Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Silnik

Znikający HUD po wpisaniu /klasa

silnik

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Baniak94

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 22.02.2016 17:54

Witam czy ktoś pomoże mi ogarnąć żeby hud znikał po wpisaniu /klasa oraz aby nie pokazywało hud'u po wejscu na serwer gdy wybór klasy jest aktywny?

 

Tutaj było coś takiego ale nie wiem dokładnie jak to zrobić. 

 

http://amxx.pl/topic...sa-perki-sklep/


  • +
  • -
  • 0

#2 Baniak94

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 17.03.2016 20:29

nikt nie pomoże? 


  • +
  • -
  • 0

#3 AwIlL^^

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:64
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Sierakowice
Offline

Napisano 18.03.2016 20:41

Witaj.

robisz na początku w silniku moda zmienną boolowską i jakiejś nazwie, np. komenda_aktywna
musisz ogarnąć jaka funkcja jest aktywowana po wpisaniu danej komendy i tam wpisać zmienianie wartości zmiennej boolowskiej na true
na końcu w.w. funkcji przed ostatnim return zmieniasz tą zmienną na false
w funkcji pokaż inforamacje (czy jak to tam się nazywa) robisz ifa: if(!komenda_aktywowana) przed hud_message 

I jeszcze jest funkcja usun_umiejętności (chyba) i tam zmieniasz na false żeby po wyjściu gracza id miało false dla kolejnego gracza :)


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych