Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kupowane przedmioty w sklepie nie dają efektu


Najlepsza odpowiedź Dziobak?, 17.01.2016 13:11

Co do norecoil to nie zarejestrowałeś publicu.

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) 
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 

	if(!(damagebits & DMG_BULLET))
		return HAM_IGNORED;

	if(dmg[attacker])
		SetHamParamFloat(4,(damage*1.3)) 

	return HAM_IGNORED;
}
	


public fmPreThink(id){
	
	if(norecoil[id])		
		set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
public fmUpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
	if(norecoil[id])	
		set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})  
}

W ten sposób sprawdź.

 

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 16.01.2016 12:15

Robię sklep lecz po wejściu do niego i wybraniu przedmiotu, wyświetla się napis, że kupiłem itd.. lecz nie działa efekt czyli np. większe obrażenia czy brak rozrzutu.

Wyłączyłem inne pluginy, które mogłyby to blokować i nadal tak jest.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Sklep"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "rst"

#define DMG_BULLET (1<<1)

new sklepmenu;

new bool:dmg[33];
new bool:norecoil[33];


public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	register_clcmd("say /sklep", "SklepMenu");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
	register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")

}

public Koniec_Rundy()
{
	for(new i =1;i<33;i++)
	{
		if(is_user_connected(i))
		{
		dmg[i] = false
		norecoil[i] = false
		}
	}
}

public SklepMenu(id)
{
	sklepmenu = menu_create("Sklep", "SklepMenuHNDL");

	menu_additem(sklepmenu, "\w[CT] \yKrwiste naboje");
	menu_additem(sklepmenu, "\w[CT] \yBrak rozrzutu");
	menu_additem(sklepmenu, "x");
	menu_additem(sklepmenu, "x");
	menu_additem(sklepmenu, "x");
	menu_additem(sklepmenu, "x");
	menu_additem(sklepmenu, "x");

	menu_setprop(sklepmenu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
	menu_display(id, sklepmenu);

	return PLUGIN_HANDLED;
}

public SklepMenuHNDL(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	switch(item)
	{
		case 0: {
			if(get_user_team(id) == 2)
			{
			dmg[id] = true;

			ColorChat(id, GREEN, "[Sklep]^x01 Kupiles^x03 krwiste naboje");
			} else {
			ColorChat(id, GREEN, "[Sklep]^x01 Ten przedmiot jest tylko dla^x03 ct");
			}
		}
		case 1: {
			if(get_user_team(id) == 2)
			{
			norecoil[id] = true;

			ColorChat(id, GREEN, "[Sklep]^x01 Kupiles^x03 brak rozrzutu");
			} else {
			ColorChat(id, GREEN, "[Sklep]^x01 Ten przedmiot jest tylko dla^x03 ct");
			}
		}
		case 2: {
			
			ColorChat(id, GREEN, "[Sklep]^x01 ");
		}
		case 3: {
			
			ColorChat(id, GREEN, "[Sklep]^x01 ");
		}
		case 4: {
			
			ColorChat(id, GREEN, "[Sklep]^x01 ");
		}
		case 5: {
			
			ColorChat(id, GREEN, "[Sklep]^x01 ");
		}
		case 6: {
			
			ColorChat(id, GREEN, "[Sklep]^x01 ");
		}
		case 7: {
			
			ColorChat(id, GREEN, "[Sklep]^x01 ");
		}
	}

	return PLUGIN_HANDLED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) 
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 

	if(!dmg[idattacker])
		return HAM_IGNORED;

	if(!(damagebits & DMG_BULLET))
		return HAM_IGNORED;

	SetHamParamFloat(4,(damage*1.3)) 

	return HAM_IGNORED;
}
	


public fmPreThink(id){
	
	if(norecoil[id] == true)
	{
		
		set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
		
	}
	
}
public fmUpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
	
	if(norecoil[id] == true)
	{
		
		set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})  
		
	}
	
}

Próbowałem też coś takiego ale bez efektu :/

		case 1: {
			if(get_user_team(id) == 2)
			{
			norecoil[id] = true;
                        fmPreThink(id)
                        fmUpdateClientData(id, 0, 0)
			ColorChat(id, GREEN, "[Sklep]^x01 Kupiles^x03 brak rozrzutu");
			} else {
			ColorChat(id, GREEN, "[Sklep]^x01 Ten przedmiot jest tylko dla^x03 ct");
			}
		}

  • +
  • -
  • 0

#2 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 17.01.2016 13:11   Najlepsza odpowiedź

Co do norecoil to nie zarejestrowałeś publicu.

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) 
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 

	if(!(damagebits & DMG_BULLET))
		return HAM_IGNORED;

	if(dmg[attacker])
		SetHamParamFloat(4,(damage*1.3)) 

	return HAM_IGNORED;
}
	


public fmPreThink(id){
	
	if(norecoil[id])		
		set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
public fmUpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
	if(norecoil[id])	
		set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})  
}

W ten sposób sprawdź.

 


  • +
  • -
  • 1

#3 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 17.01.2016 15:34

A no tak zapomniałem o rejestracji.

Wszystko śmiga, dzięki wielkie.


Użytkownik wonsz żeczny edytował ten post 17.01.2016 15:37

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych