50.0, 50.0);
	set_pev(id, pev_punchangle, fPunchAngle);
}
 
		
				
			
			Przejdź do postu 
	
	
			
				
					
						
					
					#1
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 01.03.2016 12:41
			
				
					
						
					
					#3
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 03.03.2016 00:42
nie to nie to to jest do klasy postaci chyba na warcraft.... jakieś propozycje ?
			
				
					
						
					
					#4
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 03.03.2016 00:46
Nie słyszałem o takim pluginie, raczej trzeba to napisać.
OKCancel
Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.
Potrzebujesz czegoś? Pisz!
"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul
			
				
					
						
					
					#5
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 03.03.2016 16:24 Najlepsza odpowiedź
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <csx>
public plugin_init()
{
	register_plugin("Odrzut po kosie", "1.0", "asiap123");
}
public client_damage(attacker, id, iDamage, iWeapon)
{
	if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_alive(id) || iWeapon != CSW_KNIFE)
	{
		return;
	}
	static Float:fPunchAngle[3];
	fPunchAngle[0] = random_float(-50.0, 50.0);
	fPunchAngle[1] = random_float(-50.0, 50.0);
	fPunchAngle[2] = random_float(-50.0, 50.0);
	set_pev(id, pev_punchangle, fPunchAngle);
}
					
					
			
				
					
						
					
					#6
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 05.03.2016 10:09
Dokładnie o to chodziło + dla Ciebie Asiap i dziękuje 
 Temat do zamknięcia
Użytkownik Qwiker edytował ten post 05.03.2016 10:10
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


 
Dodatki SourceMod












