Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z vipem (paintball)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Quak1042

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
Offline

Napisano 28.02.2016 15:50

Witam, mam problem z vipem gdyż jak ma się vipa dostaje sie p90 i sie pojawia i znika od razu pomoże mi ktoś?

W załączniku vipy i paintballgun

 

cvary:

paintballgun.amxx

amx_pbgun (domyślnie 1) - Włącza paintballowy Marker (MP5)

amx_pbgunvip (domyślnie 1) - Włącza paintballowy SuperMarker (P90) dla VIPa

amx_pbusp (domyślnie 1) - Włącza paintballowy USP

amx_pbglock (domyślnie 1) - Włącza paintballowy Glock

pbgun_color (domyślnie 1) - Kolor farby [1 - losowe kulki, 2 - czerwone / niebieskie, 3 - zielone / pomarańczowe, 4 - żółte / fioletowe]

pbgun_shots (domyślnie 100) - Ile maksymalnie kulek może znajdować się aktualnie w powietrzu (jeśli twój serwer się laguje lub crashuje, obniż tę wartość)

pbgun_velocity (domyślnie 2000) - Szybkość lotu kolorowych "kulek" (musi być niższa niż sv_maxvelocity (domyślnie 2000))

pbgun_speed (domyślnie 0.08) - Odstęp czasowy pomiędzy strzałami

pbgun_life (domyślnie 15) - Ile sekund pozostają widoczne ślady po kulkach

pbgun_glow (domyślne flagi "ab") - a = glows paintball, paintball, b = trasa

pbgun_damage (domyślnie 100) - Ilość obrażeń zadawanych przez pojedynczą kulkę

pbgun_sound (domyślnie 1) - Dzwięki strzału i uderzenia

paintballnade.amxx

amx_pbnade (domyślnie 1) - Włącza paintballowe granaty dla graczy

pbnade_radius (domyślnie 150) - Zasięg wybuchu granata

paintballmod.amxx

amx_pbmod (domyślnie 1) -  Włącza PaintBall Mod

amx_pbmodel (domyślnie 1) - Włącza paintballowy model gracza

amx_pbammo (domyślnie 4) - Ile magazynków kulek dostaje każdy gracz

amx_getnade (domyślnie 2) - Sposób otrzymania granatu: 1 - co rundę, 2 - po zabiciu kogoś w poprzedniej rundzie

amx_pbnadevip (domyślnie 1) - Włącza komplet granatów dla VIPa co rundę

amx_pbmoney (domyślnie 1) - Włącza jeśli gracz nie ma kasy

amx_pbstrip (domyślnie 1) - Włącza jeśli bronie gracza są usuwane

amx_pbdm (domyślnie 0) - Po ilu sekundach po śmierci gracze się odradzają (jeśli ustawione na 0, gracze czekają do następnej rundy)

amx_pbspawnprotect (domyślnie 5) - Czas ochrony gracza po odrodzeniu (0, aby wyłączyć)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych