Stworzylem serwer soccerjam. na razie mod działa dobrze, lecz chce by byl zaje**sty Dlatego potrzebuje przerobic kilka rzeczy w kodzie.
1 sprawa:
Jest w kodzie funkcja gdy sie ktos straci flage:
public DeathMsg() { new victim = read_data(2) if(is_user_connected(victim)) { if(victim==flag_holder[0]) { flag_holder[0] = 0 new name[32] new string[200] get_user_name(victim,name,31) format(string,199,"[red][CTF][/red] [green]%s[/green] stracil [green]Czerwona[/green] flage.",name) show_colored_message(0,string,199) write_hudmsg() } else if(victim==flag_holder[1]) { flag_holder[1] = 0 new name[32] new string[200] get_user_name(victim,name,31) format(string,199,"[red][CTF][/red] [green]%s[/green] stracil [green]Niebieska[/green] flage.",name) show_colored_message(0,string,199) write_hudmsg() } set_task(get_pcvar_float(respawntime),"respawn_player",victim) } }
Chodzi o tekst: Czerwona i niebieska (czerwoną i niebieską). Przy przywroceniu flagi na swoje miejsce jest uzywane Ministring CT i T. Tego sie nie da zmienic (bo sie nie scompiluje). A potrzebuje miec tekst: Czerwona i niebieska jak w poprzedniej funkcji. Teraz wyglada to tak:
else if(!flag_holder[team]) { pev(players[i],pev_origin,origin) if(get_distance_f(origin,flag_origin)<PICKUP_DISTANCE) { new ministring[4] if(team) ministring = "CT" else ministring = "T" flag_holder[team] = players[i] new name[32] new string[200] get_user_name(players[i],name,31) format(string,199,"[red][CTF][/red] [green]%s[/green] przywrocil [green]%s[/green] flage.",name,ministring) if(play_sounds) client_cmd(0,"mp3 play sound/%s",flag_returned) show_colored_message(0,string,199) flag_holder[team] = flagstand_ents[team] write_hudmsg() break; } }
Funkcja gdy sie zdobedzie punkt wyglada podobnie:
new name[32] get_user_name(flag_holder[team],name,31) format(string,199,"[red][CTF][/red] [green]%s[/green] zdobyl punkt. Flaga [green]%s[/green] znow jest w bazie.",name,ministring) if(play_sounds) client_cmd(0,"mp3 play sound/%s",flag_captured) show_colored_message(0,string,199) flag_holder[team] = flagstand_ents[team] write_hudmsg()
Ktos potrafi przerobic to tak jak pierwsza funkcje?
2 sprawa:
[/b][/size][/color]
Chce ustawic tekst:
Czerwoni: 1
Niebiescy: 3
na: Czerwoni 1:3 Niebiescy. Wiem ze w drugim tekscie na poczatku jest przeniesienie do nowej lini. Jak ustawic kordynaty aby tekst znajdowal sie obok? Dodatkowo czy da sie wstawic wlasna czcionke? Poprostu zeby to ladniej wygladalo
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.03, 0, 6.0, 12.0, 0.0, 0.0) show_hudmessage(0,"Czerwoni: %d",TScore,flagloc) if(!flag_holder[1]) { format(flagloc,31,"Lezy") } else if(flag_holder[1]==flagstand_ents[0]) { format(flagloc,31,"Punkty") } else if(is_user_alive(flag_holder[1])) { get_user_name(flag_holder[1],flagloc,31) } set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.03, 0, 6.0, 12.0, 0.0, 0.0,3) show_hudmessage(0,"_^nNiebiescy: %d",CTScore,flagloc) }
3 sprawa:
Jak zrobic, aby gracz po dolaczeniu w srodku gry, byl od razu respawnowany bez wpisywania /respawnme?
4. sprawa:
Potrafi ktos dolozyc nowe dzwieki osobno dla kazdej druzyny? bo mam takie dzwieki paasujace do czegos pozytywnego i negatywnego. Wiec potrzeba by to tak rozbudowac:
Dzwiek terrorystow / Dzwiek antyterrorystow
przejecie flagi / ukradniecie flagi przez przeciwnikow
zdobycie punktu / stracenie punktu (dodanie do przeciwnikow kolejnego)
przywrocenie wlasnej flagi na jej miejsce (poprzez zabicie przeciwnika z nia)/ stracenie przenoszonej flagi (szansy na punkt)