Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Tworzenie nowego natywu

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 I3ombel

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:29
  • Imię:Rafał
Offline

Napisano 05.02.2016 20:27

Witam.

Dodałem do swojego silnika:

 
Wytrzymałość perku na 2 perki od cypisa ( w silniku CODA )

I teraz chciałbym stworzyć natyw:

native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.

Tylko nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić i czy wogóle. jest taka możliwość?


  • +
  • -
  • 0

#2 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 05.02.2016 20:37

W pluginach w których ten natyw będziesz wykorzystywał (lub w bibliotece codmod.inc) dodajesz

native cod_set_perk_durability(id, wartosc);

W silniku w plugin_natives() dodajesz (jeśli tej funkcji tam nie ma to musisz najpierw zrobić public plugin_natives()):

register_native("cod_perk_set_durability", "cod_perk_set_durability", 1);

No i wystarczy ze teraz w silniku skonstruujesz funkcję 

public cod_perk_set_durability(id, wartosc) {
...
}
Wireshark Cookie Dump:

OKCancel

 


  • +
  • -
  • 1

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#3 I3ombel

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:29
  • Imię:Rafał
Offline

Napisano 05.02.2016 20:40

Dzięki wielkie, a co dać w funkcji:

public cod_perk_set_durability(id, wartosc)

...

}

  • +
  • -
  • 0

#4 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 05.02.2016 23:16

No ten kod który chcesz żeby ten natyw wykonał.


  • +
  • -
  • 1

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.02.2016 06:31

http://amxx.pl/topic/20034-natywy/


  • +
  • -
  • 1

#6 I3ombel

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:29
  • Imię:Rafał
Offline

Napisano 06.02.2016 10:15

Zarobiłem tak i nie działa poprawienie:

public UstawWytrzymaloscPerku(id, wartosc)
{
wartość_perku_gracza[id] = wartosc;
}

  • +
  • -
  • 0

#7 I3ombel

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:29
  • Imię:Rafał
Offline

Napisano 06.02.2016 20:11

Poradziłem sobie ;)


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych