Robię sklep lecz po wejściu do niego i wybraniu przedmiotu, wyświetla się napis, że kupiłem itd.. lecz nie działa efekt czyli np. większe obrażenia czy brak rozrzutu.
Wyłączyłem inne pluginy, które mogłyby to blokować i nadal tak jest.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Sklep"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "rst"
#define DMG_BULLET (1<<1)
new sklepmenu;
new bool:dmg[33];
new bool:norecoil[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /sklep", "SklepMenu");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
}
public Koniec_Rundy()
{
for(new i =1;i<33;i++)
{
if(is_user_connected(i))
{
dmg[i] = false
norecoil[i] = false
}
}
}
public SklepMenu(id)
{
sklepmenu = menu_create("Sklep", "SklepMenuHNDL");
menu_additem(sklepmenu, "\w[CT] \yKrwiste naboje");
menu_additem(sklepmenu, "\w[CT] \yBrak rozrzutu");
menu_additem(sklepmenu, "x");
menu_additem(sklepmenu, "x");
menu_additem(sklepmenu, "x");
menu_additem(sklepmenu, "x");
menu_additem(sklepmenu, "x");
menu_setprop(sklepmenu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, sklepmenu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public SklepMenuHNDL(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item)
{
case 0: {
if(get_user_team(id) == 2)
{
dmg[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "[Sklep]^x01 Kupiles^x03 krwiste naboje");
} else {
ColorChat(id, GREEN, "[Sklep]^x01 Ten przedmiot jest tylko dla^x03 ct");
}
}
case 1: {
if(get_user_team(id) == 2)
{
norecoil[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "[Sklep]^x01 Kupiles^x03 brak rozrzutu");
} else {
ColorChat(id, GREEN, "[Sklep]^x01 Ten przedmiot jest tylko dla^x03 ct");
}
}
case 2: {
ColorChat(id, GREEN, "[Sklep]^x01 ");
}
case 3: {
ColorChat(id, GREEN, "[Sklep]^x01 ");
}
case 4: {
ColorChat(id, GREEN, "[Sklep]^x01 ");
}
case 5: {
ColorChat(id, GREEN, "[Sklep]^x01 ");
}
case 6: {
ColorChat(id, GREEN, "[Sklep]^x01 ");
}
case 7: {
ColorChat(id, GREEN, "[Sklep]^x01 ");
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!dmg[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
SetHamParamFloat(4,(damage*1.3))
return HAM_IGNORED;
}
public fmPreThink(id){
if(norecoil[id] == true)
{
set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
}
public fmUpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(norecoil[id] == true)
{
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}
}
Próbowałem też coś takiego ale bez efektu ![]()
case 1: {
if(get_user_team(id) == 2)
{
norecoil[id] = true;
fmPreThink(id)
fmUpdateClientData(id, 0, 0)
ColorChat(id, GREEN, "[Sklep]^x01 Kupiles^x03 brak rozrzutu");
} else {
ColorChat(id, GREEN, "[Sklep]^x01 Ten przedmiot jest tylko dla^x03 ct");
}
}


Dodatki SourceMod














