Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Mod

Paczka Zombie Mod 5.0 + gunxpmod by mayday

zombie mod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 mayday245

    Najwiekszy krol c++

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:292
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dzialdowo
Offline

Napisano 09.02.2016 17:29

inne informacje

 

Witam przedstawiam moja paczke amxx zombie mod 5.0+gunxpmod. 

Taka standardowa na moj serwer byla wgrana ale nie wypalilo, proszę jakos nie komentowac ostro, bo wiem ze to nie jest jakas zaj*bista sztuka.

 

plugins-zp50_ammopacks.ini

 

 

zp50_core.amxx
 
 
; APIs
 
amx_settings_api.amxx
cs_player_models_api.amxx
cs_teams_api.amxx
cs_maxspeed_api.amxx
cs_weap_models_api.amxx
cs_weap_restrict_api.amxx
cs_ham_bots_api.amxx
 
 
; Classes
 
zp50_class_zombie.amxx
zp50_class_human.amxx
zp50_class_nemesis.amxx
zp50_class_survivor.amxx
 
 
; Zombie Classes
 
zp50_class_zombie_classic.amxx
zp50_class_zombie_raptor.amxx
zp50_class_zombie_light.amxx
zp50_class_zombie_fat.amxx
zp50_class_zombie_leech.amxx
zp50_class_zombie_rage.amxx
 
 
; Human Classes
 
zp50_class_human_classic.amxx
;zp50_class_human_raptor.amxx
 
 
; This must come before game modes for armor protection to work properly
zp50_human_armor.amxx
 
 
; Game Modes Manager
 
zp50_gamemodes.amxx
 
 
; Game Modes
 
zp50_gamemode_infection.amxx
zp50_gamemode_multi.amxx
zp50_gamemode_swarm.amxx
zp50_gamemode_nemesis.amxx
zp50_gamemode_survivor.amxx
zp50_gamemode_plague.amxx
zp50_gamemode_armageddon.amxx
 
 
; Items Manager
 
zp50_items.amxx
;zp50_items_money.amxx
zp50_items_ammopacks.amxx
 
 
; Extra Items
 
zp50_item_weapons.amxx
zp50_item_nightvision.amxx
zp50_item_antidote.amxx
zp50_item_zombie_madness.amxx
zp50_item_infection_bomb.amxx
 
; Admin
 
zp50_admin_commands.amxx
zp50_admin_menu.amxx
zp50_admin_models.amxx
 
 
; Buying
 
zp50_buy_menus.amxx
zp50_buy_zones.amxx
 
 
; Rewards
 
;zp50_rewards_money.amxx
zp50_rewards_ammopacks.amxx
zp50_rewards_frags_hp.amxx
 
 
; Deathmatch
 
zp50_deathmatch.amxx
zp50_random_spawn.amxx
zp50_spawn_protection.amxx
 
 
; Zombie/Human Features
 
zp50_zombie_features.amxx
zp50_zombie_sounds.amxx
zp50_zombie_damage.amxx
zp50_human_ammo.amxx
 
 
; Custom Features
 
zp50_flashlight.amxx
zp50_nightvision.amxx
zp50_leap.amxx
zp50_painshockfree.amxx
zp50_knockback.amxx
zp50_weapon_drop_strip.amxx
 
 
; Effects
 
zp50_effects_infect.amxx
zp50_effects_cure.amxx
zp50_effects_lighting.amxx
zp50_ambience_effects.amxx
;zp50_ambience_sounds.amxx
 
 
; Gameplay / Other
 
zp50_main_menu.amxx
zp50_objective_remover.amxx
zp50_gameplay_fixes.amxx
zp50_team_scoring.amxx
zp50_hud_info.amxx
zp50_serverbrowser_info.amxx
zp50_ammopacks.amxx
 
 
; Custom grenades
 
;zp50_grenade_flashbangs.amxx
zp50_grenade_fire.amxx
zp50_grenade_frost.amxx
zp50_grenade_flare.amxx
 
 
; ZP 4.3 Subplugin Compatibility
 
zp50_zp43_compat.amxx
[/code]
 
amxx.cfg
 
/////////////afk kiss/////////////
 
afk_kicktime 100 - Po jakim czasie gracz ma być wykopany.
afk_slaytime 60 - Po jakim czasie gracz ma być zgładzony.
afk_minplayers 2 - Minimalna ilość graczy przy których ma pracować plugin.
afk_slayplayers 1 - Czy zabijać gracza gdy jest zbyt długo AFK.
afk_adminimmunity 1 - Admin, gracz z immunitetem jest nietykalny. 
afk_adminkickimmunity 1 - Admin, gracz z immunitetem nie może być wykopany.
afk_options 1 - Wykopanie gracza po upływie dozwolonego czasu 0 - przełącza gracza na spec. następnie wykopuje.
afk_show_counter 0 - Ustaw na 0 to będzie pokazywać "AFK-Counter" od czasu do czasu.
afk_rename 1 - Zmiana nicku gracza na "[AFK] nick" kiedy jest AFK.
afk_speckick 0 - Wykopywanie graczy z spec.
afk_speckicktime 300 - Czas po jakim gracze będą wykopywani ze spec. ( dobrze uwzględnić więcej sekund ponieważ często gracze kręcą demo oszustom ).
 
////////////////koniec afk kiss////////////////
 
/////////////abd///////////////
 
amx_bulletdamage_recieved "1" // 1 - włącza, 0 - wyłacza pokazywanie otrzymanych obrażeń.
amx_bulletdamage "1" // 0 - plugin wyłączony, 1 - pokazuje zadane obrażenia, 2 - pokazuje zadane obrażenia, ale nie przez ściane
 
////////////////koniec abd///////////////////
 
/////////////////trybygranatow///////////////
 
nademodes_enable "1" // 0 - tryby wyłączone | 1 - tryby włączone
nademodes_bot_support "1" // 0 -  brak wsparcia dla botów | 1 - wsparcie dla botów
nademodes_team_play "1" // 0 - kolega z drużyny może uaktywnić granat | 1 - tylko przeciwnik może uaktywnić granat
nademodes_affect_owner "0" // 0 - granaty działają/zadają obrażenie temu kto je rzucił | 1 - nie działają na właściciela (zalecane 0)
nademodes_normal_enabled "1" // 0 - tryb normalny wyłączony | 1 - tryb normalny włączony
nademodes_proximity_enabled "1" // 0 - czujnik ciepła wyłączony | 1 - czujnik ciepła włączony
nademodes_impact_enabled "1" // 0 - natychmiastowy tryb wyłączony | 1 - natychmiastowy tryb włączony
nademodes_trip_enabled "1" // 0 - mina laserowa wyłączona | 1 - mina laserowa włączona
nademodes_motion_enabled "1" // 0 - czujnik ruchu wyłączony | 1 - czujnik ruchu włączony
nademodes_satchel_enabled "1" // 0 - detonowany wyłączony | 1 - detonowany włączony
nademodes_homing_enabled "1" // 0 - automatyczny wyłączony | 1 - automatyczny włączony
nademodes_grenade_react "1" // 0 - granaty HE nie posiadają trybów | 1 - posiadają tryby
nademodes_flash_react "1" // 0 - Flashe nie posiadają trybów | 1 - posiadają tryby
nademodes_smoke_react "1" // 0 - Granaty dymne nie posiadają trybów | 1 - posiadają tryb
 
////////////////////koniecgranatow/////////////
 
//////////////////////automatyczne dolaczanie//////////
 
ajc_team 1 (0: Wyłączony, N: index drużyny, 5: wybiera automatycznie drużyne, Domyślnie: 5) - kontrola wybierania drużyny (W GUI tak jak naciskać random team czyli przycisk 5. Ustawiony na 1 będzie wybierało zawsze TT a gdy 2 zawsze CT)
ajc_class 5 (0: Wyłączony, N: index klasy, 5: automatyczny wybór, Domyślnie: 5) - kontrola wybierania klasy (modelu) (Wybór np sas, albo arctic w formie liczby od 1-4(5) 5 oznacza losowy )
ajc_imm 1 (0: Wyłączony, 1: Włączony, Domyślnie: 1) - nie wpływa na immunitet gracza (Włączony/Wyłączony)
 
