Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem info hud


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 reload93

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
Offline

Napisano 21.02.2016 11:53

Witam posiadam na serwerze hud którego kod zamieszczam poniżej i mam z nim problem ponieważ po zmianie mapy zabójstwa w nim wyświetlane resetuję się, a chciałbym aby były zliczane cały czas. Pomóżcie proszę :) Dodam, że jest to lekka przeróbka tego pluginu - http://amxx.pl/topic/107967-info-hud/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <csx>
 
#define TASK_FUN 672
 
#define PLUGIN "Info_hud"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Flk"
 
new sync_hud_obj;
new kill[33];
 
new cvar_hud;
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
sync_hud_obj = CreateHudSyncObj();
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
 
cvar_hud = register_cvar("hud_wyglad", "1");
}
 
public client_connect(id)
{
kill[id]= 0;
}
public client_disconnect(id)
{
kill[id]= 0;
}
 
public Odrodzenie(id)
{
if(!task_exists(id+TASK_FUN))
set_task(0.1, "Hud_fun", id+TASK_FUN, _, _, "b");
 
}
 
public eDeath() 
{
new attacker=read_data(1);
 
kill[attacker]++;
 
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
 
public Hud_fun(id)
{
id -= TASK_FUN;
 
static stats[8], body[8];
get_user_stats(id, stats, body);
 
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+TASK_FUN);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
 
new name[32]
get_user_name(target, name, 31)  
 
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
 
new hud_wyglad = get_pcvar_num(cvar_hud);
 
switch(hud_wyglad)
{
case 1:
{
set_hudmessage(0, 160, 0, 0.03, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
ShowSyncHudMsg(id, sync_hud_obj, "[Nick: %s]^n[HP: %d]^n[VIP: %s]^n[Zabójstwa: %d]^n[Forum: xx]", name, get_user_health(id), get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? "Tak" : "Nie", kill[target]);
 
}
}
 
return PLUGIN_CONTINUE;
} 
 
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)  
new hud_wyglad = get_pcvar_num(cvar_hud);
 
switch(hud_wyglad)
{ 
case 1:
{
set_hudmessage(0, 160, 0, 0.03, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
ShowSyncHudMsg(id, sync_hud_obj, "[Nick: %s]^n[HP: %d]^n[VIP: %s]^n[Zabójstwa: %d]^n[Forum: xx]", name, get_user_health(id), get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? "Tak" : "Nie", kill[id]);
 
}
}
 
 
return PLUGIN_CONTINUE;
} 
 
 
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Użytkownik reload93 edytował ten post 21.02.2016 11:59

  • +
  • -
  • 0

#2 Alelluja

    Guru

  • Power User

Reputacja: 359
Wszechpomocny

  • Postów:739
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Online

Napisano 21.02.2016 12:53

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------

#3 reload93

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
Offline

Napisano 21.02.2016 16:47

Niestety po zmianie mapy dalej zabójstwa w hud się usuwają :/


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych