Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie pobierają się modele ak


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 zbyciu

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:25
Offline

Napisano 27.02.2016 14:05

Witam, edytowałem trochę plugin knife mod żeby zmieniał skiny z AK i wyszło mi to, tylko, że nie pobierają się modele

 

błąd : Error: could not load file models/v_ak47w.mdl

Model models/v_ak47w.mdl not found and not available from server
Cannot continue without model models/v_ak47w.mdl, disconnecti

 

Kod SMA

#include <amxmodx>
 
#include <amxmisc>
 
#include <engine> 
 
#include <vault>
 
#include <fun>
 
 
 
#pragma semicolon 0
 
 
 
#define PLUGIN "AK Mod"
 
#define VERSION "1.0" 
 
#define AUTHOR "spunko"
 
 
 
new knife_model[33] 
 
new g_Menu
 
 
 
public plugin_init() { 
 
 
 
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
 
 
 
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") 
 
 
 
g_Menu = register_menuid("Knife Mod")
 
register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")
 
 
 
register_clcmd("say /ak", "display_knife")
 
 
 
set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")
 
}
 
 
 
public plugin_precache() { 
 
precache_model("models/v_ak47w.mdl") 
 
precache_model("models/p_ak47w.mdl") 
 
precache_model("models/v_ak47a.mdl")
 
precache_model("models/p_ak47.mdl")
 
precache_model("models/v_ak47p.mdl")
 
precache_model("models/p_ak47.mdl")
 
precache_model("models/v_ak47.mdl") 
 
precache_model("models/p_ak47.mdl")
 
} 
 
 
 
public display_knife(id) {
 
new menuBody[512]
 
add(menuBody, 511, "\rAKMod\w^n^n")
 
add(menuBody, 511, "1. Wulkan \y\w^n")
 
add(menuBody, 511, "2. Odwet Akwamaryny \y\w^n")
 
add(menuBody, 511, "3. Sedno zamieszania \y\w^n")
 
add(menuBody, 511, "4. Domyslny AK \y\w^n^n")
 
add(menuBody, 511, "0. Exit^n")
 
 
 
new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )
 
show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")
 
}
 
 
 
public knifemenu(id, key) {
 
switch(key) 
 
{
 
case 0: SetKnife(id , 3)
 
case 1: SetKnife(id , 2)
 
case 2: SetKnife(id , 1)
 
case 3: SetKnife(id , 0)
 
default: return PLUGIN_HANDLED
 
}
 
SaveData(id)
 
return PLUGIN_HANDLED
 
} 
 
 
 
public SetKnife(id , Knife) {
 
knife_model[id] = Knife
 
 
 
new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
 
if ( Weapon != CSW_AK47 )
 
return PLUGIN_HANDLED
 
 
 
new vModel[56],pModel[56]
 
 
 
switch(Knife)
 
{
 
case 0: {
 
format(vModel,55,"models/v_ak47.mdl")
 
format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl")
 
}
 
case 1: {
 
format(vModel,55,"models/v_ak47w.mdl")
 
format(pModel,55,"models/p_ak47w.mdl")
 
}
 
case 2: {
 
format(vModel,55,"models/v_ak47a.mdl")
 
format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl")
 
}
 
case 3: {
 
format(vModel,55,"models/v_ak47p.mdl")
 
format(pModel,55,"models/p_ak47.mdl")
 
}
 
} 
 
 
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
 
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
 
 
 
return PLUGIN_HANDLED;  
 
}
 
 
 
public CurWeapon(id){
 
SetKnife(id, knife_model[id])    
 
}
 
 
 
 
 
public kmodmsg() { 
 
 
 
client_print(0,print_chat,"[FFA] Wpisz /ak by zmienic swoj skin AK47")
 
}  
 
 
 
public client_authorized(id){
 
LoadData(id)
 
}
 
 
 
SaveData(id)
 
{ 
 
 
 
new authid[32]
 
get_user_authid(id, authid, 31)
 
 
 
new vaultkey[64]
 
new vaultdata[64]
 
 
 
format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
 
format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])
 
set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
 
}
 
 
 
LoadData(id) 
 
{ 
 
new authid[32] 
 
get_user_authid(id,authid,31)
 
 
 
new vaultkey[64], vaultdata[64]
 
 
 
format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
 
get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
 
knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)
 
 
 
}

Użytkownik zbyciu edytował ten post 27.02.2016 14:12

  • +
  • -
  • 0

#2 danieloskY

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Poland ;p
Offline

Napisano 27.02.2016 23:52

chyba nic trudnego :P wrzuc do csstrike>models te wszystkie potrzebne pliki a jak nie zadziala to zrob folder models w folderze models i tam wklej te pliki, rozumiesz :D?

Użytkownik danieloskY edytował ten post 27.02.2016 23:53

  • +
  • -
  • 0
                            193.33.177.34:27046.png
                        




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych