Witam.
Chciałem zrobić na podstawie czystego exp moda menu w którym wyświetlać się będzie lista broni i każda broń od każdego poziomu.
Próbowałem zrobić sposobem "warunku" lecz widocznie się tak nie da, kompilator tego nie łyka.
public nowemenu(id)
{
g_testmenu = menu_create("Wybierz Bron", "nowemenuhandle");
menu_additem(g_testmenu, "AK47 [ LVL: 2 ]");
menu_additem(g_testmenu, "M4A1 [ LVL: 1 ]");
menu_setprop(g_testmenu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, g_testmenu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public nowemenuhandle(id, menu, item) {
if(item == MENU_EXIT) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item) {
case 0: {
if( corePlayerData[id][playerLevel] =< 2)
return PLUGIN_HANDLED;
give_item(id, "weapon_ak47")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
Showbronie_pistolety(id)
client_print(id, print_chat, "Otrzymales AK47.");
}
case 1: {
if( corePlayerData[id][playerLevel] =< 1)
return PLUGIN_HANDLED;
give_item(id, "weapon_m4a1")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
Showbronie_pistolety(id)
client_print(id, print_chat, "Otrzymales M4A1.");
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
Ten kod pokazuje że corePlayerData[id][playerLevel] odpowiada za aktualny poziom gracza.
public native_check_lvl(id) {
while(corePlayerData[id][playerXP] >= native_get_lvl_xp(corePlayerData[id][playerLevel]) && corePlayerData[id][playerLevel] < coreCvarsData[cvarMaxLevel])
corePlayerData[id][playerLevel]++;
while(corePlayerData[id][playerXP] < native_get_lvl_xp(corePlayerData[id][playerLevel] - 1))
corePlayerData[id][playerLevel]--;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
W jaki sposób mogę to zrobić?
Jeżeli mógłby ktoś zrobić czysty exp mod (tylko lvl i exp) i z przykładowym menu z jedną bronią był bym wdzięczny.
Użyłem http://amxx.pl/topic...ore-nvaultsqlx/
Użytkownik wonsz żeczny edytował ten post 11.01.2016 19:26


Dodatki SourceMod