////////////koniec dolaczanie///////////
 
///////////tam jakos cos tam nie pamietam/////////
 
amx_ltm //1 is on , 0 is off
amx_ltm_mode 0 //0 is lasermine, 1 is Tripmine mode
amx_ltm_ammo 2 //The setup of ammo (default 2)
amx_ltm_fragmoney 300 //A setup for the reward (default 300)
amx_ltm_cost 2500 //The settlement of the cost (default 2500)
amx_ltm_health 500 //The settlement of the degree of durability (default 500)
amx_ltm_dmg 10000 //The setup of the damage (default 10000)
amx_ltm_teammax 1 //The setup of maxset in team.
amx_ltm_radius 1 //The setup of radius.
amx_ltm_rdmg 1 //The setup of max radius damage.
amx_ltm_ff 1 //setup friendly fire.
amx_ltm_cbt 1 //can buy and deploy team set.
amx_ltm_buymode 1 //saycmd buying. 0 is off, 1 is on
amx_ltm_delay 15 //can buying roundstart +sec. (default 15sec)
amx_ltm_think 1.0 //laser think setting.(default and min 0.01: ex-1.0 unlaggnging. but lasers blank)
amx_ltm_line 1 //0 is invisible laserline. 1 is visible laserline.
amx_ltm_acs 1 // 0 is all, 1 is admin only
amx_ltm_glow 0 // 1 is glowing team color for mine. default 0
amx_ltm_cmdmode 1 //command mode. (0 is +USE key, 1 is bind, 2 is each)
Bio version : amx_ltm -> bio_ltm
 
//////////////koniec////////////////////
 
/////////////worki/////////////
 
zp_pb_enable 1 // 1 - włączony, 0 - wyłączony.
zp_pb_remround 1 // 1 - usuwaj worki na początku nowej rundy, 0 - nie usuwaj.
zp_pb_limit 200 // Limit worków postawionych na serwerze (domyślnie 200)
zp_pb_health 150 // Ilość zdrowia worków (domyślnie 200)
zp_pb_stuck 1 // 1 - automatyczne odblokowywanie włączone, 0 - wyłączone
zp_pb_bind 0 // 1 - włącz autobindowanie menu (klawisz L), 0 - wyłącz (domyślnie 0)
zp_pb_msg 1 // 1 - włącz wiadomości HUD, 0 - wyłącz (domyślnie 1)
 
////////////////////worki wyzej koniec//////////////
 
instalacja
 
standardowa
 
 
download
inne informacje
 
Nie mam czasu na naprawe/poprawe paczki, poniewaz jestem w trakcje pisania pluginu, ktory zajmuje mi sporo czasu.
 
No wiem, ze jakos to sliczne ladnie nie opisalem tego ale no robilem to na szybko.

Witam. Znam sie glownie na amxx, sourcemod, PHP, C++.   Masz zlecenie? Potrzebujesz czegos do szkoly? Pisz smialo kolego !

Ps. sygnature zmieniam, iz nijakiemu gówniarzowi zachcialo sie hejtowac :)

 


#2 adidasikfull

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:43
Offline

Napisano 15.02.2016 21:54

lipna ta paczka jedyne co zostalo dodane to wlasnie sam gunxpmod ale nawet tego w plugins.ini nie widze jak bys dodal wiecej pluginów to by na pewno wypalilo


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#3 mayday245

    Najwiekszy krol c++

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:292
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dzialdowo
Offline

Napisano 19.02.2016 23:25

Paczke robilem sam od poczatku, nie popralem i dodalem tak jak mowisz gunxpmod :) 


Witam. Znam sie glownie na amxx, sourcemod, PHP, C++.   Masz zlecenie? Potrzebujesz czegos do szkoly? Pisz smialo kolego !

Ps. sygnature zmieniam, iz nijakiemu gówniarzowi zachcialo sie hejtowac :)

 


#4 Misieg

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:arek
  • Lokalizacja:bytom
Offline

Napisano 26.03.2016 23:33

Jak wbijam na serwa wszystko dobrze tylko czemu jest standarowe wybieranie broni a nie od lvl ???


  • +
  • -
  • 0

#5 danieloskY

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Poland ;p
Offline

Napisano 27.03.2016 09:22

zombiepluge.cfg i cvar zp buy weapon na 0 ustaw
  • +
  • -
  • 1
                            193.33.177.34:27046.png
                        





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie mod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych