Stworzylem serwer soccerjam. na razie mod działa dobrze, lecz chce by byl zaje**sty
1 sprawa:
Jest w kodzie funkcja gdy sie ktos straci flage:
public DeathMsg()
{
new victim = read_data(2)
if(is_user_connected(victim))
{
if(victim==flag_holder[0])
{
flag_holder[0] = 0
new name[32]
new string[200]
get_user_name(victim,name,31)
format(string,199,"[red][CTF][/red] [green]%s[/green] stracil [green]Czerwona[/green] flage.",name)
show_colored_message(0,string,199)
write_hudmsg()
}
else if(victim==flag_holder[1])
{
flag_holder[1] = 0
new name[32]
new string[200]
get_user_name(victim,name,31)
format(string,199,"[red][CTF][/red] [green]%s[/green] stracil [green]Niebieska[/green] flage.",name)
show_colored_message(0,string,199)
write_hudmsg()
}
set_task(get_pcvar_float(respawntime),"respawn_player",victim)
}
}Chodzi o tekst: Czerwona i niebieska (czerwoną i niebieską). Przy przywroceniu flagi na swoje miejsce jest uzywane Ministring CT i T. Tego sie nie da zmienic (bo sie nie scompiluje). A potrzebuje miec tekst: Czerwona i niebieska jak w poprzedniej funkcji. Teraz wyglada to tak:
else if(!flag_holder[team])
{
pev(players[i],pev_origin,origin)
if(get_distance_f(origin,flag_origin)<PICKUP_DISTANCE)
{
new ministring[4]
if(team) ministring = "CT"
else ministring = "T"
flag_holder[team] = players[i]
new name[32]
new string[200]
get_user_name(players[i],name,31)
format(string,199,"[red][CTF][/red] [green]%s[/green] przywrocil [green]%s[/green] flage.",name,ministring)
if(play_sounds) client_cmd(0,"mp3 play sound/%s",flag_returned)
show_colored_message(0,string,199)
flag_holder[team] = flagstand_ents[team]
write_hudmsg()
break;
}
}Funkcja gdy sie zdobedzie punkt wyglada podobnie:
new name[32] get_user_name(flag_holder[team],name,31) format(string,199,"[red][CTF][/red] [green]%s[/green] zdobyl punkt. Flaga [green]%s[/green] znow jest w bazie.",name,ministring) if(play_sounds) client_cmd(0,"mp3 play sound/%s",flag_captured) show_colored_message(0,string,199) flag_holder[team] = flagstand_ents[team] write_hudmsg()
Ktos potrafi przerobic to tak jak pierwsza funkcje?
2 sprawa:
[/b][/size][/color]
Chce ustawic tekst:
Czerwoni: 1
Niebiescy: 3
na: Czerwoni 1:3 Niebiescy. Wiem ze w drugim tekscie na poczatku jest przeniesienie do nowej lini. Jak ustawic kordynaty aby tekst znajdowal sie obok? Dodatkowo czy da sie wstawic wlasna czcionke? Poprostu zeby to ladniej wygladalo
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.03, 0, 6.0, 12.0, 0.0, 0.0)
show_hudmessage(0,"Czerwoni: %d",TScore,flagloc)
if(!flag_holder[1])
{
format(flagloc,31,"Lezy")
}
else if(flag_holder[1]==flagstand_ents[0])
{
format(flagloc,31,"Punkty")
}
else if(is_user_alive(flag_holder[1]))
{
get_user_name(flag_holder[1],flagloc,31)
}
set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.03, 0, 6.0, 12.0, 0.0, 0.0,3)
show_hudmessage(0,"_^nNiebiescy: %d",CTScore,flagloc)
}3 sprawa:
Jak zrobic, aby gracz po dolaczeniu w srodku gry, byl od razu respawnowany bez wpisywania /respawnme?
4. sprawa:
Potrafi ktos dolozyc nowe dzwieki osobno dla kazdej druzyny? bo mam takie dzwieki paasujace do czegos pozytywnego i negatywnego. Wiec potrzeba by to tak rozbudowac:
Dzwiek terrorystow / Dzwiek antyterrorystow
przejecie flagi / ukradniecie flagi przez przeciwnikow
zdobycie punktu / stracenie punktu (dodanie do przeciwnikow kolejnego)
przywrocenie wlasnej flagi na jej miejsce (poprzez zabicie przeciwnika z nia)/ stracenie przenoszonej flagi (szansy na punkt)


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









