Witam przedstawiam moja paczke amxx zombie mod 5.0+gunxpmod.
Taka standardowa na moj serwer byla wgrana ale nie wypalilo, proszę jakos nie komentowac ostro, bo wiem ze to nie jest jakas zaj*bista sztuka.
plugins-zp50_ammopacks.ini
/////////////afk kiss///////////// afk_kicktime 100 - Po jakim czasie gracz ma być wykopany. afk_slaytime 60 - Po jakim czasie gracz ma być zgładzony. afk_minplayers 2 - Minimalna ilość graczy przy których ma pracować plugin. afk_slayplayers 1 - Czy zabijać gracza gdy jest zbyt długo AFK. afk_adminimmunity 1 - Admin, gracz z immunitetem jest nietykalny. afk_adminkickimmunity 1 - Admin, gracz z immunitetem nie może być wykopany. afk_options 1 - Wykopanie gracza po upływie dozwolonego czasu 0 - przełącza gracza na spec. następnie wykopuje. afk_show_counter 0 - Ustaw na 0 to będzie pokazywać "AFK-Counter" od czasu do czasu. afk_rename 1 - Zmiana nicku gracza na "[AFK] nick" kiedy jest AFK. afk_speckick 0 - Wykopywanie graczy z spec. afk_speckicktime 300 - Czas po jakim gracze będą wykopywani ze spec. ( dobrze uwzględnić więcej sekund ponieważ często gracze kręcą demo oszustom ). ////////////////koniec afk kiss//////////////// /////////////abd/////////////// amx_bulletdamage_recieved "1" // 1 - włącza, 0 - wyłacza pokazywanie otrzymanych obrażeń. amx_bulletdamage "1" // 0 - plugin wyłączony, 1 - pokazuje zadane obrażenia, 2 - pokazuje zadane obrażenia, ale nie przez ściane ////////////////koniec abd/////////////////// /////////////////trybygranatow/////////////// nademodes_enable "1" // 0 - tryby wyłączone | 1 - tryby włączone nademodes_bot_support "1" // 0 - brak wsparcia dla botów | 1 - wsparcie dla botów nademodes_team_play "1" // 0 - kolega z drużyny może uaktywnić granat | 1 - tylko przeciwnik może uaktywnić granat nademodes_affect_owner "0" // 0 - granaty działają/zadają obrażenie temu kto je rzucił | 1 - nie działają na właściciela (zalecane 0) nademodes_normal_enabled "1" // 0 - tryb normalny wyłączony | 1 - tryb normalny włączony nademodes_proximity_enabled "1" // 0 - czujnik ciepła wyłączony | 1 - czujnik ciepła włączony nademodes_impact_enabled "1" // 0 - natychmiastowy tryb wyłączony | 1 - natychmiastowy tryb włączony nademodes_trip_enabled "1" // 0 - mina laserowa wyłączona | 1 - mina laserowa włączona nademodes_motion_enabled "1" // 0 - czujnik ruchu wyłączony | 1 - czujnik ruchu włączony nademodes_satchel_enabled "1" // 0 - detonowany wyłączony | 1 - detonowany włączony nademodes_homing_enabled "1" // 0 - automatyczny wyłączony | 1 - automatyczny włączony nademodes_grenade_react "1" // 0 - granaty HE nie posiadają trybów | 1 - posiadają tryby nademodes_flash_react "1" // 0 - Flashe nie posiadają trybów | 1 - posiadają tryby nademodes_smoke_react "1" // 0 - Granaty dymne nie posiadają trybów | 1 - posiadają tryb ////////////////////koniecgranatow///////////// //////////////////////automatyczne dolaczanie////////// ajc_team 1 (0: Wyłączony, N: index drużyny, 5: wybiera automatycznie drużyne, Domyślnie: 5) - kontrola wybierania drużyny (W GUI tak jak naciskać random team czyli przycisk 5. Ustawiony na 1 będzie wybierało zawsze TT a gdy 2 zawsze CT) ajc_class 5 (0: Wyłączony, N: index klasy, 5: automatyczny wybór, Domyślnie: 5) - kontrola wybierania klasy (modelu) (Wybór np sas, albo arctic w formie liczby od 1-4(5) 5 oznacza losowy ) ajc_imm 1 (0: Wyłączony, 1: Włączony, Domyślnie: 1) - nie wpływa na immunitet gracza (Włączony/Wyłączony) ////////////koniec dolaczanie/////////// ///////////tam jakos cos tam nie pamietam///////// amx_ltm //1 is on , 0 is off amx_ltm_mode 0 //0 is lasermine, 1 is Tripmine mode amx_ltm_ammo 2 //The setup of ammo (default 2) amx_ltm_fragmoney 300 //A setup for the reward (default 300) amx_ltm_cost 2500 //The settlement of the cost (default 2500) amx_ltm_health 500 //The settlement of the degree of durability (default 500) amx_ltm_dmg 10000 //The setup of the damage (default 10000) amx_ltm_teammax 1 //The setup of maxset in team. amx_ltm_radius 1 //The setup of radius. amx_ltm_rdmg 1 //The setup of max radius damage. amx_ltm_ff 1 //setup friendly fire. amx_ltm_cbt 1 //can buy and deploy team set. amx_ltm_buymode 1 //saycmd buying. 0 is off, 1 is on amx_ltm_delay 15 //can buying roundstart +sec. (default 15sec) amx_ltm_think 1.0 //laser think setting.(default and min 0.01: ex-1.0 unlaggnging. but lasers blank) amx_ltm_line 1 //0 is invisible laserline. 1 is visible laserline. amx_ltm_acs 1 // 0 is all, 1 is admin only amx_ltm_glow 0 // 1 is glowing team color for mine. default 0 amx_ltm_cmdmode 1 //command mode. (0 is +USE key, 1 is bind, 2 is each) Bio version : amx_ltm -> bio_ltm //////////////koniec//////////////////// /////////////worki///////////// zp_pb_enable 1 // 1 - włączony, 0 - wyłączony. zp_pb_remround 1 // 1 - usuwaj worki na początku nowej rundy, 0 - nie usuwaj. zp_pb_limit 200 // Limit worków postawionych na serwerze (domyślnie 200) zp_pb_health 150 // Ilość zdrowia worków (domyślnie 200) zp_pb_stuck 1 // 1 - automatyczne odblokowywanie włączone, 0 - wyłączone zp_pb_bind 0 // 1 - włącz autobindowanie menu (klawisz L), 0 - wyłącz (domyślnie 0) zp_pb_msg 1 // 1 - włącz wiadomości HUD, 0 - wyłącz (domyślnie 1) ////////////////////worki wyzej koniec//////////////


