Siemka, pierwszy raz w ogóle zabrałem się za próbę napisania czegoś, dopiero się uczę jeśli można to tak nazwać. Więc korzystając z poradników próbowałem napisać sklep za $$ lecz coś chyba spierdzieliłem :< Nie chce się z kompilować, a w AMXx Studio co chwile podkreśla inną linijkę. Jakieś rady co spierniczyłem?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#define PLUGIN "Sklep 1.0"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Christopher"
new name [32];
new speed[33];
new skoki[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /sklep", "sklep")
register_event( "CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1" );
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fwd_PlayerSpawn_Post", 1)
register_event("RoundTime","round_begin","bc");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public sklepv1(id)
{
new menu = menu_create("\wSklep 1.0 \r By Christopher","menu")
menu_additem(menu,"\ySpeed /w[Zwieksza Predkosc] \d[5000$]","1",0)
menu_additem(menu,"\yGrawitacja \w[Zwieksza Grawitacje] \d[5000$]","2",0)
menu_additem(menu,"\y+2 Skoki \w[Dostajesz dodatkowy skok] \d[8000$]","3",0)
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_display(id,menu,0)
}
public menu(id, menu, item){
if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64]
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1 :{
if (!is_user_alive(id)){
get_user_name(id, name, 31)
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (cs_get_user_money(id) >= 5000 ){
get_user_name(id, name, 31)
speed[id] = 1;
set_user_maxspeed(id, 650.0)
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 5000, 0)
}
}
case 2 : {
if (!is_user_alive(id)){
get_user_name(id, name, 31)
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (cs_get_user_money(id) >= 5000 ){
get_user_name(id, name, 31)
set_user_gravity(id, 0.4)
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 5000, 0)
}
}
case 3 :{
if (!is_user_alive(id)){
get_user_name(id, name, 31)
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (cs_get_user_money(id) >= 8000 ){
get_user_name(id, name, 31)
skoki[id] = 2;
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 8000, 0)
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Event_Change_Weapon(id){
if(speed[id] == 1){
set_user_maxspeed(id, 650.0)
}
public Fwd_PlayerSpawn_Post(id){
if (is_user_alive(id)){
if(!speed[id]){
speed[id] = 0;
}
public CmdStart(id, uc_handle){
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
--skoki[id];
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public client_putinserver(id){
skoki[id]=0;
speed[id]=0;
}
public round_begin(){
new maxpl = get_maxplayers() +1;
for(new i=1; i < maxpl; ++i){
speed[i]=0;
skoki[i]=0;
}
}


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









