Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[KOSZ] Pierwszy raz


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 KtosNieznany

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
Offline

Napisano 15.02.2016 17:45

Siemka, pierwszy raz w ogóle zabrałem się za próbę napisania czegoś, dopiero się uczę jeśli można to tak nazwać. Więc korzystając z poradników próbowałem napisać sklep za $$ lecz coś chyba spierdzieliłem :< Nie chce się z kompilować, a w AMXx Studio co chwile podkreśla inną linijkę. Jakieś rady co spierniczyłem?

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich> 
#include <cstrike> 
#include <fun> 
#include <fakemeta>
#include <engine>
 
#define PLUGIN "Sklep 1.0"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Christopher"
 
new name [32]; 
new speed[33]; 
new skoki[33];
 
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
         register_clcmd("say /sklep", "sklep")
register_event( "CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1" );
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fwd_PlayerSpawn_Post", 1) 
register_event("RoundTime","round_begin","bc");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
 
public sklepv1(id)
{
     new menu = menu_create("\wSklep 1.0 \r By Christopher","menu") 
menu_additem(menu,"\ySpeed /w[Zwieksza Predkosc] \d[5000$]","1",0)
menu_additem(menu,"\yGrawitacja \w[Zwieksza Grawitacje] \d[5000$]","2",0)
menu_additem(menu,"\y+2 Skoki \w[Dostajesz dodatkowy skok] \d[8000$]","3",0)
 
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL) 
menu_display(id,menu,0) 
}
 
public menu(id, menu, item){ 
if(item==MENU_EXIT) 
{ 
menu_destroy(menu) 
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
new data[6], iName[64]  
new key = str_to_num(data) 
 
switch(key) 
{ 
case 1 :{ 
if (!is_user_alive(id)){ 
get_user_name(id, name, 31) 
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
if (cs_get_user_money(id) >= 5000 ){ 
get_user_name(id, name, 31) 
speed[id] = 1; 
set_user_maxspeed(id, 650.0) 
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 5000, 0) 
} 
} 
case 2 : { 
if (!is_user_alive(id)){ 
get_user_name(id, name, 31)  
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
if (cs_get_user_money(id) >= 5000 ){ 
get_user_name(id, name, 31) 
set_user_gravity(id, 0.4) 
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 5000, 0) 
}
}
case 3 :{ 
if (!is_user_alive(id)){ 
get_user_name(id, name, 31) 
return PLUGIN_HANDLED; 
} 
if (cs_get_user_money(id) >= 8000 ){ 
get_user_name(id, name, 31)  
skoki[id] = 2;
cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 8000, 0) 
} 
 
return PLUGIN_HANDLED; 
}
 
public Event_Change_Weapon(id){ 
if(speed[id] == 1){ 
set_user_maxspeed(id, 650.0) 
}
 
public Fwd_PlayerSpawn_Post(id){ 
if (is_user_alive(id)){ 
if(!speed[id]){ 
speed[id] = 0; 
}
 
public CmdStart(id, uc_handle){
  if(!is_user_alive(id))
  return FMRES_IGNORED;
  new flags = pev(id, pev_flags);
  if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
  --skoki[id];
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity,velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public client_putinserver(id){
   skoki[id]=0;
   speed[id]=0;
}
public round_begin(){
new maxpl = get_maxplayers() +1;
for(new i=1; i < maxpl; ++i){
  speed[i]=0;
  skoki[i]=0;
}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 StoDwaJeden

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:68
  • Imię:Fajne
  • Lokalizacja:Daleka
Offline

Napisano 15.02.2016 23:37

Trzymaj:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich> 
#include <cstrike> 
#include <fun> 
#include <fakemeta>
#include <engine>

#define PLUGIN "Sklep 1.0"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Christopher"

new name[32]; 
new speed[33]; 
new skoki[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /sklep", "sklep")
	register_event( "CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1" );
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fwd_PlayerSpawn_Post", 1) 
	register_event("RoundTime","round_begin","bc");
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}

public sklepv1(id)
{
	new menu = menu_create("\wSklep 1.0 \r By Christopher","menu") 
	menu_additem(menu,"\ySpeed /w[Zwieksza Predkosc] \d[5000$]","1",0)
	menu_additem(menu,"\yGrawitacja \w[Zwieksza Grawitacje] \d[5000$]","2",0)
	menu_additem(menu,"\y+2 Skoki \w[Dostajesz dodatkowy skok] \d[8000$]","3",0)
	
	menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL) 
	menu_display(id,menu,0) 
}

public menu(id, menu, item){
	if(item==MENU_EXIT) 
	{
		menu_destroy(menu) 
		return PLUGIN_HANDLED; 
	} 
	new data[6]
	new key = str_to_num(data) 
	
	switch(key) 
	{
		case 1 :{ 
			if (!is_user_alive(id)){ 
				get_user_name(id, name, 31) 
				return PLUGIN_HANDLED; 
			} 
			if (cs_get_user_money(id) >= 5000 ){ 
				get_user_name(id, name, 31) 
				speed[id] = 1; 
				set_user_maxspeed(id, 650.0) 
				cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 5000, 0) 
			} 
		} 
		case 2 : { 
			if (!is_user_alive(id)){ 
				get_user_name(id, name, 31)  
				return PLUGIN_HANDLED; 
			} 
			if (cs_get_user_money(id) >= 5000 ){ 
				get_user_name(id, name, 31) 
				set_user_gravity(id, 0.4) 
				cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 5000, 0) 
			}
		}
		case 3 :{
			if (!is_user_alive(id)){ 
				get_user_name(id, name, 31) 
				return PLUGIN_HANDLED; 
			} 
			if (cs_get_user_money(id) >= 8000 ){ 
				
 
				skoki[id] = 2;
				cs_set_user_money(id , cs_get_user_money(id) - 8000, 0) 
			} 
			
			return PLUGIN_HANDLED; 
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED; 
}
public Event_Change_Weapon(id){
	if(speed[id] == 1){ 
		set_user_maxspeed(id, 650.0) 
	}
}

public Fwd_PlayerSpawn_Post(id){
	if (is_user_alive(id)){ 
		if(!speed[id]){ 
			speed[id] = 0; 
		}
	}
}

public CmdStart(id, uc_handle){
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;
	
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		--skoki[id];
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;
	return FMRES_IGNORED;
}
public client_putinserver(id){
	skoki[id]=0;
	speed[id]=0;
}
public round_begin(){
	new maxpl = get_maxplayers() +1;
	for(new i=1; i < maxpl; ++i){
		speed[i]=0;
		skoki[i]=0;
	}
}

Nie domykasz klamerek {}

public Fwd_PlayerSpawn_Post(id){
	if (is_user_alive(id)){ 
		if(!speed[id]){ 
			speed[id] = 0; 
		}
	}
}

if(!speed[id]){
            speed[id] = 0;
        }

Po co ustawiać komuś speed[id] na 0 skoro i tak ma 0?

if (!is_user_alive(id)){ 
				get_user_name(id, name, 31) 
				return PLUGIN_HANDLED; 
			} 

Pobierasz nick gracza gdy gracz jest martwy, bądź nie ma go na serwerze i nic z nim nie robisz.

 

W ogóle nic z pobranym nickiem jak na razie nie robisz.

new data[6]
new key = str_to_num(data) 

Zawsze Ci wyjdzie 0, poszukaj sobie na amxx jak pobrać info z itemu wybranego w menu.


Użytkownik StoDwaJeden edytował ten post 15.02.2016 23:50

  • +
  • -
  • 0

#3 KtosNieznany

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
Offline

Napisano 16.02.2016 13:22

Dzięki, co do nicku to próbowałem zrobić info gdy jest martwy, że kupić nie może ale wywaliłem bo myślałem, że to wina tego lecz okazało się inaczej :D


  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.02.2016 13:35

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych