Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie kompilujący się plik QTM_CODMOD


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 eSS

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:18
  • Imię:Piotr
Offline

Napisano 25.02.2016 23:04

Mam problem , iż kompiluje plik QTM_CODMOD po dodaniu HP do hud , a podczas kompilacji wyskakuje następujący błąd:

 

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
 
QTM_CodMod.sma(949) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(951) : warning 217: loose indentation
Header size:           4520 bytes
Code size:            45708 bytes
Data size:           295576 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:  362188 bytes
 
2 Warnings.
Done.
 
a oto hud dodany:
 
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
 
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
new hp = get_user_health(target);
 
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
 
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Forum : OneShoot.pl^nPostac : %s^nEXP : %i / %i^nLevel : %i^nPerk : %s^nZdrowie : %d", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new hp = get_user_health(id);
 
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "|Forum : OneShoot.pl^n|Postac : %s^n|EXP : %i / %i^n|Level : %i^n|Perk : %s^n|Zdrowie : %d", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}  
 
pomocy :)

 


Użytkownik eSS edytował ten post 25.02.2016 23:05

  • +
  • -
  • 0

#2 DoCzyszczenia

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:48
  • Imię:Andrei
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.02.2016 23:11

Ułóż sobie przez to kod: http://boylett.com/s.../autoindent.php
i błędy znikną bo jest to złe ułożenie 
oczywiście z tej strony musisz skopiować i na nowo skompilować 


Użytkownik DoCzyszczenia edytował ten post 25.02.2016 23:12

  • +
  • -
  • 1

#3 eSS

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:18
  • Imię:Piotr
Offline

Napisano 25.02.2016 23:14

Dzięki wielkie. Leci UP-ka :P


  • +
  • -
  • 0

#4 bastekmisiek02

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 26.02.2016 06:41

Ten plik ci się skompilował :-D , bo na końcu jest done. Miałem tak nie raz i jakoś mi działało.

Użytkownik bastekmisiek02 edytował ten post 26.02.2016 06:46

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych