Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wyrzucanie broni.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Neonek123

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Slawno
Offline

Napisano 09.02.2016 21:44

Napisalby mi ktos plugin ktory, gdy gracz wejdzie na serwer nie mial zadniej broni tylko noz i granaty? Tzn. Zeby wyrzucalo mu automatycznie usp/glock'a. Jest to serwer klasy / only knife. a no i jeszcze zeby jak nie wybierze klasy nie mial usp/glock'a.

 

Czyli w skrocie chodzi o to zeby nie mozna bylo miec zadnej broni w rece oprocz noza i granatow.


  • +
  • -
  • 0

#2 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 265
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 10.02.2016 00:23

Jeżeli mówisz o codmod to

new bronie_druzyny[] = {0, CSW_HEGRANDE, CSW_SMOKEGRANDE, CSW_FLASHBANG},
     bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4;
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Play"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public CurWeapon(id)
{
	if(read_data(2) != CSW_KNIFE || CSW_SMOKEGRENADE || CSW_FLASHBANG || CSW_HEGRENADE)
	{
		give_item(id, "weapon_knife");
	}
}



  • +
  • -
  • 0

#3 Neonek123

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:15
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Slawno
Offline

Napisano 10.02.2016 11:21

dzięki, mozna zamknac :)


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych